Lovak . Hallom a lovak vágtatását ..
- Arthur .. a falu ! - gyűltek könnyek a szemembe . Istenem ha bármi bajuk esik a többieknek.. képtelen leszek megbocsájtani magamnak.
- Merlin ! Nyugodj le ezzel semmit nem érsz el ! Menjünk, végig maradj mögöttem ! - fogta meg kezemet Arthur majd maga után kezdett húzni. Pár perccel később a falu bejáratánál álltunk , a látvány ami fogad .. Roan az anyámat fogja . A többi társa pedig a fiatalabb férjtelen nőket fogják le .. mégis mi a fenét képzelnek magukról.
- Enged el az anyámat !- kezdtem el feléjük rohani , nyilat lőtt ki felém .. nem tálat el.. Istenem mögöttem Arthur van . Hirtelen megálltam majd hátra néztem , hála istennek nincsen semmi baja.. nincs is mögöttem akkor mégis hol a fenében van..
- Állj meg ott vagy nyilat kapsz a mellkasodba !- parancsolt rám Roan , amúgy is meg kellett állnom..- Merlin , tedd azt amit mond !- kérlelt anyám sírástól elfojtott hangon . Nem akkarom hogy baja essen, mindent és bármit meg teszek érte.
- Mit akarsz a falumtól !- kérdeztem dühösen .
- Miért is .. ja tudom mert jogszerint ez az enyém !- rántott egyet anyán , előre léptem párat. Egy újabb nyíl ment el mellettem , és enyhén megkarcolta vállamat. Felsziszentem. Nem súlyos de azért fáj .. miért gondolja azt hogy ami itt van minden .. az övé.. A lovagok .. hol vannak a lovagok , csak a falusiakat látom ..
- Háromra .. 1..2..3.. - hallottam meg oldalról Lancelot hangját majd egy kisebb lökést éreztem .
Megint a földre kerültem , miért kell mindig a földre lökni .
- Figyelhetnél jobban is , Lancelot !- Arthur hangja , oldalra pillantottam . Mosolyog . Minek mosolyog az idióta .. ilyen helyzetben ..
- Jól vagy Merlin?!- húzott fel a földről majd sérülésemre nézet.- Semmi bajom ! Mit csináltál hol voltál? Tudod hogy milyen helyzetben vagyunk most ?!- kérdezem dühösen.
- Néz körül aztán essél nekem !- simitott végig gerincen vonalán ..ezt mégis mire érti . Arcomat előre fordította .. Roan és az emberei mind a földön feküdtek . Ezt mégis hogyan csinálták a lovagok ennyi idő alatt...
- Merlin ! Jól vagy ? Mutasd a sebedet!- rohant felém sírva anya .
- Semmi bajom , tényleg jól vagyok anya ! Látod csak egy karcolás !- még vérezni se vérzik .
- Köszönöm feleség !- hajolt meg anya Arthur előtt.
- Ez természetes , segítek ahol kell ! Ha nem bánja ellátom Merlin sebét!- anya csak bólintott , Arthur elkezdett maga után húzni a házba .
- Ha bajod eset volna nem tudom mit csinálok!- nyomot a falnak , most komolyan falra kent??!
- Arthur..- remegett meg hangom .
- Egyébként hol is tartottunk?!- költői kérdés ..
- Már tudom!- fogott csípőmre majd közeleb lépet .. egy pillanat múlva lágy ajkát éreztem sajátomon
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .