34.

459 29 3
                                    

















- Mi tart ennyi ideig .. órák óta itt vagyunk.. Gaius kérlek hadd menjek vissza ..- nem tudom hányadik próbálkozásom már ez..
- Nem Merlin , a király parancsba adta hogy ne engedjünk vissza . - ezt honnan veszi , én nem hallottam hogy Arthur ezt mondta volna .
- Arthur nem mondta ezt , ott voltam végig mellette .. ahh .. nyugalom pici . Minden rendben van !- nem is neki kell megnyugodnia hanem nekem , miattam ennyire mozgékony most . Érzi azt hogy ideges vagyok problémát okozok a gyermekemnek..
- Merlin ! Hallod Merlin!? Baj van ? A gyermek ?!- fogott vállamra Gaius majd az ágyhoz kísért..
- Semmi baj . Túl sokat aggódik amit a kicsi jelez is ..- simitottam végig hasam alján .
- Nyugodj meg ! Emlékszel mit mondtam ,igaz ? Nyugalomra van szüksége a gyermekednek ..- tudom de ettől csak még jobban stresszelek.
- Azt hiszem most nem igazán nyugtattad meg Merlin-t ..- állt fel mellőlem Lancelot ..
- Ne haragudj , nem akarlak még jobban fel stresszelni csak aggódom miattad.. Arthur mondta hogy az utóbbi napokban többször voltál rosszul. A világon még soha nem történt férfi terhesség szóval erről nem tudunk semmit..- ez most egyáltalán nem segít , tudom hogy mennyire komplikált ez az egész.





















- Merlin ne sírj ! Bocsánat inkább csendben maradok inkább .. - most meg csak úgy itt hagy .. én ezt nem bírom ..
- Merlin ! Nézz rám ! Semmi baj , Gaius nem akkart megijeszteni téged , tudod hogy jót akar . Lélegezz mélyeket, Arthur nemsokára itt lesz ! - guggolt megint elém barátom.
- Mi van velem ? Mit csináltok Merlin körül ?! Baj van? - végre itt van , vissza jött .
- Végre megérkeztél ! Akkor mi most megyünk , Merlinek szüksége van rád ! - rémülten indult el felém Arthur , gyorsan ki töröltem a szememből a könnyeket . Megint szidást fogok kapni ..
- Merlin ! Nézz rám ! Miért sírsz ? Fáj valamid , vagy megint hülyeségen jár az eszed?!- guggolt elém szerelmem , miatta sírok.
- Megint a hormonok igaz , kicsim ?!- simitott hatalmas kezével hasamra, aprót bólintottam . Ez tényleg az emiatt vagyok olyan mint egy bögőmasina , majdnem mindenen képes vagyok sírni..



















- Na jó édesem ! Szépen feküdj fel az ágyra le veszem magamról ezt a maskarát és oda fekszem melléd !- nyomot gyors csókot ajkamra majd kezdte le dobálni magáról a ruhákat. Miért nem tudja legalább rá tenni a székre össze vissza dobálja ez annyira .. annyira Arthur..
- Hogy ment ?! Mi volt ?!- másztam fel az ágyra lassan , Arthur megjött a baba már nyugodt is .
- Rendben ment szóval nyugodj meg , Merlin . Holnap elmondok mindent  de ma szeretném ha pihennél. - nem szabad oda néznem csak egy nadrág van rajta .. egyetlen egy nadrág mindent más testrésze szabad ..
- Zavarban vagy ? Merlin ? - másik irányba fordultam , megint kezdődik.
- Zavarban vagy, mindig ez van és én imádom .. Imádlak ! - ugrott felém, mi ő egy bolha .















Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Donde viven las historias. Descúbrelo ahora