Nem erre nem lehet magyarázat , nincsen itt az idő ..
- Gaius .. nem lehet itt az idő .. még nem lehet itt .- emeltem fel nehezen fejemet.
- Figyelj most ide Merlin . Nyugodj le jelenleg ez a legfontosabb. Az izmaid húzódnak ezért érzed azt hogy * nyomni * kell . Az aggodalom ebben az állapotban ártalmas a kisbabára nézve . Tudom hogy ez most nem segít de kérlek próbálj megnyugodni hogy a gyermeked ne idő előtt jöjjön a világra ! - tényleg nem segített mert félek nagyon félek..
- Gaius.. biztos.. biztos hogy nem fog most megszületni?- emeltem fel nehezen fejemet.
- Nem . Természetesen úton képtelen vagy gyermeket szülni .. a másik járással leszel képes életet adni a babának .- nyugalom még van idő semmi baj .. nem lesz semmi baj .
- Ezt hogy érted ? Melyik a másik eljárás ?..- szorította meg jobban kezemet Arthur ..
- Felség fel kell majd vágnunk Merlin hasát hogy a gyermeket ki tudjuk venni ..- remegett meg Gaius hangja .- Nem . Nem fogom hagyni hogy felvágd ..- pattant fel mellőlem az ágyról .
- A.. Arthur kérlek !- fogtam kezére , ez nem tesz jót most .. jobban vagyok de nem akkarom őt így látni és ..
- Nem Merlin.. te végig tudtad igaz ? Miért nem mondtad el ?! Mi van ha meghalsz közben ..- rogyott a földre szerelmem.
- Arthur.. gyermeket akartam és akarok szülni neked most és a jövőben . Igen tudtam hogy hogyan fog megszületni az első gyermekünk.. próbáltam olyan varázslatot találni ami a szülés idejére lehetővé tenné számomra a női szerveket .. - igaz hogy találtam egyet de arra szülés előtt egy hónappal már készülni kell .. nekem körülbelül van még 1-2 hetem ..
- Abba bele sem gondoltál hogy meghalsz a szülés közben ?- gondoltam és tudom hogy milyen következményekkel járhat .
- Bele gondoltam de ne aggódj .. mágiám van rendben lesz minden !- simitottam arcára .
- A mágia nem mindenható .. nem veszíthetlek el ..- Gaius-ra néztem ugyanazt gondolhatja mint Arthur.
- Rendben leszek nem lesz semmi baj ! Kérlek ne aggódjatok ..- mosolyogtam mindkettőjükre ...
- Merlin ..- pattant ki szerelemem szeme , biztosan rosszat álmodott.
- Itt vagyok , Arthur !- hajoltam homlokára egy hosszú csókra
- Olyan rossz volt.. annyira rossz volt úgy látni téged .. Félek .. nagyon félek Merlin.. - furta fejét hasamhoz , tudom hogy aggódik de annyira imádnivaló most mint egy kiskutya .
- Itt vagyok és melletted maradok ! Ez csak egy álom volt minden rendben van velem és a gyermekünkel !- simitottam szőke tincsei közé . Lassan oldalra fordult majd arcomra nézet.
- Mi..most miért nézzél rám így?- takartam el fél kezemel arcomat .
- Annyira gyönyörű vagy és én annyira szerencsés vagyok .. ígérd meg ..kérlek ígérd meg hogy nem foglak elveszíteni téged ..- emelte fel kisujját , elmosolyodottam . Olyan gyermekinek tűnik annyira ártatlan..
Felé nyújtottam kezemet majd ujjára kulcsoltam sajátomat .
- Ígérem !- csókoltam kezeinkre.
- Ezzenel le is van pecsételve. - nevete el magát ."Ha meghalok te is velem fogsz halni.. nem hagyom hogy boldog legyél .. nélkülem soha .. "
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .