- Mi a fenét tettem ellene? Mégis mi a baja velünk ? - nem tudom . Őszintén nem tudom hogy Morgana mitől vált ilyenné. Voltak az életemben nehéz időszakok de a családja vagyis a fogadott családja végig mellette volt . Igaz hogy Uther nem volt a legjobb apa de itt van a fia . Arthur a legjobb ember a világon a nevét pedig évekig évszázadok ismerni fogja .
- Te nem tettél semmit ! Ő volt az aki ezt az utat választotta.. Emlékezz vissza hogy te próbáltál segíteni neki ..- adtam óvatosan szerelemem kezébe fiúnkat.
- Rossz király vagyok de jelen helyzet nem érdekel semmi más csak te és a fiúnk jóléte. - húzott szabad kezével magához .
- Nem vagy rossz király! Egyszerűen csak az emberi oldalad mutattod .. - végülis nem isten csak egy király. Arról pedig nem tehet hogy milyen családba is született.
- A családunkra gondolj , nézd meg ezt a gyönyörű kisfiút a kezedben. Ő a miénk senki nem veheti el tőlünk. Gondolkodj egy kicsit .. ha annyira rossz király lennél a nép utálna és a halálodat kíváná. - öleltem szorosan át.
- Merlin.. nem kapok levegőt..- na legalább most átérzi azt amit ő szokott nekem okozni.- Sok közöd van neked ahhoz hogy ilyen királyá váltam. - nekem ? Mégis mennyi ..
- Nekem nincsen semmi közöm hozzá . Ez a te érdemed Arthur. - csókoltam hajába.
- Már évek óta mellettem vagy emlékezz vissza milyen tuskó voltam évekkel ezelőtt..- hát arról ne is beszéljünk..
- Igen , nem kicsi voltál az ..- húztam mellé egy széket , végre le tudok ülni.
- Hey.. na mindegy is . Ha te ne lennél akkor én a mai napig olyan tuskó lehetnék ..- hát igen ezzel tisztában vagyok viszont.. úgy gondolom hogy ha én nem lettem jött volna valaki más ami ugyan ezt eléri vele .
- Ha tovább folytatod a végén olyan leszek mint te ..- nevetem fülébe.
- Nem hinném.. Na de mindegy eleget beszéltünk erről most csak rátok szeretnék figyelni. Azt hiszem hogy megint éhes a fiúnk..- az apjára hasonlít természetes hogy folyton éhes.- Add ide , megetetem. - óvatosan átnyújtotta az édes csomagot majd az ajtó felé vette az irányt.
- Hova -hova ?- húztam arébb pólom.
- Ki? Nem szereted ha bent vagyok amíg az etetés folyik ..- fordult vissza szomorkás arccal.
- Gyere vissza , ma maradj itt !- nem szeretnék távol maradni tőle főleg ebben a helyzetben.
- Ezaz!!- égig ér a mosolya . Istenem hogy én ezt az embert mennyire imádom.
- Kicsit hallkaban , ne zavard meg . - pattant mellém a székre .
- Arthur ne lógj ennyire a mellkasomhoz..- egyébként ezért nem szeretem ha itt van . Tudom hogy kíváncsi meg minden de azzal is tisztában vagyok mit csinálna.. az első olyan alkalomból kiindulva .. annyit mondok hogy hosszú éjszaka volt .
VOUS LISEZ
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .