- A-arthur , n-ne haragudj !- kusztam rögtön hátrébb , kicsit torzult arccal nézett rám vissza . Az esés következtében elég furcsa helyzetbe értünk földet. Ahogy fel keltem véletlenül nemesebb tagját fogtam meg , istenem ez annyira zavarba ejtő. Pár perce történt az egész ő pedig dühösen néz rám aztán elfordult.
- Itt a tisztás !- állt fel , dudor .. ott van egy dudor.. Gyorsan elfordult majd meg igazította a ruhát magán . Újra vissza nézet rám majd közelebb jött , hátrébb csúsztam. Az előbb én - én .. megfogtam a ..a..
- Merlin! Minden rendben ! Gyere !- húzott fel földről , érzem az esés utohatását és az egynapos lázas fekvést. Nem igazán van sok erő a lábamban , őszintén jobb volt amikor Arthur kezében voltam . Viszont az előbb történetek miatt..képtelen vagyok.
- Tudsz járni ?! - ezt én is kérdezhetném tőle , tudom hogy mekkora a királyi éke... Látam már amikor fürdőt , nyugodt állapotban. Mégis mekkora lehet amikor teli van vérrel... Merlin ezt most verd ki a fejedből..
-Tudok! - mondtam majd nagy nehezen elindultam.Érzem magamon tekintetét , annyira furcsa érzés olyan jó . Nem szabadna így éreznem ha túlságosan bele merülők a végén nem fogok tudni szabadulni. Út pedig nem engedhetem meg magamnak , neki ott van Gwen aki a felesége lesz . Itt vagyok én a bolond szolga .. varázsolo akinek a feladata hogy megvédje és halála napjáig kísérje. Képtelenek érzem magamat , az elején még úgy ahogy elfogadtam .. Akkor az idióta személyisége miatt éreztem képtelenek magamat erre a feladatra. Most pedig azért mert én hülye szerelmes lettem bele , képes lennék érte már bármit feladni.
- Merlin ! Szerintem itt pihenjünk meg egy kicsit !- terített észhez mély hangja . Nem is vettem észre hogy mennyit sétáltam , és hogy Arthur már mellettem volt .- Úgy érzem hogy valamit titkolsz velem kapcsolatban , nem akkarod hogy tudjam . Látom hogy az utóbbi időben mennyire kerülsz vagyis inkább próbálsz kerülni . Mond el mi bánt !- ültem le a földre lassan követet.
- Nincs semmi amit titkolnék a királyom előtt , csak nem értelek . Nem értem a tetteidet. Én nem vagyok egy bábu amivel szórakozni lehet, érzéseim vannak . - fordultam el tőle , nem hagyta sokáig. Kezével álamra fogott majd akaratom ellenére megint mag felé fordította arcom.
- Igen te nem egy bábu vagy ..- nézet mélyen a szemembe.
- Ha ezt meg érted akkor kérlek hagyjál békén , figyelni és óvni foglak . Viszont kérlek ne tedd ezt többé velem , érzéseket táplálok amiket nem tudsz viszonozni. Ott van Gwen aki nemsokára a feleséged lesz ..,- érzem hogy sírni fogok.- Mégis hogy a fenében lehetsz ennyire idióta , szerinted minek jöttem ide . Jó kedvből , minek csókoltalak volna meg .. csak ezért hogy hülyéskedjek veled ?! Te tényleg ennyire buta és vak vagy ?!- húzott erősen mellkasára , érzem erős szívverését , olyan megnyugtató hallgatni .
- Szerinted ha egy oldalu lenne az érzés amit táplálsz irántam , akkor mégis miért reagáltam az érintésedre .?!- tólt el magától , arcom vörösen kezdet égni , azt hittem nem veszi észre .
- Merlin rajtunk kívül más ismeri ezt a helyet ?!- kérdezte mély hangján , megráztam a fejemet .
- Nem csak te és én , miért kérded?!- döntöttem oldalra a fejemet .,
- Azt hiszem nem lenne jó ha bárki is látná hogy mit fogok most beléd tenni ....
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .