50. [Befejezés]

446 19 0
                                    




Fél évvel később:



- Feleség.. a király eltűnt..- egyből az ágyra roskadtam.. Megígérte hogy úgy megy egy a kastélyból hogy valakit magával fog vinni ..
- Merre ment ? Mikor tűnt el??- istenem tudtam hogy nem kellett volna engedni hogy egyedül menjen.
- Merlin! Ebben az állapotban nem szabad idegeskedni.. - igen jól tudom de most képtelen vagyok magamra figyelni.
- Gaius.. jól tudom de a királyról a férjemről és a gyerekeim apjáról van szó.. Tudod jól hogy az ő élete az ... A jóslatról is tudsz.. könyörgöm enged hadd keresem meg . - nem tudom hogy hol keressem de érte minden át néznék.. a világ végére is utána mennék.
- Merlin.. a lovagok már utána mentek te nem mehetsz.. Gondolj magadra a gyermekre és Elias-ra .. Nem veszítheti el a szüleit és a testvérét is..- ezzel most arra akkar célozni hogy Arthur már..
- Akkor mindenképpen mennem kell.. mi van ha egyedül haldoklik valahol úgy hogy nincsen mellettem senki .. én nem tehetem ezt meg vele ..- vigyázni fogok a gyermekemre , mindenképpen világra fogom hozni és életben lesz . A gyermekeim és Arthur között képtelen vagyok választani.
- Annyira kérek tőled hogy nagyon vigyázz magatokra és találd meg .. mentsd meg ! Együtt gyertek vissza ..- tudom hogy Gaius úgy tekint rám mint a fiára és aggódik értem. Hálás vagyok neki de van olyan helyzet amiben csak én vagyok képes helytállni..
- Kérlek addig figyelj a fiúnkra .. - össze kell szednem pár dolgot ami mindenképpen fontos lehet ..

***

- Semmi baj kicsikém.. Apát mindenképpen megtaláljuk és soha többé nem engedjük el . - örülök annak hogy képes voltam lóra ülni így azért mégis sokkal könnyebb a keresés..
- Azura, hálás vagyok azért hogy magadon cipeled ezt a nehéz testet.. otthon sok almát fogsz majd kapni.- apró orr prüszkölés , azt hiszem örül a fejleményeknek.
- Jobbra kell itt menni .. - nem tudom mennyi ideig leszek képes fent tartani ezt a mágiát a jelenlegi állapotban. Sok energiát elvesz a kereső mágia és éppen ezért nem lehet olyan sokáig fent tartani..
- Arthur.. Arthur.. - istenem nemsokára sötétedik..
- Azura .. menjünk le a folyó partjára.- kell egy kis tiszta víz és talán ott van valami nyom .. Arthur néha azt mondta ha elvesztem vagy valamit elveszítettem menjek a folyó partjára. Őszintén még most se értem miért mondta ezt és hogyan találom meg ezáltal..
- Arthur.. az istenért hol a fenében vagy .. - uhh..a gyermekünknek se tetszik ez a helyzet.
- Nyugalom, Kicsikém. Minden rendben van , aggódom de megtaláljuk..- valami megmozdult mellettem..
- M..mer.. Merlin..- Arthur hangja . Életben van és itt van a közelben.. Egyből le pattantam a lóról és gyalog siettem a hang forásába.
- Merlin..- bal oldalról hallom egyre erősebben.. basszus miért van itt ennyire sok szúrós ág..
- Arthur!!- megtaláltam.. istenem mi a fene történt vele..

- Miért.. miért vagy itt ?- egyből mellé gugoltam. Tele van karcolásokkal és az oldala megsérült.. nagyon sok vért veszített.
- Szerinted miért te idióta.. Ígéretet tettél hogy vissza fogsz jönni sértetlenül.. - ruháját a seb körül próbáltam eltávolítani..
- A szarvas eléggé önfejű állat ..- csak annyira mint ő.. soha többé nem fogom kiengedni a kastélyból.
- Idióta..- maga a sebb nem olyan mély viszont a vér mennyiségéből ítélve rossz helyen érte..
- Maradj nyugton amíg meggyógyitalak.- kicsikém csak könyörgöm legyél erős. A bolond apádnak szüksége van most a segítségemre..
- Ezt nem gondolod komolyan.. Ebben az állapotban nem használhatsz mágiát. - ezt miatta csinálom az egész az ő hibája.
- Remélem tudod hogy azért van most ez az állapot mert önfejű vagy ..- mielőtt reagálni tudott volna sérült részére helyzetem kezemet.. Most eléggé ha a vérzést elállitom és valamennyire a sebet be forrasztom ..
- Azonnal hagy abba Merlin..- már tényleg nincsen sok hátra.
- Ha..Hagyd abba.. a mozgást.. így csak nehezebb.. nekem ..- a vérzés már elállt most már csak a sebb van hátra ..
- Látod.. készen is..- kimerültem ..

***

- Halkabban.. aludni szeretnék még ..- istenem hogy mennyire pokoli álmom volt.
- Merlin!! -  szemem egyből kipattant , Arthur dühös..
- Hála istenek.. Hogy a fenében lehetsz ennyire felelőtlen..- Arthur dühösen figyeli minden egyes mozdulatom.. végig pillantottam egész testén. Szóval nem állom volt hanem a valóság, valószínűleg annyira kimerültem hogy a végén elájultam.
- Én? Ezt remélem nem gondoltad komolyan.. Az egész a te hibád volt . Ha nem találtalak volna meg már régen hal..- ezt nem akkarom ki mondani.
- A kicsikém..? Minden rendben van vele ?- Gaius-t kerestem a szobában.
- Minden rendben van , nagyon erős csemete a szíverése egyenletes és hangos.- mivel az én gyermekem.
- Felség. Elnézést hogy ezt mondom de ez az ön hibája volt jelenlegi.. Igaz hogy sokszor önfejű Merlin, de téged próbáld menteni és éppen ezért került ilyen állapotba. - azért nem teljesen de igen Arthur jelenleg..
- Sajnálom.. Vadászni szerettem volna hogy a gondolataimat ki szellőztesem. Nem gondoltam volna hogy egy rémült szarvas nekem ront ..- erre mondják hogy az élet kiszámíthatatlan.
- Miért akkartad a gondolataid ki szellőztetni? Itt vagyok nekem elmondhatod ami bánt ..- ültem fel nehézkesen.
- Mert pont neked nem akartam elmodani.. mivel rólad van szó .- már értem ugyan az mint Elias születésekor.

- Arthur. Ne félts engem tudod hogy nem vagyok olyan gyenge mint amilyen gyengének tűnik.- huh ez a mondat a fejemben sokkal jobban hangzott.
- Ígéretet tetten neked mégpedig azt hogy soha nem foglak elhagyni.. Tudod most is te voltál az aki ezt az ígéretet majdnem megszegte.. Kárpótolnod kellene ..- tudom is mit kell mondanom hogy az arca vörösen kezdjen izzani.
- Mond mit szernél és én teljesítem .- ez a beszéd kérem szépen.
- Bármit kérek ?- bólintás.
- Gaius . Kérlek most fogd be a fülled...- furcsán nézett rám de tette amit kértem .
- Arthur gyere egy kicsit közelebb .- olyan mint egy kutya aki mindent meg tesz azért hogy a gazdájától dicséretet kapjon.
- Azt szeretném ha engednéd hogy most én legyek a domináns fél.- egyből hátrálni kezdett. Istenem ezt az arcot már megérte látni..
- Soha !!- pedig azt mondta hogy bármit.
- Pár perccel ezelőtt egyeztél bele abba hogy mindent teljesítel amit kérek. - imádom ugratni , legalább most vissza kapja azt amit velem évekig csinált.
- Igen de ez ..- ott a vörösen izzó arc.
- Viccet félre téve . Annyit kérek tőled hogy végig maradj itt és ne csinálj ilyet többet. A családunk veled együtt egész!- simitottam most már hatalmas pocakomra.
- Ígérem. Ti vagytok az én életem értelmei !! - hajolt ajkamra .
- Remélem a hercegnő olyan szép lesz mint te .- hercegnő?
- Honnan veszed hogy lány lesz ?- bár őszintén nagyon örülnék neki ha kislány lenne .
- Megérzés !- húzta fel pólómat hasamon majd hatalmas csókot nyomot rá.
- Anyaaa !!- a bensőséges percet az imádnivaló kis herceg zavarta meg . Gaius mégis mikor hagyta el a szobát??
- Szia egyetlenem! Elnézést hogy nem meséltem esti mesét ..- öleltem magamhoz apró testét.
- Apa mesélt. - oo szóval kihagytak.
- Nem akkart elmozdulni mellőled szóval itt meséltem mindenkinek.. majd át vittem a szobájába .- szóval ezért volt olyan nyugodt a kicsi .
- Köszönöm , Arthur!- az életemet és a jövőmet is és rá bíztam , jól tettem ...
🫃🏼👪🩷

Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Where stories live. Discover now