33.

449 27 4
                                    










- Emlékszel az első szeretkezésünkre ?!- lépet mögém majd hasamra simitotta hatalmas kezét , direkt csinálja. Tudom hogy direkt csinálja most ezt , éppen készülök hogy időben készen legyek a tanács kezdetére .. Az a célja hogy ne menjek , az éjszakai próbálkozásának.. szóval azt most kicsit nehezen bírom , tényleg mindenre képes csak hogy az legyen amit ő akar..
- Igen , emlékszem. A kezed alatt van az eredménye ! Na de enged hadd fejezem be végre a készülődést..- löktem el magamat mellkasától.
- Merlin ..- rögtön le intettetem.
- Ne kezd megint . Ott leszek melletted és kész .. - fordultam felé , a földön térdepel .. rosszul van ? Talán méreg ..?!
- Arthur .. Mi a baj ?! Rosszul vagy ? Hívjak valakit ?!- térdeltem rögtön elé .
- Mindig keresztül húzod a számításaimat.. - rázta meg fejét , ezt most nem teljesen értem.
- Hozzám jönnél .. Merlin ?!- vett elő zsebéből egy aprócska dobozt majd lassan felnyitotta . Ez a gyűrű .. ezt még Uther adta Arthur anyjának , nem ezt nem fogadhatom el ..
- Arthur én ezt ne..- kezemért kapott majd oda illesztette a gyűrűt .
- Elfogadod ! Újra meg kérdem hozzám jössz?!- nézet mélyen szemembe , aprót bólintottam. Ajka rögtön mosolyra húzódott majd lassan felhúzta a gyűrűt ujjamra.













- A világ legboldogabb emberrévé teszel ! Remélem tisztában vagy vele !!- állt fel majd egyből magához húzott.
- Igen tudom . " De még boldogabb lennék ha nem jönnél velem és itt maradnál " . Jól mondom igaz ?!- csókoltam arcára , jól le lehet olvasni az érzelmeit .
- Jól . Már meg tanultam hogy soha nem hallgatsz senkire még saját királyodra sem ..- hajolt nyakamra majd enyhén rá harapott.
- Beszéljük át gyorsan hogy eddig mit tudnak !- bólintottam majd meg szorítottam kezét.
- Tudnak arról hogy mágus vagy és a szerelmem , nemsokára a " feleségem " !- csaptam vállára , direkt mondta így .
- Jól van na!! A terhességéről is tudnak. - bólintottam.
- Melletted leszek ! Ott lesznek a lovagok is , kérlek azt amit hallani fogsz ne vedd magadra. Tudom hogy milyen vagy és nem akkarom hogy olyan miatt szenvedj ami nem a te hibád !- nem tehetek róla , én mindig is ilyen voltam és ezt nem lehet könnyen elhagyni .
- Adj egy csókot és induljunk!- hajolt számra , lassú táncra hívogatta nyelvem amit el is fogadtam .













..









- Néz rám Merlin ! Nagy levegő , lassan vedd a levegőt. Ha úgy érzed mégse akkarsz jönni akkor vissza kísér valaki ! - még mindig nem értem hogy képes észre venni ha zaklatott vagyok .
- Jól vagyok ! Melletted sarok lenni !- szorítottam kezére .
- Vigyázz anyára!- súgta hasamnak Arthur , zavarbaejtő hiszem most itt állnak mögöttünk a lovagok.. ez annyira zavarbaejtő .
- Induljunk !- intett Arthur majd kinyílt az ajtó , a túloldalon már mindenki állva várt minket. Testem enyhén megremegett gyermekem pedig tudata hogy bizám ez az izgalom nem lesz jó .
- Nyugalom , mind itt vagyunk !!- húzott magával Arthur az asztal felé .
- Felség!!- hajolt meg mindenki , enyhén Arthur mögé bújtam vagyis próbáltam .
- Őfelsége, ő miért van itt ?!- mutatott rám az egyik idősebb úr .. talán tényleg a szobában kellett volna maradnom .
- Ő a jegyesem és a gyermekem anyja ! Joga van itt lenni köztünk!- húzott előrébb Arthur majd csípőmre fogott .
Sokan meglepődve néznek ránk ami teljesen normális.
- Üljünk le , Merlin !- húzott maga után Arthur a székek felé.

















A múltkor még csak egy volt itt úgy értem egy trón most pedig kettő van ,ez ..
Királyom segített le ülni majd ő is helyet foglalt mellettem keze pedig rögtön hasamra simult.
- Kezdjünk bele !- szólalt meg újra .
- Felség !! Az a személy ott maga mellett elvarázsolta önt , azt javaslom hogy végeztese ki . Úgy legalább a varázslat is feloldódik. - nyugalom , nem szabad stresszelnem . Nyugodtan kell maradnom a gyermekem miatt.
- Nincs semmilyen varázslat amit alkalmazott volna rajtam Merlin. Ez a személy itt mellettem nemsokára Camelot másod királya lesz . S mi több a trónörökös " anyja " .. Nektek nincs jogotok követelni tőlem semmit .. Lancelot !!- félek , félek hogy ..
- Igen felség!- lépet Arthur mellé .
- Kísérd vissza Merlin-t a szobába ! Gaius te is menj velük!!- nem akkarom egyedül hagyni miért Arthur de úgy érzem ha itt maradok darabokra török .. azt hittem erősebb vagyok.

Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Where stories live. Discover now