- Komolyan Arthur.. ennyire nem számítok neked.. miért nem mondtad el..- léptem el mellőle, haragszom most rá.
- Éppen azért nem mondtam el mert igenis számítasz nekem ..Merlin kérlek ..- fogott kezemre majd maga felé fordított.
- Miattad nem mondtam el , értsd meg..- ez akkor sem megoldás ha elmondta volna akkor most nem haragudnék rá..
- Elmondhatad volna akkor én..- mérgesen nézet rám inkább csendbe maradtam .
- Akkor te .. Mit tettél volna ha ?! Jól tudom hogy mit .. elmentél volna ..- igaza van hiszen ebben a helyzetben ez a legnormálisabb döntés.. ez az ésszerű..
- Arthur .. akkor nem lenne problémád így csak aggódalmat okozok neked és a többi..- erősen magához ölelt , fejét pedig vállamba temette.
- Nem okozol.. Akkor okoznál ha elmennél. Mellettem van a helyed ahogy a gyermekünknek is .- szorított erősebben magához .- Merlin hallgas Arthur-ra , ha elmennél csak azt bizonyítanád hogy a király felet hatalmuk van ..- el is felejtettem hogy Lancelot itt van .. Erre nem is gondoltam , igaza van . Hiszen ha elmegyek akkor az nyer bizonyoságot hogy a tanács Arthur felett áll.
- Maradok.. viszont kérlek avas be mindenbe . Jól tudom hogy aggódsz azért hogyan fogok reagálni de nem kell . Bíz bennem ! - simitottam haj koronájába , lassan elvált nyakamtól majd arcomra simitott.
- Üljünk le inkább kérlek , tudom hogy hallottál pletykákat de szeretnék akkor tiszta vizet önteni a pohárba . Lancelot ! - húzott az ágyra Arthur majd lassan rá nyomott.
- Igenis felség!- hajolt meg Lancelot majd elhagyta a szobát . Arthur még nézte egy rövig ideig az ajtót majd ő is mellém ült.- Nem tudom pontosan mennyi mindent és mit hallottál .- fogott kezemre majd enyhén megszorítótta .
- Hallottam pár dolgot de nem tudom mi az igazság, tudom hogy a tanácsban néhányan nem viselik jó szemmel azt hogy a párod vagyok . Azt is hallottam hogy tudomást szereztek a varazserőmről és a gyermekünk létezéséről. - Arthur jobban megfeszült , tehát ennek van igazság alapja .
- Igen tudomást szereztek arról hogy mágia használó vagy , külön kéréseket tettek ezzel kapcsolatban.- pontosak milyen kéréseket.
- Milyen kéréseket?!- hajoltam előrébb.
- Korlátozni szeretnének téged .. - valószínűleg nem csak ezt szeretnék velem tenni ..
- A gyermekünk létezéséről hogyan vélekedtek ?!- hajoltam annyira előre amennyire a hasam engedte .- Arthur .. Mond el kérlek . Azt mondtad hogy mindent elfogsz mondani ..- szorítottam most meg én a kezét..
- Merlin , ezt egyáltalán nem könnyű elmondani.. keresem a szavakat, hogyan tudom könnyebben találni.- ezért lett volna könnyebb ha rögtön elmondja nekem..
- Nem szeretnék hogy a gyermeked a trónörökös legyen .. vagy azt akarják hogy én és a gyermekem száműzve legyünk?!- kérdeztem érdeklődve , rám emelte tekintetét. Ne. Nem akkarom így látni a szemei tele vannak fájdalommal és szenvedésel.. Talán jobb lett volna ha tényleg nem tudok semmiről.. Akkor viszont csak egyedül cipelné a terhet ..
- A te és a gyermekünk halálát kívánják..- bent akadt a levegőm , ez.. erre nem gondoltam .. Túlságosan emebtelen..
- Látod ezért nem akartam elmondani..- pattnat fel az ágyból ,majd kezét kiszakitotta enyémből.- Arthur várj kérlek...- álltam fel hirtelen de olyan sebességgel is estem a földre . Tudd időzíteni a drága az egyszer biztos.
- Merlin ..- guggolt rögtön mellém Arthur.
- Semmi baj .. mostanában kicsit erősödik a mozgása..- fogtam hasamra .
- Rendben vagyok , kicsim semmi baj .- Arthur is hasamra simitott óriási kezével.
- Anyának igaza van ! Minden rendben van ! Nem engedem hogy bajotok essen!!- emelte fel másik kezével fejemet.. Álljunk meg egy kicsit .. mi volt ez az " Anya "..
- Szeretlek és nem fogom hagyni hogy bajotok essen . Tudom hogy sokszor elmondtam már és .. mindig ..- gyors csókot nyomtam ajkára ,ne kezdjen most bele ..
- Mindig megvédesz engem és a gyermekünket is , bízok benned és aggódok érted . Úgy ahogyan te értem .. Szeretlek. Viszont enged hogy én is döntéseket hozzak . Veled megyek a következő gyűlésre ..- arcán rögtön végig futott a rémület.. vagyis inkább..
- Ott lesznek a lovagok és te is , nincs miért aggódni ! Te vagy a király , szerelmem! - egy újabb csók .
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .