23.

650 39 2
                                    
















- Inkább alszok az eredeti helyemen ..- takartam el szemeimet , ezzek a fránya hormonok.. ez a fránya Arthur .. miért használja ki azt hogy most ennyire könnyen el tud csábítani .. nem mintha amúgy nem használna ki minden adandó alkalmat erre ..
- Még mit nem.. dobod le magadról a göncöket majd mász be ide azzal a gyönyörű kerek segge...- baker már a lábaim is remegnek..
- Arthur..- fordultam hátra felé csiga lassúságal .
- Édesem dobd már le magadról a ruhát és bújj végre ide mellém. - paskolta meg maga mellett az üres ágyat .
- Fordulj el kérlek ..!- puffogot egyet majd oldalra fordult.
- Nem értem miért vagy ennyire zavarban amikor már annyiszor szeretkeztünk.. szerinted most mi fog történni?!- biztos hogy mosolyog most .. le dobtam a gatyám majd hátra fordultam.. Mennyire kegyetlen , valószínűleg végig néztem hogy öltözők le.. sutyo..
Arthur hirtelen felállt az ágyról majd elém sétált .. ez a teste istenem anyaszült meztelen és .. instant orrverzes . Arcom elé kaptam kezeimet ez az egész helyzet annyira de annyira zavarbaejtő .
- Istenem annyira gyönyörű vagy és ez a kicsi pocak még gyönyörűbbé tesz .. ott bent a gyermekünk van !- hajolt le hasamhoz majd rá csókolt . Ne nézz le.. ne nézz le... Jó le néztem .. ki jelentem halott vagyok .. remeg lassan már az egész testem ..
- Miért remegsz ennyire , Merlin ?!- nézett rám, jaj olyan mint egy kiskutya .




















- Csak nem emiatt?!- markolt fenekemre.
- Ahh ..- kezeimet nem tudtam szám elé emelni , miért kellett lefogni őket..
- Engedjh elh..- néztem rá vágyal teli szemekkel , vérem egyre jobban forrósodik főleg ágyéktájon.. nem lesz ez így jó .
- Úgy látom élvezed ezt a helyzetet , Merlin!- állt fel csiga lassúságal előttem majd számra hajolt .
- Na lám mi történt itt amíg nem foglalkoztam veled ..- kezei vándor útra indultak melleim felé .. ne csak azt ne . Az utóbbi egy hétben sokkal érzékenyebb lettek és még duzadtak félő hogy ha hozzájuk ér akkor én ..
- Milyen puhák , kíváncsi vagyok milyen reakciód lesz ha ezt csinálom velük ?!- csavarta egyszerre meg két érzékeny részem .. eddig bírtam .. az élvezet olyan erővel járta végig a testem amit álmaimban nem hittem . Komolyan képes voltam attól elélvezni hogy ezt tette a mellemel?!
- E-engedj el ..- löktem el magamtól majd gyorsan fel kaptam a földről a ruhámat majd el takartam vele magam.


















- Ezért ne legyél zavarba .. teljesen normális Másrészt imádom hogy most ennyire érzékeny a tested . Amiket most mutatsz nekem az eszemet veszik el..- vegyék én nem bánom, csak ne produkáljon testi tüneteket ..
- Arthur nekem ez annyira furcsa , egyszer undorodom a testemtől máskor nem .. Folyton olyan dolgok kerítenek hatalmukba amik eddig soha .. úgy érzem magam hogy a perverz dolgaid rám ragadtak ..- néztem szemébe , tényleg úgy érzem . Nem azt mondom hogy a nap 24 órájában az agyát akarom nyomni vele de közben mégis.. olyan szinten vágyom az érintésére..
- Nincs miért undorodnod , én pedig annak hogy a perverz éned egyre jobban meg mutatkozik csak örülni tudok.. Emlékezz vissza a két napja történtekre.. Korra reggel olyan gyönyörű módon ébresztettél..- ne is folytassa , most emlékezztetet rá..

Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt