Tudom hogy nagyon rossz ötlet volt eljönnöm egyedül de azt hiszem képes leszek magamat megvédeni. A fiam és a szerelmem meg persze a királyság jövője forog jelenleg kockán . Mit gondoltam akkor amikor eljöttem? Azt hogy ha ezt a lépést én nem teszem meg valami nagy baj fog történni. Persze így is lehet hogy a saját vesztünk utol fog érni minket . Viszont inkább legyen egy nappal több mint kevesebb, ha ezzel egy plusz napot kapunk hát legyen .
- Emrys! Micsoda meglepetés a személyes találkozásunk..- Morgana.. őszintén azt hittem hamarabb észre fogja venni a jelenlétem..
- Morgana .. Beszélgessünk.- húztam magam köré egy kisebb védelmi burkot.
- Beszélgetni? Mégis miről?! Hol van a fiad nekem ő kell ..- mennyi az esélye hogy még rendbe tudom hozni azt ami az agyában tönkre ment ?!
- Csinálj magadnak gyereket ne az enyém kelljen neked ..- egyáltalán nem volt könnyű ez a pár hónap.. A fiúnk megfoganása viszont annál egyszerűbb csak jött és kész..
- Minnek nézel te engem ?!- idegesen közeledni kezdett.
- Azt hittem azért kell a fiam mert egyedül vagy és anya szeretnél lenni .. hát akkor valószínűleg tévedtem. - nem tudom mit kezdjek ha nem fogom tudni épp észre terelni.
- Idióta vagy mint mindig.. Ezt az is mutatja hogy eljöttél ide miközben a " szerelmed" és a fiad védtelenül hagytad..- vicces hogy erről egy szót sem szóltam.
- Honnan veszed hogy egyedül vannak és védtelenek?- mosolyom most hasonló volt az övéhez.- Idióta.. Azt hiszed egy áruló fattyú védelmet biztosít az egész királyságnak?!- ne beszéljen róla így ..
- Igen azt hiszem ! Tudod ő nincsen egyedül mint ahogy te .- indultam felé most én .
- Mitől lettél árnyéka önmagadnak? Miért csinálod ezt ? Vágysz a halálra? Próbáltál egyáltalán bármit is tenni azért hogy ne legyél egy ilyen .. álnok elfajzott lény?!- azt hiszem ez kicsit sok volt .. végig se gondoltam hogy mit vágtam hozzá .
- Elfajzott lény ? Ez vicces.. Nem tudod hogy min mentem keresztül .. Soha nem voltam más mint egy különc abban az .. a .. - biztos.. nem tudhatom mivel én már gyerekként több problémával küzdöttem mint ő.
- Éltél nyomorban? Úgy hogy nem tudtál napokig enni? Rablók fosztottak a faluban? Varázsolni tudtál születésed óta de el kellett magadba folytatni ? Egy olyan világban ahol..- tudja jól milyen világban mert ott élt és látta mit tesz Uther..
- Boszorkány vagy .. De nem születésed óta.. Palotában éltél a családod pedig szeretet mégha nem is úgy ahogy kellett volna . Arthur.. nem láttad milyen volt miután te ilyen lettél.. Ő szeret téged.. Mitől lesz jobb ha meghal?!- mintha tudná a választ.. Hiszen az egészet csak azért teszi mert van egy hülye prófécia és ott a vágya arra hogy a sérelmei végre gyógyult állapotban legyenek.- A halála számomra megválasztás lesz .- ennek értelme egyáltalán nincsen . Ha Arthur meghal ez a királyság hanyatlásnak indul és elfeledetté válik..
- Ebben nem vagyok biztos.. Tudom hogy nem Arthur az aki számodra igazán .. Uther tette ezt veled nem Arthur.. Ártatlan embert akkarsz megölni aztán pedig egy királyság felett uralkodni? Egy olyan személyt akit a második nap utoléri a végzet. Morgana!! Tudom hogy milyen érzelmeid vannak és hogy ezt te se akkarod igazán. Ugyanolyanok vagyunk de mindketten másik utat választottuk. Mindig van másik megoldás.. nem akkarom hogy meghalj azt de hogy a családomat érje ilyen fiatalon a halál. Enged hogy segítsek.. Viszont ha mindenképpen ellenem vagy nem lesz más választásom ..- őszintén nem hiszem hogy ez a hosszú monológ bármennyire meghatotta volna. Tudom hogy mennyire ön akaratu és nem igazán figyel arra más mit mond .
- Azt hiszed azok után amit tettem életben maradhatok?!- egy kis remény sose árt.
- Igen azt hiszem . Büntetésed valószínűleg lenne de nem halnál meg ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
Fiksi PenggemarA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .