- Arthurt otth ott neh..- markolt merevedő tagomra királyom..
- Pedig azt vettem észre hogy igen is jó helyen van most a kezem ..- szorította meg erősebben.. nem bírom .
- Kérhlek neh itth.. bárki be tudh jönni ..!- gyűltek könnyek szemeimbe .. nagyon élvezem azt amit csinál velem de nem szabadna mégis ... Képtelen vagyok ellent mondani neki akkarom hogy ezt tegye .
- Rendben menjünk egy eldugott helyre .. akarlak !- kapott fel hirtelen a földről Arthur majd ki sétált a házból .
- Merlin ! Szállj le ez illetlen ..- Gwen szigorú hangja úgy mart belülről , ezzen fájdalmat fogok neki okozni .. a barátomnak .
- Nyugodj le , nem érzi jól magát azt hiszem be fog lázasodni.. nem olyan erős a teste és mint tudod eltalálta egy nyílvessző.. - mintha morogna Arthur..
- Akkor le kellene feküdnie..- fogta meg kezemet erősen Gwen .
- Enged el ! - rántott ki amennyire tudot Arthur majd elindultunk a titkos helyünkre ..
- Arthur...- egyre jobban távolodunk.....
- Fáj ?!- kérdezte aggódva Arthur miközben arcomra simitott lágyan .
- Persze hogy fáj , ez az első alkalmam.. olyan dolog van bennem aminek nem kellene ott lennie ..- fordítottam el tőle könnyes arcomat.
- Igen is ott van a helye , sehol máshol csak is benned . - arcomat újra maga felé fordította , majd le hajolt és megcsókolt.
- Olyan gyönyörű vagy és csak az enyém senki másé ! Ez egy parancs ! Érted ?!- bólintottam , majd hirtelen megmozdult bennem . Hasíto fájdalom nyílalt belém.
- Ne haragudj nem bírom tovább . Mozogni kezdek !- aprót bólintottam úgy se tudok ellene tenni .. Lassú mozgásba kezdet közben pedig folyamatosan csókokal ajándékozott . Próbálja valahogyan elterelni a fájdalomról a figyelmemet . Hirtelen megállt majd egy hatalmasat lökött , szerintem előrébb is csúsztam ... Az a pont .. ahol most van , valamit megmozgat bennem .
- Megvagy , baba ! - morogta számba majd mosolyogva elvált ..
- Ez nem az amire gondolsz ..- akadt el szavam újabb lökésénél .
- A tested nem tud átverni .. élvezed szívem !- rohamozta meg örömömet kiváltó pontot..Hetekkel később:
- Merlin! Mégis mi van veled !? Nem eszel és sápadtab vagy a szokásosnál. - lépet elém Gaius .. ne kezdje ő is ..
- Arthur itt volt a minap . Ugyan ezeket elmodmta mint amiket én aggódik érted .. - tudom hogy aggódik de nem kellene , biztosan valami betegség .. azért is próbálom kerülni..
- Azóta az eset óta folyamatosan ezt csinálja , mindig a nyomomban van .. Gaius zavar hogy rám figyel nem a feladatára ..- könnyebb hogy Gaius tudja mi van köztünk Arhural.. a múltkori csók kicsit meglepte őt.. de engem mégjobban..
-Gyere megvizsgálak .. Van egy sejtésem .. remélem nem lesz igazam..- ezt most pontosan mire érti ..
- Feküdj le , kérlek húzd fel mellkasodig a polodat !- hát nem kért még tőlem ilyet Gaius de tettem amit mondott.
- Máskor is puffadt szokot lenni itt a hasad ?!- kérdezte az idős orvos mire picit feltornáztam magamat , megráztam a fejemet .
- Sejtettem .. Le feküdtél Arhural , igaz ?!- persze hogy le ..de mennyiszer..
- Az arcod mindent elárul.. emlékszel amikor meg sérültél utána adtam neked egy gyógynövényt ..- bólintottam..
- Voltak mellékhatásai de azt gondoltam úgy se teszel olyat ami elő hozza.. de mégis ..- meg fogok halni..
- Terhes vagy , Merlin ..- igen terhes ... Terh..
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .