- A- Arthur , még is mi-mit csinálsz?!- kérdeztem remegő hangon , az említett személy egyre csak közeledett felém .
- Azt amit büntetésnek fogsz hívni mától. Megértettem veled hogy mennyire fontos vagy számomra !- hirtelen értek össze ajkaink , vagyis csak nekem volt az . Arthur két kezemet fejem fölé feszítette miközben vadul csókolta számat . Harapni kezdte egy erősebb harapás után éreztem a vér ízét mely a csókba keveredett. Egyre jobban mélyíti a csokunkat érzem hogy a ruházatom már nem olyan lenge mint volt . Hirtelen elvált tőlem majd szemembe nézett és elmosolyodott. Istenem megint ez a mosoly ez a gyönyörű mosoly . Néztem a boldog arcát melyel most engem ajándékoz meg ..
- Merlin! Gyönyörű vagy !- majd tépte le rólam pólomat , mit mondjak ez így nem igazán győzött meg- Arthur.. ez a kedvenc polom volt ..- fordítottam ez fejemet ..
- Mintha nem minden ruhád ugyanúgy néznek ki .. amúgy meg varázslatal meg tudod oldani !- fordította vissza fejemet maga felé .. Meg tudnám oldani.. de jelenleg képtelen vagyok mágiát használni..
- Baj van?- kérdezte aggódva , megráztam a fejemet . Nem kell tudnia róla keresné az okot hogy miért vagyok jelenleg képtelen használni.. Nem valószínű hogy meg találná szóval hagyom inkább.. majd ha vissza mentünk a kastélyba jobban utána nézek.
- Azért remélem tudod hogy nem veszi el a kedvemet attól hogy magamévá tegyelek !- húzta lejebb nadrágomat .. mivé akkar tenni , nem- nem .. azt hittem csak csók csatákat fogunk vívni egymás ellen .. Ezt nem teheti ott van neki Gwen ..Próbáltam kezemet kiszabadítani szorításából, persze nem igazán sikerült.
- Most mit csinálsz?!- szorított rá kicsit erősebben Arthur a kezemre.
- Engedj el ! Ezt nem csinálhatjuk !- néztem rá könnyes szemekkel, lefagyot.
- Miért sírsz ?! - kérdezte értetlen arccal.
- Arthur mi ezt nem csinálhatjuk , Gwen .. ott van neked ő rám nincsen szükséged. Kérlek hagyjuk ezt abba nem tehettem ezt vele ő a barátom ..- hirtelen elengedte kezeimet mire rögtön felültem , kezemet mellkasom elé kaptam.
- Merlin ! Néz rám kérlek !- simitott végig nyakam vonalán Arthur..
- Ezt nem tehetjük vele.. nemsokára ő lesz a királyné , jobb lenne ha itt maradnék anyával ..- hirtelen megállt a keze , óvatosan rá pillantottam. Az arca dühöt tükröz..- Ezt most hagyd abba , mindig másra gondolsz és soha nem magadban .. Tudod az a legrosszabb hogy más érzéseit érzelmeit is figyelem kívül hagyod.. Észre nem veszed hogy az egész azért van mert képtelen vagyok téged elengedni. Gwen.. nem akartam kihasználni de nem volt más lehetőségem.. Az érzelmeim amelyeket irántad táplálok nem tudja semmi sem elfedni.. - húzott közelebb magához , képtelen voltam tiltakozni.
- Hidd el Gwen képes lesz megbocsátani neked minden bizonnyal , hogy hozzám hogy fog állni az nem igazán izgat . Én téged választalak , remélem ezt képes leszel elfogadni !- még közelebb húzot magához , egyik kezével államra fogot majd felhúzta . Egymás szemébe néztünk majd lassan közeledett szám felé , nem ellenkezettem .. képtelen vagyok tovább ellenkezni ellene ..
YOU ARE READING
Nem teheted ezt velem ° Befejezett °
FanfictionA sors mely össze fonódott már a kezdetektől .