21.

745 47 2
                                    














- Lehet hogy Merlin nem haragszik rád viszont én nem olyan vagyok mint ő. A királyod vagyok emelett a barátod, te rá támadtál a " barátodra" . Meg is sérült még ha az idióta fejével az gondolja hogy csak karcolás.. Nem csak magára kell figyelnie hanem...- én vagyok az idióta.. igaz .. Drága Arthur te most fecsegted ki majdnem hogy a szolgálod egyben a szerelmed és gyermeked anyja .. úgy hogy szerencsétlen Gwen egyáltalán nem tudja mi folyik köztünk. Igaz hogy
előbb-  utóbb tudomást fog szerezni róla .. bár ne így lenne .. Még is az utóbbit választanám ha lehetséges . Húzni az időt addig ameddig csak tudom , tudjuk.
- I-igazad van ! Bocsássatok meg . Az lesz a legjobb ha én most megyek !- felállt a földről majd kirohant . Hála istennek hogy jelenleg olyan állapotban van hogy nem fogta fel Arthur mondatának jelentését..
















- Gyere állj fel!- kúszott elém Arthur majd felállt és engem is magával húzott.
- Ahh..- ahhoz képest hogy csak egy karcolás eléggé fáj ..
- Mélyebb mint gondoltam .. - hirtelen lettem súlytalan , Arthur egy pillanat alatt kezébe kapott.
- Nem akkarom kockáztatni hogy nagyobb baj legyen , így legalább nem vérzik annyira !!- csókolt lágyan homlokomra királyom.. Tudom hogy"szeret" de mi van ha csak azért mert tud a gyermekről.. úgy értem hogy ha nem szerzett volna tudomást talán az eljegyzést se szakította volna fel.. talán a hormonok miatt gondolkodom ilyen buta dolgokon..
















- Arthur!?- szólaltam meg halkan .
- Hm ?! Mi az Merlin? Fáj valamid, a kicsi?!- állt meg a kihalt folyosón , bár szerintem így is túl hangosan beszélt.. főleg ez az üres tér csak még jobban felhangosit mindent .. csak ne hallja meg senki ..
- A gyermek miatt vagy velem ilyen , igaz ?!- kérdeztem szemébe nézve , lassan fel húzta egyik szemöldökét. Ez olyan viccesé teszi az arcát .
- Ezt hogy érted!? Milyen vagyok veled ?!- indult meg újra .
- Úgy  .. úgy értem hogy ha nem szereztél volna tudomást arról hogy állapotos vagyok akkor még mindig épp lenne a jegyeséged ..- néztem el róla .
- Hogy lehetsz ennyire buta , manó !!- ki itt a manó csak közlöm hogy egy fejjel vagy csak magasabb nálam az nem olyan sok .. ez olyan mintha azt mondtad volna hogy törpe  vagyok..















- Nem vagyok manó !!- nyújtottam rá nyelvemet .
- De igen is az vagy , az én Manón . Merlin tedd szépen vissza a helyére azt a nyelvet!!- csókolt meg .. elég különös volt így a csók melyet adott.
- Vissza térve az aggódalmadra  . Nem . Az eljegyzést amúgy is megszakítottam volna , ahogy mondtam Gwen .. ő nem volt olyan nekem mint te . Te vagy az egyetlen személy akit szeretlek . Mindenhogy ! Az a csoda ami most velünk történik felfoghatatlan . A csöpség mely ott alszik a pocakodban a miénk , nem másé. Engem nem érdekelt volna ha nincs trónörökös , mert te itt lettél volna velem.. de így a családom teljesé vált .. Te vagy a családom.. Hey , rosszat mondtam ?! Ne sírj !!- nem is vettem észre hogy sírok .. de amiket mondott meghatott..

Nem teheted ezt velem ° Befejezett °Donde viven las historias. Descúbrelo ahora