Κατέβαινε την Σίνα, όταν η Ιόλη τον πήρε τηλέφωνο για να συναντηθούν, προς καλή του τύχη, στα Εξάρχεια. Εκείνη βρίσκονταν ήδη εκεί με τον Πέτρο. Δεν βιάστηκε ωστόσο. Πήρε την ώρα του, μέχρι να βγει στην Τρικούπη, όπου και τα κτήρια φάνταζαν διαφορετικά από εκείνα του Κολωνακίου. Τα γκράφιτι δεν άργησαν να εμφανιστούν μπροστά του. Η περιοχή του ήταν αγαπημένη και γνωστή, από τα φοιτητικά του χρόνια. Είχε γυρίσει όλες τις καφετέριες και τα gigs στα μπαράκια και τα παλιά βιβλιοπωλεία και μαγαζιά.
Τους βρήκε στην γνωστή καφετέρια. Το ζευγάρι καθόταν κοντά και μιλούσαν, κρίνοντας από την έκφραση των προσώπων τους, για κάτι σοβαρό. Όταν τον είδαν σταμάτησαν την συζήτηση, οποτε είτε συζητούσαν όντως κάτι σοβαρό, είτε κάτι που τον αφορούσε ή και τα δύο.
Η Ιόλη σηκώθηκε αμέσως να τον αγκαλιάσει, όπως έκανε με όλους. Με εκείνον ωστόσο ήταν ιδιαίτερα αστείο. Ο Αλέξανδρος ήταν πανύψηλος και εκείνη τόσο μικροσκοπική, που χάνονταν αμέσως στην αγκαλιά του. Είχε εκτυφλωτικό χαμόγελο όμως και μάτια που ανάβλυζαν από φως και καλοσύνη, όσο ψηλός και αν ήταν εκείνος ή ο οποιαδήποτε, δεν μπορούσε να μην την προσέξει.
«Τι λέει;» Κάθισε απέναντι τους, κρεμώντας την σακούλα που κουβαλούσε στην άδεια καρέκλα δίπλα του.
«Εσύ θα μας πεις».Τα σκούρα μάτια του Πέτρου έλαμψαν καθώς άναβε τσιγάρο. Αμέσως στο νου του ήρθε η σιωπηλή ξανθούλα και η απόπειρα της να συναντήσει τον Άγιο Πέτρο νωρίτερα, τόσα τσιγάρα που κάπνισε σε ένα βράδυ. Δεν είχε θέμα με τους καπνιστές, ωστόσο αναγνώριζε πως ήταν κακή συνήθεια. Οι μαύροι πνεύμονες δεν αποτελούσαν δέλεαρ για εκείνον.
Μίλησαν για λίγη ώρα, η Ιόλη παραπονιόταν για τα μαθήματα που χρωστούσε και θα έδινε την επόμενη εβδομάδα ενώ ο Πέτρος περίμενε να του απαντήσουν απο κάποια δουλειά. Ο ίδιος δεν είχε ιδιαίτερα νέα, μονάχα δούλευε, έβγαινε βόλτες. Τα συνηθισμένα.
«Το βράδυ χάθηκες εσύ και η Άρσι». Είπε κάποια στιγμή η Ιόλη. «Την ρώτησες για την ζωγραφιά;»
«Ναι, βασικά είπε πως σχεδόν έχει τελειώσει. Περίμενα να πάρει πολύ περισσότερο».Η κοπέλα επικοινωνούσε μονάχα με email, πράγμα που τον παραξένευε. Ίσως ήταν νέα τάση του 2006, τώρα που οι υπολογιστές είχαν πάρει τα πάνω τους για τα καλά.
«Λογικά έχει δουλειές και ήθελε να τελειώνει μια ώρα αρχύτερα». Η κοπέλα κούνησε τους ώμους της. «Δεν παίζει να έχει βγει όλη εβδομάδα από το σπίτι της».
VOCÊ ESTÁ LENDO
Νότες Τεσσάρων Εποχών
RomanceΑπο την απόλυτη ευτυχία, στην απόλυτη απελπισία και το αντίστροφο, είναι πάντοτε εκεί για να της κρατά το χέρι. Μα όταν η τελευταία επικρατεί, το μοναδικό πράγμα που μένει είναι οι σκονισμένες νότες του κοινού παρελθόντος τους. Η Αρσινόη είχε τα πάν...