| 29 | Ένα κοφίνι απο ανοιξιάτικα φιλιά

734 90 68
                                    

Θα σου φέρω σπίτι απ'τα βουνά, λουλούδια εξαίσια, κλέλιες, ζουμπούλια, και βελανίδια, γεράνια,
Και ένα κοφίνι φιλιά.
Θέλω να κάνω μαζί σου αυτό που κάνει και η άνοιξη στις κερασιές.
- Πάμπλο Νερούδα

«Ουυυ, τι κοιτάζεις;» Η Καρολίνα εμφανίζεται στο οπτικό της πεδίο, την ώρα του διαλείμματος που όλοι βγαίνουν για φαγητό. Μόνο η Αρσινόη δεν κάνει ρούπι, συνήθως της έχει κάτι έτοιμο κάτι ο Αλέξανδρος από το σπίτι ή έρχεται να την πάρει να φάνε έξω μαζί, εκτός και ο Άλκης έχει διάθεση για γκρίνια.

«Νυφικά». Αποκρίνεται απαλά, ξεφυλλίζοντας το περιοδικό που είχε πάρει. Οι δουλειές της εδώ επεκτάθηκαν στο να φτιάχνει και καφέ πλέον και να βαρά επίσης μύγες. Δύο μήνες στον οίκο, έκανε υπομονή να μη τα βροντήξει και φύγει, δεδομένου του ότι ένιωθε πως ξόδευε τον χρόνο της πιο άσκοπα και από όταν ήταν άνεργη. «Παντρεύομαι σε μερικούς μήνες». Είχαν βρει μέρος και ημερομηνία, μετά από προτροπή του πατέρα της που για κάποιο λόγο καίγονταν να γίνει ο γάμος όσο το δυνατόν το συντομότερο. Η Αρσινόη ήθελε κάτι ήσυχο, προς το τέλος του Αυγούστου. Ο Αλέξανδρος ήθελε νταβαντούρια. Ο πατέρας της ήθελε να καλέσει εφτακόσια άτομα. Κάπου χάσανε την μπάλα, κάπου την βρήκανε ξανά και τελικά θα γίνονταν τέλη Αυγούστου, με τους πιο κοντινούς συνεργάτες και γνωστούς και φίλους. Έπειτα θα πήγαιναν κάπου ήσυχα διακοπές, μακριά από όλους και από όλα αλλά δεν είχαν αποφασίσει που ακριβώς.

«Είσαι η findanzata εκείνου του κούκλου τραγουδιστή ε; Μου άρεσε το besame mucho που είπε εχθές στην Τατιάνα!» Αφού τελείωσε με το θέατρο τον Φλεβάρη, τα είχε μαζέψει από το Λονδίνο και είχε επιστρέψει σπίτι τους, επισκεπτόμενος εκπομπές και κάνοντας συνεντεύξεις με τους άλλους δύο. Το άλμπουμ είχε κάνει πάταγο τελικά και υπήρχαν δισκογραφικές που τους ζητούσαν, για να κάνουν περιοδείες και να τους γράψουν δικά τους κομμάτια να πουν. Οι πρώτες θαυμάστριες εμφανίζονταν σιγά-σιγά, βρίσκοντας τον στον δρόμο και την Αρσινόη μαζί, για την οποία δεν είχαν ειπωθεί πολλά πέρα από το ότι ήταν κόρη γνωστού βιομηχάνου. Ο Αλβέρτο πάντοτε περιόριζε τον τύπο. Όμως τους άφηνε μάλλον λίγο παραπάνω ελεύθερους με τον γαμπρό του.

«Και εμένα. Η Τατιάνα από την άλλη όχι ιδιαίτερα». Ήταν μια πανελτζού και τους είχε καλέσει στην εκπομπή για να προμοτάρουν το άλμπουμ. Και τι κομπλιμέντα πια του έριχνε, τι όμορφος που είναι, και να το άγγιγμα στο μπούτι και να η Αρσινόη από τα παρασκήνια οριακά δεν τράβηξε τις ξανθές της τρέσες! Αχ τι χαρά μωρέ, τέλεια όλα. Πόσα χρόνια θα με κλείσουν αν το νερό της γίνει κώνειο;

Νότες Τεσσάρων ΕποχώνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant