9

2.1K 249 292
                                    

3. Kişi anlatımından

En son buluştukları zamanın üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti. Bu geçen bir haftada çok mesajlaştıkları söylenemezdi.

Katsuki'nin isteği üzerine Izuku onun evine gelicekti. İşaret dilini öğrenmeye başlangıç yapıcaklardı. İzuku'nun üzerinde gereksiz bir heyecan vardı. Daha önce hiç birine öğretmemişti. Umarım iyi bir sonuç alırdı.

Gecenin bir yarısı yatağında yatarak kitap okuyordu. Odasının sadece belirli bir kısmında loş bir ışık hakimdi. Kitabı okurken telefonuna gelen bildirimle gözleri kitaptan ayrılıp telefona kayarken hızlı bir şekilde telefonu eline almıştı.

Mesaj kutusunda hareketlenme vardı. Mesaj kutusuna tıklayınca gelen mesajların Katsuki'den olduğunu gördü.

(K) : Ne zaman geliyorsun evime, Deku'cuk?

Gördüğü mesajla gözleri kocaman açılırken gülümsemesine de engel olamamıştı.

(K) : Eğer yarın işin yoksa gelsene. Ben mi alıyım seni, sen mi gelirsin?

Izuku Katsuki'nin mesajına cevap yazmaya başladı.

(İ) : Benim yarın işim yok, varda yani akşamüstü yok. Yarın gelirim. Ben gelirim senin almana gerek yok Katsuki.

Mesajı gönderip cevabın gelmesini bekledi. Mesaj beklediğinden hızlı gelmişti.

(K) : Hay hay, nasıl isterseniz! Bir de şey aç gel. Tekrar beraber yemek yeriz. Sana uyarsa tabii.

"Deku'cuk" ha?

Izuku karnında hissettiği kıpırdanma yüzünden rahatsız hissetmeye başlamıştı.

(İ) : Ah peki peki. İyi geceler Katsuki

(K) : Size de iyi geceler beyefendi.

Beyefendi

İliklerine kadar hissettiği utanç duygusuyla ne yapacağını şaşırmış vaziyette ekrana bakıyordu. Görüldü atmak kaba mı olurdu? Yoksa devam mı ettirmeliydi konuşmayı?

Sadece görüldü atmaya karar verdi. Telefonu kapatıp hızla komidine bırakırken yattığı yataktan da kalkmıştı. Odasına tekrar, tekrar volta atarken midesi karıncalanmaya başlamıştı.

En sonunda volta atmaktan yorulunca kendini yatağa bırakarak yanındaki yastığa sıkıca sarıldı. Gözlerini sıkıca kapatarak dikkatini başka şeylere vermeye çalıştı. Yorgun hissediyordu. Zaten daha sonrasında da uykuya daldı.

3. Kişi anlatım devam

Sabahın erken saatlerinde evinde turlamaya başlamıştı. Akşamüstüye kadar hazırlıklarını bitirmeliydi. Yani bir hazırlık yapmıyacaktı. Sadece yemek yapıcaktı. Ah birde evi toplaması lazımdı. Eviyle 2-3 gündür pek ilgilendiği söylenemezdi.

Normalde evini temizlerken köpeğiylede bolca ilgilenirdi. Ama 3 günden beri köpeği evde yoktu. Köpeğinin sağlık problemleri yüzünden veterinere götürmüş, ve veteriner ona köpeğinin burda kalması gerektiğini söylemişti.

Bu yüzden de 3 gündür rahatsız bir uyku çekmekteydi. Geceleri uykusundan uyanıp evde tur atıyordu. Bu durumdan bıkmış bir haldeydi

İlk önce temizliğe başlamayı planlıyordu. Evi büyük bir ev değildi. Tek başına bitirmesi uzun sürmezdi. Tek temizlik yapmak her zaman daha kolaydır zaten.

İlk önce yatak odasına geçti. Çarşaflarını makineye attı ve yeni çarşaflar serdi. Masasını topladı. Odasındaki çöpleri attı. Halısını süpürdü. Gardırobunu düzenledi. Yani klasik temizlik işleri falan.

İşaret Dili |  BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin