18

1.7K 170 167
                                    

İzuku'dan

Nefesini boynumda hissettiğim, arkamda beni kollarıyla sarmalayan sevgilim, yani Katsuki gece boyu onun göğsünde uyumamı istiyordu.

Neredeyse her günün sonu yataktaki hareketlerle biterken ben Katsuki'ye ne diyeceğimi bilmiyordum.

Bundan hoşlanmadığımdan değil fakat Katsuki durmuyordu, durmak istemiyordu. Daha önce Katsuki'den başka biriyle ilişki hâlinde olmamıştım. O benim ilkimdi. Ama sadece merak ediyorum; hoşlandığın kişiyle bu kadar sık yapmak doğal mı?

İlk kez yaptığımızda yani bundan yaklaşık 4 gün önce, ilk kez yaptığımızdan mıdır nedir bilmem, kısa sürmüştü. Ciddi anlamda her şey bir anda olup bitmişti.

Ve gecenin sabahında, arkamda feci bir ağrı vardı. Bu yüzden yataktan iki saat boyunca çıkamadım. Katsuki ise gayet mutluydu. İşe gitmesi gerektiğini söyledi ve evden çıktı.

Ben ise evde Katsuki'nin köpeği Toru ile başbaşa kaldım. Öğleye doğru anca yataktan çıkabilmiştim. Karnım da acıkınca çıkmak zorunda kalmıştım.

Zor hareket ediyordum. Bi' on beş dakika boyunca kendim için yemek hazırladım. Daha sonra o yemeği masaya taşıdım ve yemeği yedim. Bu süre zarfında arkam, kıpırdadığım için hep acı içindeydi.

Ama daha sonra büyük bir sorunumun olduğunu fark ettim.

Oturamıyordum.

Bulaşıkları da hallettikten sonra kendimi tekrar yatağa attım. Zaten sonra da cidden acıdan bayılmışım. Hatırlamıyorum.

Baya uzun bir süre geçtiğini varsayıyorum. Üzerimde bir ağırlık hissedince gözlerimi hafif araladım. Yatak odasının penceresinden dışarı baktım. Hava kararmıştı.

Üzerimdeki şeyin ne olduğuna gelirsek, o Katsuki'ymiş. İşten dönünce direkt olarak benim üstüme yatmış. Bana öyle dedi yani.

Bir günümü sadece yatarak geçirdikten sonraki gün daha iyi geçmişti. Arkamdaki ağrının acısı ilk güne kıyasla kat be kat iyiydi.

Normalde o gün kendi evime gidecektim ama Katsuki biraz daha kalmam için ısrar etti. Ben de kıramadım.

Biliyorsunuz ben duyamıyorum ama hani çoğu şeyi hissedebiliyorum. Ama bu Katsuki'ye işlemiyor. Onu hissedemiyorum.

Katsuki'nin bana karşı tavırları beni cennette gibi hissettirsede çok temas bağımlısı. Her zaman yanımda ve ben "gel" desem hiç düşünmeden yapışacak. Ama onu böyle seviyorum.

Katsuki'yi cidden çok seviyorum. Onunlayken mutluyum.

Tabii biraz durmayı bilse daha iyi olur sanırım.

                                    ***

3. kişi ağzından

"Kuşlar şanslı çünkü denize karşı uçarken havanın en güzel tonunu tenlerinde hissediyorlar.  Ama ben daha şanslıyım İzuku, çünkü sen yanımdasın."

Sahile karşı, rüzgar suratlarına yavaşça çarpıyordu. Öğlenleyin çay içmek için sokağa çıkmışlardı. Ama çay içmeden önce biraz dolaşmak istedi İzuku.

Kordonda denize karşı, kol kola yürüyorlardı. Hiç konuşmadan yaptıkları yürüyüşler çok şey ifade ediyordu.

Sonrasında yürümekten sıkılmış olucaklardı, bir banka oturdular. İzuku başını Katsuki'nin omzuna yasladı.

Böyle zamanlarda mesajlaşırlardı.  Ve her zamanki gibi tekrar telefonunu çıkarttı İzuku.

(İ) : Yakın bi zamanda Katsuki, Kirishima ile Denki'yi çağırma gibi bir fırsatımız var mı?

Mesajı gönderdikten sonra ekrana bakmaya başladı. Katsuki'nin telefonuna mesaj geldikten sonra o da telefonu eline aldı:

(K) : İstediğin bir akşam çağırabiliriz İzuku. Benim için sıkıntı yok.

(İ) : Ah iyi o zaman. Ama şey bu sefer kendi evimde misafir olmalarını istiyorum. Olur mu?

(K) : Neden? Benim evimde de mutfağı kullanabilirsin.

(İ) : Biliyorum ama şey, benim misafirim olmanızı istiyorum. Olur mu?

(K) : Ben de mi senin misafirin olacağım?

(İ) : Yani evet.

(K) : Neyse, tamam tamam olur.

(İ) : Teşekkürler

İzuku telefonu kapattı. Sonra Katsuki'nin yanağına öpücük kondurdu.

-Tesekküğleyr Kağcchan.

     
                                

                                    ☆

görüşürüz

İşaret Dili |  BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin