10

2.1K 255 541
                                    

Katsuki'den

-Soyun ne Kağcchan?

Yüzüme bakarak söylediği cümleyle kendimi iyi hissetmiyordum. Garip bir şekilde yanaklarım yanıyor.

Kafamı sorun yok anlamında sallayarak yüzümü tekrar, tekrar bizi izleyen Denki ve Kirishima'ya çevirdim. Bana kocaman gözlerle bakıyorlardı. Ve sonrasında Kirishima ağzını oynattı.

-Oha. Ne kadar güzel lan.

-Değil mi, ben de iki saattir şu koyu yeşil saçlarına bakıyorum. Adamım, cidden güzel bir yüzün var.

Denki arkamda duran İzuku'ya sesleniyordu. Arkamdan yanıma geçerek kapıda bekleyen ikiliye bakmaya başladı. Daha sonra bana dönerek birkaç şey söyledi.

-Aykadasların mı?

Denki bana fırsat vermeden kapıdan içeri girerek İzuku'nun yanına gelmişti. Elindeki bira poşetini yere bırakarak iki eliyle İzuku'nun elini sıkmıştı. Elini sıkarken bir yandan da konuşuyordu.

-Ben Kaminari, Kaminari Denki. Tanıştığımıza memnun oldum!

Elini sıkmaya devam ederken gözüm İzukudaydı. Nasıl bir tepki vereceğini merak ediyordum. Ama rahatsız olmuşa benziyordu. Bende elini Denki'nin elinden ayırdım.

-Boşa çabalama, seni duyamaz.

Denki son söylediğim cümleyle yüzüme bakarken Kirishima şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

-Ne?

-Evet, sizi duyamaz. İşitme engelli.

Kirishima kapıdan ayrılarak yanımıza geldiğinde herkes İzuku'ya bakıyordu.

-Yağnlış biğ şey mi yaptım?

Anlamsız gözlerle bana bakarken onun rahatsız olmasından ben de rahatsız olmuştum. Omuzlarından tutup onu kendime çevirdim.

-Onlar arkadaşlarım. Bir önceki buluşmamızda bahsetmiştim ya, onlar işte.

Yavaşça söyleyerek anlamasından emin oldum.

-Aykadaşlayın, neden gelmişley?

-Her zaman yaptığımız bir gece var. Onu tekrardan yapmak için gelmişler. Ama ben o geceyi unutmuşum. Onlara senin geleceğini haber vermeyi de unuttum.

-Anladım gağliba, aykadaşlar arası biğr toplanma, değil mi Kağcchan?

-Kacchan?

-Seni nasıl anlıyor?

Denki ve Kirishima değişik sorular sorarken benim dikkatim hâlâ İzuku'daydı. Onunla konuşmaya devam ettim.

-Evet, zaten tam da gidiyorlardı. Biz devam edelim güzelim.

-Gitmek mi?

-Güzelim ne lan

İzuku dediğim cümleyle kaşlarını çatmıştı.

-Nedeğn gitmek zoyundalar? Yeni gelmisşe benziyoylar. Kağcchan, kalsalar, sıkıntı olmağz değil mi?

-Adam haklı beyler, ben sevdim bu çocuğu. Değil mi "Kacchan", kalmalıyız bence de.

-Bence de Bakugou, hem tanışmış oluruz.

Kirishima ile Denki tekrar ellerine poşetleri aldıkları zaman hemen salona fırlamışlardı.

Koridorda yalnız kaldığımızda çatık kaşlarını düzelterek bana karşı konuşmaya hazırlanıyordu.

-Kağcchan benim iğçin bir soyun yok. Ayrıca başka zamayn da devağm edebiliyiz.
Hem aykadaşalarınla tanışmak istiyorgum.

İşaret Dili |  BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin