16

1.8K 208 256
                                    


-Geyçekten güğzhel biy şekilde ifade etmişsin Kağcchan duygulayını. Ama ben sadece aykamda biy nefes hissetmiştim o gece. Üzgünüm Kağcchan, bu güğzhel kulayklay hiçbiy zaman senin aşk sözleyini duyamayacak. Geycekten üzgünüm.

İzuku'nun son cümleleri ağzından çıktığında kadehi hızla ağzına götürüp içinde kalan içkiyi hızla kafasına dikmişti.

Katsuki masaya kapattığı yüzünü kaldırarak İzuku'ya baktığında, İzuku'nun gözlerindeki hüznü görmüştü. O an ağlamak istedi. Sadece bağırarak ağlamak.

-Bu kadar hızlı içmemelisin İzuku, bünyen bunlara alışkın olmadığı için sarhoş olursun. Yavaşla biraz.

Katsuki bunu söylediği sırada İzuku boş kadehi Katsuki'ye uzatıyordu.

-Sıkıntı oymaz Kağcchan... meyak etme. Kadeyhi doyduluğ musun lütfeyn.

Gözlerini devirerek İzuku'ya baktıktan sonra kadehi doldurdu. Daha sonra da içki şişesini İzuku'nun göremeyeceği bir yere, masanın altına sakladı.

Katsuki uzunca bir süre kadar İzuku'ya tekrar, tekrar baktı. Gözlerini ayırmadan yüzünde tuttu irislerini.

-Yaniğh bana kayşı olan hisleyin böğle mi basladı? Hepsi bu mu?

-Aslında hayır İzuku. Bu sadece sana karşı olan hislerimi farkına varmamı sağladı. Belki de, senin yanındayken çok mutlu olmam ya da senin yüzünü gördüğüm zamanda midemde oluşan kasılma hissi. Bunlar sana karşı hislerimin başlangıcıdır.

-Bugüğn.. çoyk konuşuyoysun Kağcchan.

-Her zamanki halim. Bilirsin.

-Biymez miyim

Kadehi aynı İzuku'nun yaptığı gibi kafasına diktikten sonra yüzünü uzunca bir süre ekşitti. Bir anda kadehi kaldırmaya alışık değildi ki.

-Senden gerçekten çok hoşlanıyorum İzuku. Bunu sana saatlerce söylemek istiyorum.

-Neyden geldi bu Kağcchan?

-Sadece söylemek istiyorum.

                
                                  ☆

-Ciddeyn yaptıyğn mı?

İlerleyen saatlerde ikisi de sarhoş olmanın etkisiyle bazı şeyleri itiraf etmişti.

-Sadece kalktı. Şu an düşününce... keşke çekseydim. En azından rahatlardım.

-İğrenc biy insansın Kağcchan, geyçekten bunun olduğuna inanamıyoğum.

-Cidden mi ama? İnsan sevdiği kişiyi arzulamaz mı? Ben arzulardım.

Parıldayan yakutlar, muzip sırıtış ve ne dediğini bilmez bir ağızla ortaya laf atıyordu Katsuki.

-Seğn beni ayzuluyor musun yani?

Durdu İzuku, Katsuki'nin ne diyeceğini merak ediyordu. Aslında cevabı az çok biliyor gibiydi.

-Seni İzuku... seni ne kadar arzuladığımı bilmiyorsun, bilemezsin.

Sustu sonrasında. Gözlerini kapattı. Uzunca bir nefes verdikten sonra tekrar açtı.

-Senden çok hoşlanıyorum... bu duygular tarif edilemeyecek seviyede. Çok güzelsin, benim için çok mükemmelsin. Seninle daha erken tanışmak isterdim...

Gözleri fal taşı gibi açılmış vaziyette ona bakan İzuku ne diyeceğini bilmiyordu. Katsuki'nin dedikleri fazla gelmişti, kalbi bunları kaldırmıyor olacaktı.

İşaret Dili |  BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin