4 hafta kadar sonra
Katsuki'den
Bir perşembe gecesi kiraz dudaklar bana benden hoşlandığını söyledi. Ben de o dudaklara kalbimi adadım.
Uzun bir süredir arabadaydık. İzuku ve ben annemi ziyarete gitmiştik haftasonu. Çocukluğumdan beri ilk defa annemin yanına birini götürmüştüm. Daha doğrusu, sevgilimi.
En son annemi ziyarete gitiğim zaman yani birkaç hafta önce, ilk başta her şey normaldi. Lâkin annem hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim bir soru sordu.
"Beni ne zaman tanıştıracaksın Katsuki?"
Asla belli ettiğimi düşünmüyordum. Her zamanki gibiydim. Ona karşı aynı davranıyordum. Fakat annem beni en dalgın zamanımda yakalamıştı.
Ona İzuku'dan bahsetmemiştim. Dediğim gibi, ilk başta her şey normaldi. Evine girdiğim zaman sarıldık sonra kahve içtik daha sonra biraz hayatlarımız hakkında sohbet ettik.
Akşam yemeği saati geldiği zaman sessizce yemek yiyorduk. Aynı yerime, annemin yanında oturuyordum. Uzunca bir süredir yemeğe bakıyordum. Yemeğe bakmamdan nasıl bir sevgilim olduğunu anladığını anlayamıyorum.
Sonra işte bana "Ne zaman tanıştıracaksın Katsuki?" Dedi. Ben de kalakaldım orda. Biraz ırım kırım ettikten sonra söyledim. İyi bir şekilde karşıladı. Annemin kızacağını düşünmüyordum ama bu kadar da sevineceğini de beklemiyordum.
Bayağı bir iyi karşıladı. Yemek boyunca hatta yemekten sonra da İzuku hakkında sorular sordu. Ben de bildiklermi anlattım. Sonra İzuku'nun yüzünü görmek istedi. Ben de bende olan fotoğraflarından birini gösterdim. Yüzünü çok beğendi.
Yatana kadar sohbet ettik. Yatmadan önce bana bir daha ki gelişimde İzuku'yu da getirmemi istedi. Ben de getiririm dedim. Daha sonra da ziyarete götürdüm.
İlk olarak İzuku'ya annemin onu görmek istediğini söylediğim zaman kendini tuvalete kilitlemişti. Bunun olacağını biliyordum. Bir saat kadar sonra çıkabilmişti. Gitmek istemediğinden değil aşırı fazla heyecan yaptığından bunu yapmıştı.
Ama sonra kabul etti. İki gün sonra yola çıktık. Annemin evine varmamıza bir saat kala İzuku uykuya dalmıştı. Annemin yanında yorgun gözükmemek için uyuyacağını söylemişti. Tatlım ya.
Bu geçen 4 haftada işaret dilinde kendimce ciddi anlamda ilerleme kaydettiğimi düşünüyorum. En azından artık temel kavramlarla İzuku'yla iletişim kurabiliyorum.
Sevgilimle artık daha sık görüşüyoruz. Mesela geçen gün beraber film izledik. Çok güzeldi. Ara sıra bana kalmaya geliyor. Ben de ona kalmaya gidiyorum. İlk başlarda baya bir utanıyordu ama şu an o kadar da utanmıyor. Belki ilerde beraber yaşarız.
Sevgililiğimizin ilk günleri diğer günlerle aynıydı. Benim için pek bir fark yoktu. Günlük olarak mesajlaşıyorduk. Birbirimizin ne yaptığından haberdardık yani. Aslında ben sevgililerin ne yaptıklarını bilmiyordum sıkıntı ordaydı. Sonra Denki'yle Kirishima'ya sordum.
Çiçek vermenin güzel olacağını söylediler. Ben de çiçek verdim. Haftanın belirli günleri ona papatya vermeye başladım. Mutlu olduğunu görmek hoşuma gidiyor.
☆
Bir süre sonra eve vardık.
Annemle ilk tanıştıklarında annem uzunca bir süre İzuku'ya sarılı şekilde kalmıştı. Ciddi anlamda uzundu. Daha sonra hemen önümüze yemek koydu.
Annemin yanına arkadaşlarımı bile çok nadir götürürdüm. Ve uzun bir süre sonra benim için çok önemli birini annemin yanına getirince, annem ne yapacağını kestiremedi. Bu konuda onu anlayabiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşaret Dili | Bakudeku
Novela Juvenil"Sen.. sen duymuyor musun?" Izuku duyma engelli biridir. Belki de bu o kadar da kötü değildir. -özgünlüksüz