Katsuki'den(K) : Uyudun mu?
Yazmadan duramadım. Yani neden yazmayayım ki. Yazmamak için bir sebebim yok.
Köpeğimle gece yürüyüşü yapmamın ardından geçen bir gün içerisinde İzuku'yu özlemiştim. Yani çok utanç verici ama ne yapayım.
Şu an gecenin on birinde karanlık odamda yatağımda uzanmış şekilde mesaj ekranına bakıyordum. Bir an da gelen özgüvenle mesaj yazmak istedim
Belki uyumuştur ama. Uyuduysa yazdığımla kalacaktım ama offf. Uyumamıştır ama. Ve dediğim gibi, uyumamış. Biraz sonra çevrimiçi olunca çok mutlu hissetmiştim. Uyumaması güzeldi.
(İ) : Uyumadım, noldu?
(K) : Bir şey olmadı. Merak ettim sadece
Ah siktir ya, ne diyebilirim ki. Al Katsuki dımdızlak kaldın ortada.
(K) : Ah şey İzuku
(İ) : Efendim
(K) : Hani demiştim ya seni restoranıma götürmek istiyorum diye
(İ) : Evet
(K) : Sen de kabul etmiştin. Ben seni hemen yemeğe çıkartmak istiyorum, yarın akşam uygun musun?
Tamam.. biraz fazla heyecanlı olduğumu düşünüyorum. Ama onunla daha fazla vakit geçirmek isriyorum.
(İ) : Merak etme Katsuki, uygun olmasam zaten seninle yemeğe çıkmazdım.
(K) : Ummmm tamam. Yarın seni almaya gelirim o zaman.
(İ) : Tamam Katsuki, iyi geceler
(K) : İyi geceler
Ah Tanrım.. onunla olmak çok hoşuma gidiyor.
♤
İzuku'dan
Oh tamam... tamam hazırım. Katsukiyle ilk defa yemeğe çıkışım değildi. Ama ben çok heyecanlıydım. Bu sefer onun restoranına gideceğim için dış görünüşüme biraz daha önem göstermek istiyordum.
Şu an kasım ayındayız yani hava cidden soğuk. Geceleri rüzgarlı geçtiği için atkı aldım. Altıma biraz kalın bir gömlek giydim.
Katsuki'nin gelmesine yirmi dakika kadar vardı. Giyinmemi kısa tutup dışarıda Katsuki'yi beklemek istiyordum. Onu karşılamak güzel olacaktır.
Dediğim gibi yaparak giyinmemi kısa tuttum. En son evden çıkarken üzerime siyah bir kaban aldım. Üşümek istemiyordum.
Dışarı adımımı attığım gibi yüzüme çarpan rüzgarla gözlerimi sımsıkı kapattım. Rüzgar hafiflediğinde gözlerimi açtığım zaman bunu görmeyi beklemiyordum.
Katsuki kapımın önünde oturuyordu.
-Kağcchan?
Ses çıkarttığımı varsayarak onu dürttükten sonra bana baktı. Um, güzel gözüküyordu. Ben onu dürttükten hemen sonra oturduğu yerden kalktı ve pantolonunu silkti.
Gözlerimi yavaşça yüzünden aşağı kaydırdım. Çok iyi gözüküyordu. Aslında takım elbise giyeceğini düşünmüyordum. Onun yanında çok sade gözüküyorum.
Siyah takım elbise içerisinde güzel gözüküyordu. Tekrar yüzüne baktığımda saçlarının jöleli olduğunu fark ettim. Jöleyle arkaya atmıştı saçlarını.
-Çohk mu sade gözüküyoyuğm Kağcchan?
Acaba iki dakika da üzerimi mi değiştirseydim, bence bunu yapabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşaret Dili | Bakudeku
Teen Fiction"Sen.. sen duymuyor musun?" Izuku duyma engelli biridir. Belki de bu o kadar da kötü değildir. -özgünlüksüz