HE LOVES

1.9K 105 35
                                    

Kim Minjeong, kimdi benim için? Sevdiğimin sevdiği, benim sevdiğim kişinin sevdiği kız. Aynı zamanda kız kardeşimin yakın arkadaşı. Hyunjin'in mutlu olması için o kızı Minho'nun kapmasına müsaade etmemeliydim. Hyunjin, Minho'nun da Minjeong'u sevdiği bilmeliydi. Ondan uzak durmazsa okulda bomba bile patlayabilirdi.

"Abi, Abi, ABİ!" Bana seslenen kız kardeşime dönüp düşünce dünyamdan çıktım. "Laptop bozuldu. Düzeltir misin?" Başımı salladım ve aldım. Anladığım kadarıyla bir şeyler yapıp düzelttim ve tekrar eline verdim. "Teşekkür ederim abiciğim."

"Rica ederim ve Yuna!" Tam çıkarken tekrar bana döndü. "Bana arkadaşın Minjeong'un numarasını verir misin?" Acayip bakışlar atmaya başladı. "Ya arkadaşım istedi." 

"Tamam veririm. Bekle telefonumu alıp geliyorum." Yataktan kalktım ve masamın yanına gidip kendi telefonumu aldım. Az sonra geldi ve telefonumu alıp numarayı girdi. "Al." Odadan çıktı ve kapıyı kapatıp gitti.

Doğrusu neden numarasını aldığımı bilmiyorum ama aklımda işe yarayacağını pek sanmadığım bir plan vardı. 

Onunla anonim olarak konuşup kim sevip sevmediği ve bazı şeyleri, öğrenebilir miydim. Öylece numaraya bakıyordum. Onu telefonuma kaydettim. 'Sevdiğimin sevdiği'  Buna bakıp bakıp ne kadar şansız bir insan olduğumu hatırlayabilirdim.

-----

"Hyunjin, bir konuşabilir miyiz?" Çekingen tavrımla yanıma gidip ona seslendim. Jisung'a el sallayıp yanıma geldi. Changbin ve Minho'dan olabildiğince uzaklaşıp çok kimsenin olmadığı bir yere geldim.

"Efendim kankacığım?" Kanka, ben onun için sadece buydum, kanka. İleri gitmek istememle kalıyordum. Asla kimse beni fark etmeyecekti. Bir kişi hariç, onu sevdiğimi bilen tek kişi Felix.

"Burada seninle biraz tatsız bir şey konuşacağım." Dudaklarımı kemirdim ve sakinleşmeye çalıştım. "Minho senin için tam olarak kim?" Ellerini beline koydu ve gözlerini kısıp düşünmeye başladı. 

"En yakın, çocukluk, kardeşim gibi olan, her derdimi anlatabileceğim, çok güvendiğim, sevdiğim kankam. Yeterli mi?" Onun için bu kadar değerli olan birinden uzak durmasını nasıl söyleyebilirdim.

"Anladım, anladım. Bak şimdi sana söyleyeceğim şeyi lütfen yanlış anlama ve lütfen kimse bunu benim söylediğimi bilmesin. Başıma bela almak istemiyorum." Başını salladı ve gülümsedi. "Minho, Minjeong'a aşık ve seni ondan uzaklaştırmak için her şeyi yapacağını söylüyor." Bir anda yüzündeki gülümseme silindi ve sinirle bakmaya başladı. Bu beni birazcık korkutuyordu.

"Sen bunu nereden biliyorsun peki?" Telefonumu cebimden çıkardım ve bir fotoğraf açıp ona gösterdim. Fotoğrafta Minho Minjeong'a gülümsüyor ve saçlarını okşarken çekilmişti. Hyunjin telefona bakarken öyle sinirli gözüküyordu ki. Sinirle sınıfa gitti.

"H-hyunjin, bekle." Ellerim başımın iki yanına koydum ve endişeyle söylenmeye başladım. "Ne yaptım ben? Ne yaptım ben?" Sonra sınıfın kapısına doğru döndüm ve hızla oraya gittim.

"MİNHO!" Kendne sinirle seslenildiğini duyunca başını telefondan kaldırmış ve o yöne bakmıştı. Gerçi tam olarak bakamdan bir yumruk yemişti. Hyunjin hemen yakasından tuttu ve ayağa kaldırıp sarsmaya başladı. "NE BİÇİM BİR PİÇSİN LAN SEN!?" 

"NE VAR LAN!? NEYİ BEĞENMEDİN YİNE!?" Zerre kadar cesaret olmasa da onlara herkesten biraz daha çok yaklaştım. 

"Neyi mi beğenmedim?" Dudaklarını birbirine bastırdı ve alayla güldü. Bu sırada Minho da yakasını onun ellerinden kurtarmıştı. "Neden başından söylemedin Minjeong'u sevdiğini?" Kimsenin duymadığına emindim ama yakında olan ben duyuyordum. "AMACIN NE LAN SENİN!? HERKESE BOŞ GÜVEN VEREREK GEZEYORSUN ANCA, CEVAP VER ŞİMDİ DE. HADİ!"

"HYUNJİN BAK BENİ SİNİRLENDİRME! YEMİN EDERİM AYAĞIMIN ALTINA ALACAĞIM ŞİMDİ!" Sinirle kükreyip gitmek için harekete geçti.

"Bir de güvenerek söyledim sana ya. Peki sence ben sevdiğim kızla birlikte mutlu olmana müsaade eder miyim?" Bu sefer alayla sırıtan Minho oldu.

"Sence müsaade ister miyim?" Minho sinirle sınıftan çıktı ve gitti. Hyunjin de bana döndü ve yanıma geldi.

"Jeongin, kardeşin Yuna ile minik bir meseleyi görüşebilir miyim?" Dudağımı ısırdım. Endişe ve üzgünlükle yere bakarken başımı salladım.

///

Tanımayanlar için Kim Minjeong, aespa üyesi Winter aşkımmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanımayanlar için Kim Minjeong, aespa üyesi Winter aşkımmm

Not: Kesinlikle Hyunjin- Winter veya Minho-Winter shipi yoktur. Zaten nefret ederim öyle shiplerden. Bu kızı kullanmamın sebebi karaktere çok uyduğu için.

Not bitti 😊

Even A Fool Knows || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin