STARS

780 100 11
                                    

"HWANG HYUNJİN, BU KAÇINCI ÖDEVSİZ GELİŞİN!?" Aradığım dosyayı sonunda buldum ve üzgün tavra bürünüp sıradan kalktım. Hyunjin'in sırasının yanına gittim. Öğretmenin karşısında durdum. "Jeongin?"

"Hocam ben yanlışlıkla onun ödevini de çantama koymuşum. O ödevini yaptı. Buyurun. Çok özür dilerim." Öğretmen dosyayı aldı ve gülümseyerek masasına geçti. Hyunjin'de şaşkınlıkla bana bakıyordu. Sırama geri geçtim.

Yanlışlıkla koymamıştım tabii ki. Kendi ödevime gösterdiğimden daha büyük bir özen gösterip onun için hazırlamıştım. Yine temizlik cezası almasın diye.

-----

"Jeongin, dur!" Ders bitiminde Felix ile kantine giderken Hyunjin durduruştu. Felix bana da bir şeyler alacağını söyleyip oradan ayrıldı. "O ödev dosyası neyin nesi? Ben ödev falan yapmadım çünkü." 

"Ben yaptım, k-kanka-ma iyilik o-olsun diye. Ne var yapamaz mıyım?" Bir müddet öylece durduk. "Bence yaparım. E hadi o zaman bye. Bu arada M-minje-ong için kardeşim ile konuşacağım." Onun adını duyunca gülümsedi.

"Çok çok çok teşekkür ederim Jeongin." Bu gülümseme sadece o kız içindi Bence sadece takıntı olan- hayır, onun aşık olduğu kız içindi.

-----

"Yuna!" Arkadaşlarından ayrıldı ve yanıma geldi. Gülümsemesi yüzümdeki iyi olmayan ifade ile yok oldu.

"Abi, iyi misin sen? Moralin mi bozuk?" Dudaklarını büzerek sorduğu soruya gülümsedim ve başımı salladım. "Ne oldu o zaman?"

"Bir şey olmadı prenses. Şimdi bak özet geçiyorum. Minjeong'dan hoşlanan bir arkadaşıma yardım etmek için yardımına ihtiyacım olacak." Ellerinde önünde birleştirdi, dimdik durdu ve dudaklarını birbirine bastırarak başını salladı. "Bana onun hakkında şimdilik biraz bilgi vermelisin."

"Tabii ki. Mesela, ımmm. Hobisi, şarkı söylemek ve dinlemek. Fobisi, kesici aletler. Pembe rengini ve sibirya kurtlarını sever. Umut kaynağı yıldızlar. En sevdiği şarkı, 0X1-LOVESONG. Bunlar yeterli mi şimdilik?" Gülümsedim ve başımı salladım.

"Yeter boncuğum. O zaman gidiyorum ben, görüşürüz." El salladım ve oradan ayrıldım. Umur kaynağı, Hyunjin'in de ve benim de yıldızlar. Bu pek iyi olmadı gibi.

-----

"Şimdilik öğrendiğim şeyler şunlar. Hobisi, şarkı söylemek ve dinlemek. Fobisi, kesici aletler. Pembe rengini ve sibirya kurtlarını sever. Umut kaynağı yıldızlar. En sevdiği şarkı, 0X1-LOVESONG. Bu kadar." Başını sallayarak ve gülümseyerek dinledi.

"Benim de en sevdiğim şarkı o. Şarkı dinlemeyi bende çok severim. Umut kaynağım yıldızlar. Benzer yönlerimiz varmış." Bir anda kendi dünyasına dalıp gitti.

"Ne düşünüyorsun?" Merakla sorduğum soruya hala kendince gülümserken cevap verdi.

"Düşünsene, yıldızların altında el ele hayal kuruyoruz. Yıldız kayarken dilek tutuyoruz." Gözlerim dolmaya ve ellerim titremeye başlamıştı.

"Hmm ç-çok güzel o-lur. F-felix beni b-bekliyor gi-gitmem lazım." Koşarak tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve sınıfa geçtim.

Hayal etmiştim ve hiç güzel değildi. Tek güzel olan hayalimde Hyunjin'in gülümsüyor olması, o uzun siyah saçlarının uçuşuyor olmasıydı. O kızla el ele olması güzel değildi. Hem de hiç değildi ama gerçek olan buydu.

///

Ah be Hyunjn yaktın yavrumu

Bu kitap iyi gidiyor gibi

Even A Fool Knows || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin