DONE

413 46 5
                                    

"BİR DE HYUNJİN DENEN PİÇİN ALTINA GİRDİN ÖYLE Mİ!?" Ben her şeyin iyi gittiğini mi söylemiştim? Hayır, hiç bir şey iyi gitmiyordu. Her şeyi öğrenmişti. Yuna ile tekrar bu eve dönmek zorunda kalmıştık. "EVDEN KAÇTIĞINIZ YETMEDİ HA! BİRİNİZ SEVGİLİ YAPIYOR KENDİNE, DİĞERİ ONU YAPIYOR YETMEZMİŞ GİBİ ALTINA GİRİYOR! DERDİNİZ NE SİZİN!? CANINIZA MI SUSADINIZ!?" Yuna'nın bir sevgilisi olduğundan haberim yoktu. "Kız kardeşinin sinirini de senden çıkartacağım Jeongin!" Eline başında kurt kafası olan sopasıyla pis pis sırıtmaya başladı.

"Baba yapma lü-" Yuna her zamanki gibi elinden geldiğince durması için uğraşıyordu ama bu hiç işe yaramazdı. Sadece ben trafik kazası geçirdiğim gün işkencemi bir hafta ertelebilmişti.

"SUS! SANA KONUŞMA HAKKI VERMEDİM! ÇOK ODANA!" Korkuyla yavaşça odasına çıktı. Kapı kapandığı an dövülmeye başlamıştım. Her bir vuruşunda bir kere daha Hyunjin ile aynı şeyi yaşamamak için kendime yemin ediyordum.

-----

Artık bir karar vermiştim. Ölmemek için Hyunjin ile ilişkimi bitirip ondan uzaklaşacaktım. Ölmemem için sebepler vardı. Bir kere benim, iki tan kız kardeşim vardı. Normalde yediğim dayaklarla ölmeye asla hayır demem ama arkamdakileri zor durumda bırakamam.

Çok zor da olsa evden çıkabilmiştim. Hyunjin'e bitti demeye gidiyordum. Telefonda, mesajlarda söylenecek bir şey değildi benim için. O yüzden onu bir kafeye çağırmıştım. Sonunda ben de kafeye geldiğimde beni el sallayarak karşılamıştı.

Sarılmak için kalkmıştı ama müsaade etmemiştim. Hayli şaşırmıştı. Yüzündeki hayal kırıklığı ifadesi kalbimi paramparça etmişti ama yapacak başka bir şeyim yoktu. Kendini düzeltip sandalyeye geri oturdu ve gülümsemeye başladı.

"Bir şey içer misin? Americano söyleyelim mi? Ya da latte?" Hayır anlamında kafamı salladım.

"Hyunjin buraya ciddi bir şey konuşmaya geldim. Her hangi bir şey istemiyorum. Acelem var gitmem lazım. O yüzden hızlı olacağım." İlk başta biraz düşündü ve başını sallayıp dinlemeye başladı. "Bilirsin, bazı ilişkiler yürüyemez. Yollarına öyle büyük bir engel çıkar ki, aşılması ciddi anlamda zordur. Biri yapmayı kabul eder ama diğeri o engelde ellerini ayırır ve engelin yanından geçip gider. Amacı kalp kırmak değil, sadece bazı şeyleri fark ettirmektir." Anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Jeongin sen ne anlatmaya çalışıyorsun? Ben, ben anlamıyorum." Başımı salladım. Öksürüp boğazımı temizledim ve biraz düşünüp devam ettim.

"Ben, bizden o-olma-yaca-ğını fark ettim. Yani, a-ayrı-la-lım." Anında gözleri dolmuş ve şaşkınlıkla ağzı aralanmıştı. Bir müddet dediklerimi sindirmeye çalışmış ve ardından karşı çıkmıştı.

"A-ama neden? Biz daha yolun başındaydık. Daha yaşayacağımız çok şey vardı Jeongin. Ne-neden?" Gözlerinden akan yaşlar, yavaşça ellerimin titremesine, başımın dönmesine, ağlamama, midemin bulanmasına sebep olmuştu.

"S-senin bende s-sadece tak-kıntı yaptığını ark ettim. Seni s-sevdi-ğim günler, geride kalmış H-hyunjin." Bunu istemiyormuş gibi başını iki yana salladı. "Bitirmek istiyorum. Herkesin ve başta bizim iyiliğimiz için devam edemeyiz." Elini masaya vurarak ayağa kalktı.

"İYİLİK Mİ BU!? SEN, sen böyle biri değildin Jeongin. Sen nefret ettiğinin kişinin bile kalbini kıramazdın." Bende aynı şekilde ayağa kalktım. İlk defa kendimi bu kadar sıkışmış hissediyordum. Kalbim sıkışıyordu ve zar zor nefes almaya başlıyordum.

"SEN DE BENİ SEVMİYORSUN HYUNJİN! PEŞİNDEN KOŞMAN GEREKEN BİR KIZ KARDEŞİM VAR! BEN BİTİRMEK İSTİYORSAM SEN DEVAM EDEMEZSİN! BEN DAHA FAZLA DAYANAMAM DİYORUM! DEVAM EDERSEK ÇOK KALP KIRILACAK! SEN SADECE BİR TAKINTISIN BENİM İÇİN! BU HİKAYE MUTLU SONLA BİTEMEZ! BEN SENİ KOLAYCA UNUTURUM, SEN KENDİNE BAK! NE DE OLSA SADECE BİR YANILMADAN İBARETSİN! YOLUNA BAŞKA BİRİ İLE DEVAM ET! BİR DAHA ASLA KARŞILAMAYALIM!" Bu gerçekten ben değildim. Orada yığılmamak için hızla oradan çıktım. Gözler hep üzerimizdeydi ama şu durumda umurumuzda değildi.

///

Ağlayabilirsiniz guys

Bebeğim ekmeğim bunu yapmaz, yapamaz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebeğim ekmeğim bunu yapmaz, yapamaz!

Even A Fool Knows || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin