MY BABY

488 48 0
                                    

Bir aydır işler yolunda gidiyordu. Babam bizi bulamamıştı, Hyunjin veya arkadaşlarımla her hangi bir sorun yaşamamıştım. Yuna da iyi gibiydi. Ara sıra Minjeong ile de görüşüyorduk. Kısacası aksilik yoktu. Hatta şu an Hyunjin ile ödev yapmaya çalışıorduk.

"OĞĞĞĞĞ BEYNİĞĞĞM!" Sürekli mızmızlanıp duruyordu ama bu sefer ciddi çığlık atmıştı. Kalemi bırakıp yazmaktan ağrıyan elimin acısını umursamadan ona döndüm. "Jeongin, ben çok sıkıldım ve yoruldum. Hadi değişik bir şeyler yapalım.

"Değişik mi? Ne yapacağız ki?" Acayip mırıltılar çıkartırken biraz yaklaştı ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu. "Yani, yaşamadığımız aksiyon yok. Yapacak bir şey de yok." Sırıttı.

"Var." Yavaşça biraz daha dibime giriyordu. Merakla baktım.

"Ne var?" Eğilip boynuma minik öpücükler kondurdu. Bu titrememe sebep olmuştu. İlk defa yanağım, alnım ve dudağım dışında bir yerimi öpüyordu ve bu değişik hissettiriyordu. "B-bu muydu? Ben de ciddi bir şey sanmıştım." 

"Şaka yapıyor gibi gözüküyorum demek... Hmm, tamam o zaman." Beni kucağına alıp yerdeki kitap ve defterlerin arasından çıkardı. Yavaşça yatağa yatırıp üzerime çıktı. Platonik aşık olmaya takık bana bu yapılır mı? "Ben şaka yapmıyorum güzelim." Boynumu öpmeye devam ediyordu.

"Yuna evde, ne yapıyorsun?" Dudağıma sert bir öpücük kondurup sırıttı.

"Yuna, yaklaşık iki dakika önce arkadaşlarıyla buluşmaya gitti. Dayanamıyorsan inle güzelim, sorun yok. Duyması gereken ben dışında kimse duymaz. Rahat ol..." Son cümleyi alaylı havasıyla söyleyip boynumu sertçe ısırmasıyla kendimi tutamadım.

"Ahh." Ellerimle ağzımı kapadım. "Hyunjin, bunu şimdi yapamayız." Aslında yapmamak için bir neden yoktu. Sadece fazlasıyla hazır değildim.

"Yapabiliriz. İlk seferden çok ileriye gitmem merak etme." Korkuyla gözlerim titredi. Boynumu öpmeye, ısırmaya, emmeye devam ediyordu. Ben daha önce hiç bir şey yaşamamıştım. Hem şimdiden yapamazdım. İlkimdi ne de olsa.

"Ö-ödeve, d-d-devam edelim mi?" Başını iki yana salladı ve üzerimdeki tişörtü hızla üzerimden çıkardı. Sırıtıp bana baktığında utançtan yerin dibine giresim geldi. Sevgilim olabilirdi ama şu durumda tabii ki fazlasıyla utanırdım.

Diliyle sağ göğüs ucumla oyalanıyor, eliyle de sol göğüs ucumla oyalanıyordu. Bu bile benim için fazlayken onun için az olan daha bitmemişti.

Bazen babam işkence yöntemlerinden biri olarak beni altına aldığı kadınlarla birlikteyken izlemek zorunda bırakıyordu. Sabaha kadar çığlık atarak ağlıyordum ve sonucunda dudaklarımı morartıyordu. Ben bu yüzden gay olduğumu fark etmiştim. Bana göre bir kız ve erkeğin birlikte olması iğrençti. Kız kardeşlerim de benim gibilerdi. Kızlardan hoşlanıyorlardı.

"Şu anlık iyi gibisin. O zaman biraz ileri gitmem de sakınca olmaz." İtiraz etmek için konuşacağım esnada beni durduran şey, pantolonumu yavaşça çıkarışı olmuştu. Bu benim için ciddi anlamda aşırıya kaçmaktı. Bir de içime girmek gibi bir şey düşünürse şuracıkta bayılacaktım.

"H-hyunjin, b-ben..." Bacaklarıma tüy gibi ve minik öpücükler konduruyordu. Bu beni sakinleştirmeliydi ama ben daha çok deliriyordum. "Imm."

"En zevkli kısmına geçelim, bebeğim." En zevkli kısım, neydi? Ellerinin iç çamaşırıma doğru gitmesiyle tedirginlikle titredim ve korkak gözlerle baktım. "Halledelim şu işi bebeğim."

///

Hyunin kitabı güzel oldu gibibibibii

Even A Fool Knows || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin