"İyi ki bu gece bulutlu değil." Onun evinde kalacağım ilk geceydi. Balkonda durmuş dışarıyı izliyorduk. "Yıldızlar çok güzeller, senin kadar olmasalar da." Bana dönüp gülümseyince istemsizce gülümsedim ama o gülümseme yavaş yavaş silindi.
"Eğer seni sevmemden rahatsız oluyorsan, yanında kalmam. Uzak dururum senden fakat her çağırdığında geli-" Sözümü hafif ve rahatlatıcı bir gülümseme ile kesti.
"Benimle çıkar mısın Jeongin?" Tam kendimi açıklarken aldığım teklif ağzımın açık kalmasına sebep oldu.
"B-ben..." Yaslandığı demirlerden geri çekildi, beni demirlerle arasına aldı. Ellerini belime yerleştirmesiyle uzun süredir ağrısı dinmeyen karnımın içinde kelebekler uçuyormuş gibi hissettim. Yavaşça yaklaştı minik ve küçük öpücüler bıraktı. Önce yüzümün her bir detayına, ardından da dudaklarıma.
"Evet demesen bile çıkıyorsun diye kabul ediyorum ki, beni seven biri olarak bence hayır demezsin." Gülümsedi ve az öncekinden biraz daha sert öpücükler kondurmaya başladı.
-----
Suratıma kondurulan öpücüklerle uyandım. Bir müddet uyanmamış gibi yaptım. Gözlerimi açıp dudaklarına sert bir öpücük bıraktım şok olmuş gibiydi.
"Sen ne ara uyandın?" Yataktan kalktım.
"Hadi sen mutfağa git kahvaltı hazırla. Ben de hemen geliyorum." Zaten üzerinde bir beyaz penye bir de pantolon giymişti. Sabah uyanıp giyindiğini görmüştüm ama giyindiği için tekrar uyumuştum. Onun telefonuna mesaj geldiğini gördüm. Normalde bakmazdım ama mesajı atan kişi '💖♾' diye gözüküyordu. Telefonumu elime aldım.
💖♾ ve Hyunjin WhatsApp konuşması
💖♾:
Hyunjin aşkımmm
Günaydın
Dün sen öyle bir anda dudağıma yapışınca
Utanmıştım
O yüzden kaçtım
Ama şimdi seni görmek istiyorum
Müsait misin? (Görüldü)
Gördüğü mesajlar gözlerimin dolmasına ve ellerim titremesine sebep olmuştu. Hiç beklemediğim bir anda mideme şiddetli bir bulantı girdi. Hızlıca tuvalete girdim. Sessizce işimi halledip çıktım.
Zaten biri vardıysa neden bana da teklif etmişti? Ayrıca o benden önce teklif almış biriydi.
Üstüm giyindim. Bavulumu ve çantamı alıp hızlıca evden ayrıldım. Nerede kalacağımı bilmiyordum. Her halde ilk önce Felix'e danışmalıydım.
Felix ve Jeongin WhatsApp konuşması
Jeongin:
Kanka senin evine gelebilir miyim?
Felix:
Jeongin bir sorun mu var?
Jeongin:
Müsait değilsen gelmiyorum
Felix:
Müsaidim bebeğim gel
(Jeongin çevridışı)
(Felix çevrimdışı)
"İşte, öyle oldu. Biri zaten varmış hayatında." Göz yaşlarım o gün ki gibi akıyordu. Annemi kaybettiğim gündeki gibi akıyordu. "Çok uzun süre sende kalmayacağım. Sadece bir gün."
"Jeongin saçmalama. Kal işte burada." Az çok tanıdığım Felix'in ev arkadaşı olan, Yeonjun itiraz etti. Çok iyi bir kalbi vardı ama bunu herkes göremezdi. En çok sevgilisi Soobin görürdü. Bir de Felix ve ben.
"Haklı. Burada kal. Nerde kalacaksın?" Başımla itiraz ettim.
"Kalacağım ben bir yerde. Boş verin siz ve lütfen itiraz etmeyin. Zaten hiç iyi hissetmiyorum. Lütfen uzatmayın."
///
Sizce bu Hyunjin'e yazan kişi kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Even A Fool Knows || Hyunin
Storie d'amoreHyunjin ve Minho bir kız için dostluklarını bitirmiş, düşman olma yolunda ilerliyorlardı. Hyunjin'e aşık olan Jeongin'se, ona kız için yardım ediyordu. Bir gün sevdiğine kavuşmayı, yalnızca diliyordu...