PEACE

374 45 1
                                    

1 hafta sonra...

İşleri uzadığından dolayı biraz geç gelecekti ama beklemeye değerdi. Evine uğrayıp, önceden yaptığı kayıtla sayesinde direkt derse geleceğini söyledi. Ben de oturmuş bekliyorum .

"HYUNJİN ÖLMÜŞ DUYDUNUZ MU!?" Duyduğum şeyin ironi olması için dua ederken yavaşça arkama döndüm. Bunu söyleyen kişi çığlık atmıştı, bu nedenle ironi olabilirdi. Azıcık gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Arkamı döndüğümde ağzı açık bana bakan Hyunjin'le karşılaşınca sinirden götümü yırtasım geldi. "ÖLMÜŞ, HİÇ KALMAMIŞ! HWANG JEONGİN'E YANMIŞ! KÜL OLMUŞ!" Sinirle kalktım ve omzuna bir yumruk geçirdim.

"Yumruklar etkili olduğuna göre ölmemiş, hm? BEN ÖLDÜRECEĞİM AMA ŞİMDİ!" Art arda, canını yakmamaya çalışarak gelişi güzel vuruyordum.

"İNSAN- BİR- SARILIR- SEN NEDEN- VURUYORSUN- Kİİİİ!?" Son kez omzuna yumruk geçirip sımsıkı sarıldım. "Ihm. Sadece şaka yapmaya çalıştım." Başını biraz eğip yüzüme baktı. "Arka bahçeye gidelim mi?" Başımı salladım ve yavaşça oraya adımladık.

-----

"Çok özledim seni. Amerika'ya benim yüzümden gittiğini duyunca-..." Saçlarımı okşamaya başladı.

"Öyle düşünme. Hem senin yüzünden gitmiş sayılmam ki... Onu bunu boş ver de, Changbin ben gittiğimde Jisung'ın birini dövdüğünü söyledi. Sen ne olduğunu biliyor musun?" Kıkırdamama engel olamadım. Elimi kaldırdım ve kendimi işaret ettim. "Sen miydin? NE!? Öldüreceğim o herifi! Ama, sonra..." Aklıma gelmişken bir şey söylemeliydim.

"Minho ile barış." Emir ve eminlik dolu sesimle söylediğim şeye şaşkınlıkla tepki verdi. "Sen gittiğinde, Jisung beni dövdüğünde yani... Minho ilgilenmişti, Jisung'ın yumruklarının bıraktığı hasarlarla. Sonra, Hyunjin'i geri getir lütfen dedi. Siz küs değil miydiniz dediğimdeyse, o benim ilk arkadaşımdı dedi. Yani, onun için özelsin Hyunjin. Lütfen barışın onunla."

"Ne zaman onunla barışmamı isteyeceksiniz diyordum. Barışacağım güzelim. Hatta sonra, sekiz kişilik WhatsApp grubu da kuracağım. Güzel olacak." Onun gülümsemesi, her şeye bedeldi...

-----

Hyunjin ve Minho WhatsApp konuşması

Hyunjin:

Minho

Minho:

?

Hyunjin:

Minho

Minho:

??

Hyunjin:

MİNHO!

Minho:

Ne var amk?

Hyunjin:

Artık barışsak diyorum

Çok uzun süredir küsüz

Minho:

Biz küs müydük?

Var anasını

Benim niye haberim yok?

Rüya mı gördün sen?

Beyinsizin hali buymuş demek

Hyunjin:

Olm dalga mı geçiyorsun?

Hani Minjeong için küsmüştük ya

Minho:

Ha o mesele!

Biz küsmüş müydük?

Ben sadece tartıştık sanmıştım

Sen benden küsmüş müydün yoksa?

Hyunjin:

Yok canım biz küsmedik

Az önce binanın önünden geçerken başıma balkon düştü

O yüzden öyle yazdım

Kusura bakma

Hiç küser miyiz biz?

Hem de biz?

Minho:

Hyunjin

Hyunjin:

Efendim biricik asla küsmediğim hyungum?

Minho:

Biz küsmüştük

Hyunjin:

Ben de onu diyorum ya eptal!

Minho:

Adam gibi özür dilemezsen alerjim tutar

Barışamam

Hyunjin:

Hay ben senin amk

 Özür dilerim muhteşem harika olağanüstü hyungum

Oldu?

Minho:

Affettim

Ehe mükemmelim değil mi?

Hyunjin:

Şımarma değildin

Barışalım diye dedim

(Minho çevrimdışı)

(Hyunjin çevrimdışı)

(Minho çevrimiçi)

(Minho çevrimdışı)

///

Hyunjin ve Minho kardeş enerjisi çok göyzel yhaaa

Even A Fool Knows || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin