Intreruperea filmului

232 15 0
                                    

Totul a fost frumos pana cand lui Amy ia venit rau , a zis ca puteam sa urmarim filmul in continuare, si sa dus la ea in camera sa ia o pastila .Eram concentrata la film imi placea , m-am uitat in stanga mea si pe canapea nu mai era nimeni , cred ca Zayn se dusese sa vada ce face Amy . Dintr-o daca simnt ceva care ma cuprinde in brate .

     - Zayn...vorbeam in soapta ca Amy sa nu ne auda.

     -Vreau sa-ti zic ceva , nu am apucat inca sa-ti supun ...

      - Zayn ? Amy cobora scarile asa ca Zayn mi-a dat drumul.

     -Da?

     - Zayn sunt obosita si nu ma simnt bine asa ca ma voi odihni , daca vrei poti dormi la mine .

     - Nu , stai linistita , ma voi duce acasa .

    Zayn se duse sa o duca pe Amy in camera, iar eu am ramas sa fac curat , m-am dus sa spal paharele .Am auzit cum Zayn cobora incet scarile , el a intrat in bucaterie in timp ce eu ii faceam un ceai lui Amy.

    - Emily  , ai grija de Amy  este bolnava .

    - O sa am , este sora mea nu o sa o las asa.

    Zayn chiar era ingrijorat de starea de sanatate a lui Amy .

     - Este tarziu ma voi duce acasa .

     - Ok.

  Ma duc sa-l conduc pe Zayn la usa , ne-am luat la revedere unu de la altul si el ma sarutat pe obraz , credeam ca o ca lesin , am inchis usa si am oftat .Am luat ceaiul din bucaterie si i lam dus in camera , cand am intrat in camera ei ea dormea .Zayn o acoperise si ii lasase veioza aprinsa , stia ca lui Amy nu ii place intunericul. I-am lasat ceaiul pe acolo si m-am dus ai eu sa ma culc.

*(In poza este Amy)*

 

    

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum