Baietii au decis sa ramana la noi , Amy a gatit ceva si dupa ce am mancat am mai stat sa ne uitam la televizor . Amy si Zayn au stat tot timpul unul langa celalalt . Ne pregateam sa mergem la culcare cu toti , in timp ce ur scarile spre camere Amy ma intreaba:
- Emily cum ai gasit-o pe bunica cand ai venit ieri de dimineata acasa ?
Ups....uitasem de bunica , ma balbaiam , iar Zayn uitandu-se la mine si la Harry ii zice lui Amy :
- Cand am adus-o bunica voasta pleca .
- Da asa este ...ii spun eu
- A ok.
Amy dormea cu Zayn , iar eu singura si Harry singur in alta camera . In timp ce ma schimbat Harry intra peste mine in camera fara sa bata :
- Harry!!!!! Sunt dezbracata , iesi !! Am pus patura pe mine pana la urma.Harry se apropie de mine si imi pune mana la gura sa tac.
- Taci! Cineva bate la usa , si cred ca sunt parinti vostri .
- Cum , dar ...
In momentul ala am coborat repede joc sa deschid usa :
- Mama , tata ce faceti?
Mama si tata se uitau ciudat la mine .....inca nu aveam pijamaua pe mine aveam doar un tricou larg care nu il mai purtam...ups iar am dat-o in bara , in jos aveam doar lenjeria intima , ei intara in casa si vazura incaltaminta lui Harry.
- Ce sunt cu asta ?? Intraba tata nervos.
- Aa.....
Nu stiu cum Harry reusise si facuse zgomot pe sus.
- Cine este sus ? Intraba mama
Harry facuse ce a mai mare prostie cobosase jos.
- Buna seara , eu tocmai plecam .
- Stai! Nimeni nu se misca de aici pana nu imi explicati ce se intampla.
Eu m-am dus sa ma imbrac si vroiam sa ii spun si lui Amy ca parinti nostri erau acasa , dar nu raspunde-au la usa .
* In living*
- Cine esti tu?- Sunt un prieten de-a lui Emily .
- Si ce cauti aici?
- Am venit.....
Harry nu apuca sa spuna ca hop coboara si Zayn care nu avea doar o pereche de pantaloni pe el .
- Hei , hei baiete tu ce mai cauti aici ?
- B..b..buna seara .
- Buna seara , mai ce e la noi in casa , tu cine mai iesti ?
- Eu sunt iubitul lui Amy.
Atunci cobot si eu .
- Emily inebunesc va las singure acasa si gata va faceti de cap .
- Cum sa ne facem de cap mama ? Amy are 20 de ani nu are voie sa aiba iubit si sa stea impreuna ?
- Ea da , dar tu ....ce e cu baietul asta din cauza asta chiuleai tu de la ore in ultimul timp .
- Mama ! Nu e adevarat , el este prietenul lui Zayn .
- Ia stai putin...ei sunt cei din trupa One Direction ?
- Mda ....
- Bine , bine , dar Amy unde este ?
- Amy doarme , ii spune Zayn mamei.
- Bine , oh ...puteti dormi aici , acum stiu ce fel de baieti sunteti puteti sta cat vreti aici.
- Multumim , raspund baietii.
Mie imi vene sa rad....noi 3 acum urcat sus , iar mama cu tata au ramas in living sa deschida bagajele.