Il sun pe Harry si ii spun sa vina . A zis ca va veni imediat .Am asteptat in fata liceului .
- Ce faci Emily aici , astepti pe fat-frumos ?
Cand ma intorc era Kevin .
- Stau , astept .
Deodata Kevin ma ia de mana si ma trage , imi pune mana la guara eu incerc sa tip si sa il fac sa imi dea drumul . Ma tras in apatele scoli si am intrat in sala de sport , acolo nu era nimeni , am intrat intr-un vestiar si ma amenintat ca daca scot un sunet sunt moarta .Imi era frica , ma uitam la usa ca sa fug , kevin era intors cu spatele , nu intaleg ce are cu mine .
- Stai aici , daca e misti esti moarta !
Am scos repede telefonul si iam trimis mesaj repede cui am apucat si am dat telefonul pe mut si l-am bagat in buzunar . Sper sa nu i fi trimis mesajul lui mama , tata sau cine stie cui Vazusem multe apelui de la Harry ,dar nu am avut timp , nici macar nu stiu cui i-am trimis mesajul .
- Emily !
- Da?
- Taci!
Inchide usa de la vestiar si se pune cu spatele pe ea , cineva se auze , sper sa giu Harry . Aveam lacrimi in ochii , vruiam sa scap de acolo .
Se auzeau usi , Kevin se aseaza langa mine si imi pune mana la gura .
- Taci ! Mi-a soptit la urechie .
Am inchis ochii si am inchitit.
- Emily !!
Ii aud vocea lui Zayn , lui ii trimisesem mesajul , dar nu puteam sa vorbesc . Cand vad usa unde noi era trantita la perete :
- Emily !
-Zayn !
Zayn ma vazut ca plang .
- Nu te apropia de ea , Kevin nu il lasa pe Zayn sa ma ia .
Cand deodata Zayn sa enervat si la luat pe Kevin si la trantit de perete si a inceput sa-l bata .
- Zayn , gata .
Zayn il lasa pe Kevin si se intoarce la mine , ma ia in brate si ma scoate de acolo.
- Emily , esti bine ?
- Da .
Zayn nu ma lasat jos pana la masina , ma bagat in masina , ma pus pe banchieta din spate .
A inceput sa conduca masina , nu prea ma simnteam bine cred ca se vede asta , sper ca nu ma ducea la spital .
Harry!!! Am uitat de el .
- Zayn?
- Da?
- Te-ai intalnit cumva cu Harry pe acolo?
- Nu , de ce?
- Mi-a spus sa-l sun cand ies , si l-am sunat , dar.....
- Suna-l si spunei sa venim acasa .
Cum adica venim casa , cred ca Zayn ma ducea acasa la el .
- Bine....
Il apelez pe Harry:
- Harry?
- Da?
-Unde esti?
- Acasa , am venit sa te iau si am stat cam o jumate de oara si nu te-am vazut si am intrebat de tine si mi-au spus ca ai plecat , si am uitat sa te sun am avut o problema si trebuia sa ajung acasa , scuze .
- Harry , nu trebuie sa iti ceri scuze , eu trebuie sa imi cer scuze .
- Esti bine ?
- Da .
- Bine vorbim de dimineata noapte buna .
- Noapte buna .
- Ce a zis ?
- Harry parea ca nu era acasa , cred ca era la parinti lui .
- Ok .
Iar eram singura cu Zayn in casa. Ajungem ne dam jos si intram in casa .
- Dar puteai sa ma duci acasa , ma simnt bine.
- Daca venea cineva peste tine in casa , mai bine stai aici pentr-u o perioada de timp .
- Bine...
- Hai sa mancam ceva si dupa sa ne culcam.
Ne-am dus ma mancam , Zayn mi-a dat ceva in care sa ma schimb , hainele lui imi veneau cam largi si mari .
- Nu mai rade , tu mi le-ai dat .
- Bine , uite un tricou de a lui Amy .
Lui Zayn ia sunat telefonul , a plecat din camera asa ca m-am schimbat . Il auzeam pe Zayn , vorbea cu Amy . Ce ma voi face eu maine la scoala , nu voi mai iesi din clasa , Kievin sigur ma va vedea...
- Emily ?
- Da ?
- Ce faci ?
- Nu se vede , stau in pat ma pregatesc sa dorm .
- Ma lasi sa dorm cu tine sunt suparat.
Ooo....Zayn era asa dragut nu puteam sa-l refuz .
- Bine , dar hai maine trebuie sa ma trezesc devreme .
Zayn inchide becul si vine in pat . S-a asezat usor in pat si se intoarce usor spre mine si ma ia in brate , m-am simntit ciudat . M-am intors cu fata la el si i-am zis :
- Zayn , de ce ma iei in felul asta in brate , ma simnt ciudat sa stiu ca dorm cu iubitul surori mele in pat , dar sa mai ma ia si in brate .
- Te inaleg , dar....
- Niciun dar .Ii zambesc si ma intorc.
* In perspectiva lui Zayn *
Emily nici nu ma lasa sa vorbesc .
- Zayn razi singur?
Aaa ma auzit .
- Nu rad , ti se pare .Nu m-am putut abtine ai am bufnit in ras.
- Ai ma, vreau sa dorm.
- Bine , bine ...
- Culcate!
- Noapte buna ! Ma intorc la ea si o pup pe obraz , iar ea ma plezneste .
- Daca nu ma lasi sa dorm plec in living !
- Bine , am lasat-o sa doarma se enervase pe mine , se rosise toata cand am pupat-o pe obraz .
Emily nu stia ce se intamplase in ultimul timp intre mine ai Amy , lucrurile nu mai stau asa bine . Amy este o fata minunata , dar ceva intre noi nu merge , ne intalegem bine , dar am hotarat sa ramanem doar prieteni.
Emily nici nu m-a lasat sa termin de spus . Ii voi spune de dimineata.
* In perspectiva lui Emily *
Era dimineata ma trezesc si ma schimb in hainele de scoala , Zayn dormea asa ca nu l-am trezit . M-am pregatit de scoala si am plecat , cand sa deschid usa Harry apare la usa .
- Emily ?
- Da?
- Ce faci aici ?
- Harry scuze nu am timp sa iti explic , iti voi zice altadata.
- Te voi duce eu la scoala , imi vei explica in masina .
- Bine.
- Deci ce s-a intampalat.
I-am povestit lui Harry tot .
- Cine este acel baiat ?
- Un copil din liceu .
- De la ce clasa.
- Harry , te rog sa nu-i faci nimic .
- Ai grija ce faci , vrei sa vin cu tine pana in liceu?
- Nu , lasa ma voi duce singura.
Cobor jos din masina , imi suna talefonul , era Zayn.
- Emily?
Parea sa fie ingrijorat.
- Da?
- De ce nu m-ai trezit ?
- De ce sa te mai trezesc ?
- Ti-am zis sa ma trezesti .
- Bine , bine gata termina cu asta am ajuns la liceu si sunt bine .
- Sa ma suni cand termini!
- Ok.
-Pa!
-Pa !