Pe usa intra o fata inalta cu par negru , se apropoe de patul meu :
- Deci tu eşti Emily.
-Da , dar tu cine eşti ?
- Ma numesc Anya, sunt viitoarea sotie a lui Zayn .
Oare de ce venise.
- Nunta apropie se apropie , abia astept ca Zayn sa fie sotul meu , din pacate nu poti veni la nunta pentru ca esti in spital.
Nici nu aveam de gand sa merg , nu stiu cum Zayn s-a indragostit de ea .
- Ce face Zayn?
- Este acasa , nu a vrut sa te vada asa ca am venit singura .
- Nu a vrut sa vina?
- Nu, oh Emily, Zayn s-a schimbat foarte mult .
- Ingaleg, mai are putin sa se va casatori, este preocupat de asta, nu are timp sa vina la spital.
Nu stiu cum a sunat asta, dar ma durea inima sa spun asta.
- Da asa este, nu prea mai avem timp suntem ocupati cu pregatirile pentru nunta , asa ca plec paa...
Nici nu am mai apucat sa-i spun pa, ca a iesit pe usa, iar lacrimile au inceput sa-mi curga . In momentul acela imi venea sa plec din salon , si sa ma duc intr-un loc unde sa fiu singura , cu o liniste si in care sa nu mai aud nimic .
Incercam sa-mi stapanesc lacrimile , dar inzadar nu puteam sa ma opresc , nu trebuie sa mai aud de acest baiat sau sa il vad , chiar daca il iubesc ...
* In perspectiva lui Zayn *
- Anya tu esti?
- Da.
- Unde ai fost ?
- Zayn ti-am spus ca plec pana la mama mea .
- Ai reusit sa afli ceva despre baieti?
- Nu, de ce ?
- Nu imi raspund la telefon.
Anya da din umeri , ce oare au , ce le-am facut .
- Anya , dar ai aflat ceva despre accidentul acela ?
- Nu .
Oare cine a provocat accidentul si cine o fi ranitul , merg putin pana la spital sa vad .
- Anya.
- Da.
- Eu plec putin .
- Unde ?
- Merg sa-mi vad costumul .
- Ok
Ma urc in masina si pornesc spre spital , am mintit-o pe Anya pentru ca vreu sa merg singur , iar ea se tine dupa mine peste tot .
Ajung la spital intreb cine esti ranitul din accidentul respectiv , asistenta aceea mi-a zis doar unde este salonul , parea ocupata .
Am intrat in salon , era o fata blonda si avea niste bandaje pe fata . Am pus buchetul de flori langa celelalte , si ma apropi de ea , dormea asa frumos . Cand isi deschide ochii ei albastri se uita la mine putin uimita , cred ca este surprinsa sa ma vada pe mine .
- Zayn ?
- Da eu sunt , am auzit ca tu esti pacienta din accident.
Privirea ei parca imi era putin cunoscuta .
- Am vrut sa vin sa vad cine a fost ranitul , nu ma asteptam sa fie o fata .
* In perspectiva lui Emily *
Zayn parea ca nu ma cunoaste ,sunt sigura ca Anya m-a mintit , Zayn nici nu stia cine a fost accidentat .
Zayn primeste un mesaj se aseaza pe un fotoliu si citeste . Eu inca continui sa-l privesc , dar asta imi facea rau , sa-l vad pe Zayn langa mine si sa nu-l imbratisez , nici nu stie cine sunt .
* In perspectiva lui Zayn *
Liam imi trimite un mesaj : ,, Sa sti ca este bine si sa sti ca ii este dor de tine , se vede pe fata ei , ar fi bine sa te duci sa o vezitezi '' , dar despre cine era vorba .
Ma uit la trandafiri de pe masa acestei paciente si vad un biletel pe care scria : Speram sa te faci bine cat mai repede , iar la sfarsit scria de la Liam .
Ma uit la alt buchet si vad alt bilet : Emily pentru mine ai fost mereu fata cu zambetul pe buze , nu erai niciodata trista . Vrau sa te vad din nou asa , iar asta era de la Harry . Oh ...cum am putut sa uit de ea .
- Emily ?
* In perspectiva lui Emily *
- Da .
Zayn se apropie de mine ai ma ia de mana .
- De ce nu mi-ai spus ca esti tu ?
- Am crezut ca sti cine sunt .
- Cum , ce s-a intamplat cum ai facut accident ?
- Pai cineva a venit cu viteza si a intrat in mine cu masina.
- Dar de ce ai luat-o pe calea cu casa noastra tu obisnuiai sa o iei pe calea scurta ?
- Pai....
Pe usa a intrat doctora :
- Va rog puteti iesi afara ?
- Da .
Zayn iasa , bine ca a venit doctora chiar ca nu stiam ca sa zic.
* In persp. lui Zayn *
Cand au venit baieti aici , oare in mesaj era vorba despre Emily .
- Sunteti Zayn , din One Direction ?
- Da .
- O cunoasteti pe pacienta noastra ?
- Da .
- Mai devreme a venit si logodnica dumneavoastra aici .
- Anya ?
- Da , a vizitat-o pe Emily eram langa salon vorbeam cu baieti.
- Bine , va rog aveti grija de Emily.
- O sa da avem .
- La revedere .
Anya fusese aici , deci ma minti-se .Ajung acasa :
- Anya!
- Da .
- Imi spui si mie de ce ma minti?
- Dar iubitule cu ce te-am mintit ?
- Recunoaste , si nu mai fa pe proasta , recunoaste ca ai fost la Emily la spital.
- Da am fost a, nu am vrut sa sa-ti spum deoarece tu sigur teduceai repede la ea si de mine iar uitai.
- Anya , nu uitam , dar mergeam impreuna.
- Scuze .
Nu stiu daca Anya se prefacea , dar am luat-o in brate .
- Sa nu mai faci niciodata asta.
- Nu o sa mai fac .
* In persp. lui Anya *
Zayn este asa credul , am vrut sa-i zic ca si el ma mintit cu plecatul sa vada costumul , trebuie sa il tin cat se poate de departe de fata aia .
*In persp. lui Emily *
Era o seara de cosmar sa stau singura in salonul de spital . Stand in pat si uitandu-ma la televizor , cineva bate la usa