- Emily , vreau sa-ti dau un cadou , Zayn imi da o carte pe care imi zice sa o deschid si sa o rasfoiesc cu grija .
Deschid cartea , dau de prima pagina , de adoua si la a treia vad o gaura in carte si un inel acolo . Eram surprinsa la asta chiar nu ma asteptam . Zayn i-a inelul si ma intreaba
- Emily vrei sa fi sotia mea ?
- Da! L-am luat in brate si l-am sarutat .
Dupa toate cele intamplate la acel hotel se pare ca totul s-a terminat cu bine . Cand am ajuns acasa ,Amy era in living .
- Hei ce faceti ? Inberaba Amy uitandu-se la noi zambind
- Bine tu? Intreb eu .
- Eu bine , va asteptam spune Amy.
Ne-am pus jos langa ea pe canapea si am inceput sa vorbim .
* Dupa 1 an *
Nu durase mult si de la cererea in casatorie facusem si nunta , acum eram Emily Malik si aveam si un baietel care avea opt luni. Zayn era momentan pe drum , fusesera plecati pentru un concert si acum erau pe drum .Amy era plecata tot la fel , iar eu erm singura . Aud ca cineva bate la usa , cand deschid usa era mama si tata .
- Mama , tata ! Spun eu surprinsa sa ii vad ai ii iau in brate si ui invit in casa .
Am inceput sa voebim , i-am servit cu ceva au stat la minr cam 3 ore dupa au plecat la ei acasa adica unde locuiam eu inainte sa ma mut cu Zayn . Era seara asa ca Zayn trebuia sa ajunga .Am gatit ceva si am aranjat masa cand aud usa :
- Daa , imediat , ma duc sa deschid una era Zayn il imbratisez si il sarut .
Fupa ce se schimba ii pun masa , mancam si dupa ce terminam de mancat eu strang masa si Zayn se duse-se sa se joace cu bebe .
Dupa ce am terminat m-am dus si eu in living si ii priveam pe cei doi cu se joaca , cel mic era atat de vesel .
Ii piveam si imi aminte cum l-am cunoscut pe Zayn in pima zi in care Amy a venit cu el acasa si eu m-am indragostit imi aminteam si cand am facut accident uitandu-ma dupa Zayn . O multime de lucruri care se intamplasera si pe timpul ala nici nu ma gandeam ca o sa ajung aici.
Amy era atat de preocupata trupa in cat nu avea timp sa respire , era singura care mereu trebuia sa le aminteasca fetelor ca au filmari , ca vor merge la studio cand aveam concertele . Dar mereu cand o intrebam ce mai face imi spunea ca e cu iubitul , dar care iubit nu stiu , poare ca avea dar eu nu stiam .
Sfarsit.... :))
Heii , aici s-a terminat povestea sper ca va placut , va multumesc pentru voturi , pentru numarul de cititori si scuze pentru greseli . Va multumesc pentru tot :*
Ce parere aveti despre poveste??
Apropo am mai facut o poveste daca vreti sa o cititi se numeste Trecutul se intoarce .
Va multumesc inca o data si va pup :)