Cearta

104 12 2
                                    

Ma trezesc de dimineata si ma duc la baie , ajung in fata oglinzi si ma uit mai atenta la fata mea si vad niste bubite pe fata mea , aveam si pe maini . Ori era o alergie ori facusem bubat. Amy nu era acasa asa ca am luat ceva pe mine , mi-am acoperit fata , pentru ca aratam oribil si am plecat la ce-a mai buna prietena a mamei care era doctora avea un cabinet la ea acasa . Stateam la trei case distanta .
Intru in hol , lumea se uita ciudat la mine , avem gluga in cap , ochielari de soare si un fular la gat.
Prietena mamei iese din cabinet si striga ,, Sa intre urmatorul " ma uit sa vad cine se duce , il opresc si il rog sa ma lase pe mine am o urgenta . Era un om cumsecade si m-a lasat.
- Emily ?
- Da eu sunt imi dau gluga si ochielari jos si ii expic ce sa intamplat .
Ma consultat si a zis ca sa nu imi fac griji este o alergie , si a mai zis ca sa am grija ce mananc se poate inrautati situatia si bubitele o sa apara mai multe si mai mari.
I-am multumit si i-am zis ca o sa mai trec , i-am multumit si domnului care ma lasat inaintea lui.
Ajung acasa , nu intru bine si Amy imi pune zeci de intrebari :
- Ce faci ?
- Nu asa de bine ca tine .
- Ce ai pe fata si pe maini?
- Am facut o alergie , aseara ti-a fost lene sa gatesti si din cauza mancari pe care ai facut-o uite esti fericita.
- Sti ceva nu numai eu sunt in casa asta , doar eu trebuie sa gatesc ?
- Pai tu esti aia care te dai mare ca sti sa gatesti.
- Pai chiar stiu , dar aseara eram obosita .
- Mda...
- Si pe unde umbli ?
- Am fost la doctor.
- La ce doctor ai fost?
- La prietena mamei.
- Si pe mine de ce nu ma anunti ?
- Sti ceva hai ca pui cam multe intrebai eu ma duc in camera .
- Vai ce sa zis, dute nu te tine nimeni .
Am urcat in camera si am deschis leptopul . Caut un film si ma uit la el.
* In perspectiva lui Amy *
Le sun pe fete sa vad daca vin cu mine intr-o vacanta .
- Ce faci?
- Bine Amy tu ce faci?
- Uite vreau sa te intreb ceva.
- Ce ?
- Vrei sa vi cu mine intr-o vacanta si cu celelalte fete ?
- Da.
- Bine , dar trebuie sa le intrebam si pe celelalte , pe le inca nu am apucat sa le sun.
- Bine , le sun si eu?
- Suna-le tu eu ma duc sa i intreb pe Emily daca vrea sa vina.
- Ok.
Ma duc sa o intreb si pe ea sa nu fiu asa rea .
- Emily?
- Ce vrei .
- Vreau sa te intreb ceva .
- Nu acum .
- Acum sau niciodata .
- Mai bine iesi din camera si lasa- ma sa ma uit la film.
- Bine.
* In perspectiva lui Emily *
Chiar nu vreau sa aflu intrebarea ei ,cu siguranta este una proasta.
Dupa ce s-a terminat filmul inchid leptopul si cobor in living . Observ ca Amy nu e in casa si la usa erau niste bagaje . Apoi o vad intrand in casa .
- Pleci?
- Da , plec intr-o vacanta.
- Singura ?
- Nu .
- Cand pleci, azi?
- Da ,astept sa vina una dintre fete sa ma ia .
- Distractie placuta.
- Esti geloasa ?
- De ce sa fiu geloasa?
- Ca nu vi , eu vruiam sa te intreb daca mergi , dar tu nu ai vrut.
- Nu sunt geloasa .
- Bine eu am plecat , pa.
- Pa.
Asta vruia ea sa ma intrebe , nici nu na duceam cu ea . Asta ar fi insemnat sa ma cert cu ea din orice.
Am mancat ce si apoi bate cineva la usa :
- Buna !
- Buna.
Era un baiat as frumos , avea parul spre blond si ochii albastri, si cu un zambet asa frumos.
- M-am mutat de curand aici , imi poti explica si mie de unde pot lua un autobuz.
- Da....i-am explicat si apoi a plecat , inainte sa intru in casa ma uit in stanga si il vad pe Kevin care se intrepta spre mine .
Intru in casa , ca si cum nu la-si fi vazut . Dar cand aproape inchid usa Kevin tragea sa o deschida .
- Emily !
Reusise sa deschida usa .
- Ce vrei?
- Lasa- ma sa intru .
- Dupa ce mi-ai facut ultima oara sa o crezi tu.
- Atunci intru singur .
Kevin se strecoara pe langaine si intra in casa , se duce in living si se ajeaza pe canape a:
- Aveti o casa draguta , nu am mai vazut-o de mult .
De unde stia el casa noastra .
- Cand ai mai vazut-o vreodata in interior ?
- O, nu de mult timp .
- Ce vrei sa zici ca ai mai fost pe aici?
- Da .
- Cu cine?
- O , nu mai conteaza , doar am venit sa vad ce faci , iar acum o sa plec .
Kevin pleca , dar cum se poate sa mai fi venit el aici . Copilul asta ma bantuie , ce tot are cu mine .
Primesc un mesaj pe telefon........




O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum