Din ce in ce mai rau

87 9 1
                                    

Usa se deschide usor , persoana ca intra avea un buchet de flori imens , si ascunde a dupa el . Dupa picioare parea a fi fata .
- Heii. Isi da buchetul din fata , iar fata ei plina de zambet si fericire sa ma vada , ma face sa ma simnt mai bine.
- Heii , Amy ! Vine la mine si ma ia in brate , sincer imi era dor de ea , era uneori enervanta , dar era sora mea si o iubesc asa cum e ea.
- Ce faci te simnt bine?
- Da .
- Sigur ?
- Da .
- Am auzit cine te-a vizitat azi , defat toti care te-au vizitat .
- Ma bucur ca baietii imi sunt alaturi mereu .
- Emily sa sti ca daca iti fac uneori necazuri si te enervez , pentru mine vei ramane surioara mea pe care o iubesc .
- Si tu pentru mine la fel .
- Si Emily daca sunt la distanta de tinr sa sti ca stiu tot ce se intampla cu tine .
Zambesc si ma uit la ea , insa parea serioasa cand spunea asta , ceea ce ma duce la gandul ca Amy a aflat ca il iubesc pe Zayn...
- Am auzit ca Anya a venit pe aici si sa sti ca pentru mine Zayn a ramas un prieten , iar Anya nu ma deranjeaza doar ca pe tine cred ca da.
- Nu ma deranjeaza este o fata ok , i se potriveste lui Zayn.
- Emily fi sincera stiu tot, stiu ca in tine sufletul tau plange si ai vrea ca Zayn sa vina si sa stea cu tine ,fara sa ma plece .
- Amy de unde sti ?
- Harry isi face treaba bine mereu , il tot bat la cap sa imi spuna tot , dar cred ca inca nu mi-a zis tot ce trebuia .
Zambetul ei imi aminteste de mama si mereu cand o vad pe mama , ori cat de suparta asi fi nu pot sa nu abtin si zambetul imi apare brusc pe fata .
- Ahaaa deci Harry e devina .
- Emily vreau sa te vad mereu zambind ca acum .
- Am sa incerc .
Mai vorbesc ce mai vorbesc cu ea si dupa ea pleaca acasa , pun capul pe perna inchid ochii si ma culc .
* Dimineata *
Razele soarelui patrund prin fereastra si imi vin direc in ochii si ma trezesc . In sfarsit azi puteam sa ma ridic din pat , ma ridic si ma duc sa privesc pe fereastra . Uitandu-ma pe geam simnt cum cineva ma cuprinde in brate si imi sopteste la ureche .
- Buna dimineata !
Ma intorc sa vad cine este , Harry desigur putea sa fie altcineva , il iau in brate.
- Heii , ce faci ? Ai venit singur?
- Da , aseara a venit cumva Amy la tine ?
- Da , si sa sti ca de acum nu o sa iti mai zic niciun secret . Ii spun asta zambind .
- Imi voi da singur seama .
- Mda.....:))
Harry era meru acolo cand mie imi era greu , si mereu ma ajuta daca aveam nevoie de ceva , cand eram trista mereu ma facea sa zambesc din nou .
- Cand vei fi externta ?
- Nu stiu probabil azi sau maine.
- Bine trebuie sa plec , avem filmari pentru noua melodie si cred ca baieti au terminat , urmez eu .
- Bine , pa.
- Pa.
Sper sa nu mai stau mult timp aici ...
- Emily ce faci , cum te simnti?
-Ma simnt mai bine decat ieri .
- Bine , m-am uitat pe fisa ta si pe rezultatele de la analize si totul este bine .
- Deci pot pleca ?
-Da , dar trebuie sa-ti fac fisa de externare si dupa totul este in ordine si poti pleca .
- Bine voi astepta .
Imi fac bagajele si astept nerabdatoare sa plec din acest spital. Ma intind putin in pat pana cand termina doctora .
* Dupa cateva ore *
Ma trezesc si ma uit la ceas Oh nu ....era 8 seara ,cum am putu sa dorm atat de mult.
Ma ridic din pat si ma duc repede la doamna doctor , dar cand sa ies pe usa ma lovesc de Zayn , iar in spatele lui era Anya .
- Zayn ?
Anya se baga ea repede si zice :
- Am venit sa te vizitam , o saracuta de tine te simnt bine?
- Daca vreti sa vorbiti cu mine asteptati putin .
- Bine .
Ma duc la doctora in cabinet , dar era inchis . E clar , a plecat ce o sa ma fac nu vreu sa mai stau aici...
Ma duc in salon putin cam bosumflata.
- S-a intamplat ceva ,ma intreaba Zayn .
- Nu...
Pe usa o vad pe Amy intrand .
*Heii , aici o sa va scriu numele fiecaruia in fata ca sa intalegeti mai bine cine zice *
Amy : - Heii , ce faceti ?
Nu stiu cum se simntea Anya cand Zayn se dusese la Amy si o imbratisase , dar fata ei ma amuza .
Amy: - Am venit sa te iau , doctora m-ia dat fisa ta , a vazut ca dormeai si nu a vrut sa te trezeasca .
Emily: - A ce bine imi faceam grije ca voi ramane si asta seara aici.
Anya: - Zayn cred ca trebuie sa plecam.
Zayn:- Asi vrea sa mai stau eu ele putin ,te superi ?
Anya: - Nu, dar voi ramane si eu atunci .
Amy: - Daca vreti puteti sa veniti la noi .
Zayn: - Bine haideti sa mergem .
Lui Anya nu prea ii placea ideea asta .Sincer nici nu stiu ce vede Zayn la Anya ,lui parca nu ii pleceau fetele astea .
* In persp. lui Zayn *
In sfarsitam ajuns , imi era dor de casa asta.
- Hai Anya se pare ca fetele au ajuns inaintea noastra .
*In persp. lui Emily *
Îi vad pe Zayn si pe Anya intrand pe usa .
Emily: - Hai intrati , ducetiva in living venim si noi acum.
Zayn: - Bine !
Emily: - Au venit .
Amy: - Sper ca prezenta lui Anya nu te deranjeaza .
Emily: - Nu .
Amy : - Ok , atunci du si tu astea acoli si zile sa se serveasca .
Amy ii facuse lui Zayn din fructe asa cum ii placea lui , iar lui Anya ii pusese altul. Dupa ce am dus sucurile a venit si Amy si Zayn ne-a intrebat :
- Ati vrea sa veniti la nunta mea si a lui Anya ? cand Zayn a spus asta Anya parea foarte fericita .
- Zayn daca nu voi fi plecata la vrun concert o sa vin .
- Emily tu o sa vi ?
Eram sigura ca o sa ma intrebe si pe mine , nu stiu cum sa radpund aunt sigura ca , cand ii voi vedea pe cei doi ma voi simnti prost , iar inima mea va fi distrusa . Zayn chiar ma uitase ...
Zayn: - Emily deci o sa vi ??
Emily : - .........





O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum