Ma duc sa deschid usa , cand ma uit pe vizor il vad pe Harry .
- Heii Emily, ce faci?
- Bine tu ? Hai intra , il invit in casa si mergem in living .
-Zayn ! Deci aici erai , ii spune Harry lui Zayn razand .
- Mda... ii raspunde Zayn dandu-si cu mana prin par si zambind .
- De asta am venit sa vad unde eati te-am sunat ,dar ai telefonul inchis , spune Harry lui Zayn.
- Defapt nu ma bateria , spune Zayn.
- Ok eu plec sa nu uita ca maine trebuie sa mergem la studio , ii spune Harry lui Zayn
- Nu uit , raspunde Zayn .
- Ok pa .
- Pa , sun eu cu Zayn de odata .
Dupa ce Harry a plecat Zayn imi spune sa ma imbrac ca vom merge la un restaurant . Asa ca mi-am luat o rachita pe mine si o paereche de pantofi , mi-am pus niste cercei si un colier care sa se potriveasca cu rochia si la par mi-am facut bucle . Pana ne-am pregatit noi ceasul se facu destul de tarziu
* In persp lui Zayn *
O sa ii pregatesc o surpriza sper sa-i placa .
- Emily , esti gata ?
- Da .
O vad pe Emily coborand pe scari , era asa frumoasa ii statea foarte frumos in rochie.
- Mergem ? ma intreaba ea , nici nu eram atent .
- Da .
* In persp lui Emily *
Intram masina si plecam , cand ajungem vad ca intram intr-un hotel apoi mergem in restaurant . Nu mai era nimeni acolo .
- Ia loc , imi spune Zayn tragand de scaun ca sa ma asez .
Ma asez jos si vad ca Zayn se duce spre bucatarie , ma intreb de ce nu era nimeni oare din cauza ca era ora 18:00, in fine Zayn era imbracat intr-un costum si parul aranjat incat nu imi puteam lua privirea de la el . Felul lui in care isi baga mana prin par sa il aranjeze si cum zambea era atat de sexy si frumos .
- Domnisoara Emily ce vrei sa mananci ? Intreaba Zayn serios , dar cred ca se abtinea sa nu rada
- Nustiu ....ii raspund eu lui razand venise la mine cu un carnetel si un piz ca un chelner.
- Iti recomand ceva usor de gatit si sanatos precum salata de fructe , imi spune el .
- Zayn bine atunci vreau o salata .
Zayn pleaca din nou , in timp ce el era in bucatarie ma uitam prin jurul meu , locul era foarte frumos amenajat si erau trandafiri peste tot aproape . Il vad pe Zayn care vine cu salata si mi-o aseaza in fata el se aseaza in fata mea pe scaun ai imi zice :
- Asta stiu sa gatesc foarte bine , sper sa iti placa , imi spune Zayn uitanduse in ochii mei , asta am facut-o special pentru tine si am inchiriat tot hotelul azi .
- Pentru mine ? Intreb eu putin surprinsa , Zayn cred ca nu avea ce sa faca , cum sa inchirieze tot hotelul , doamne......
- Da , imi spune el si ma saruta .
Dupa Zayn se ridica si imi aduce o prajitura . Arata foarte bine , dar nu cred ca era facuta de el .
- Te las sa mananc vin imediat , imi spune el si ma saruta pe frunte .
Se pare ca intalnirea asta nu a foast asa cum imi imaginam eu , oftez si mananc prajitura . Cand in prajitura vad un tubulet mic si in el o hartie bagata . Il deschid , deschid si hartia se citesc sa vad ce scrie ,, Sper sa nu te ineci si sper sa iti placa peajitura . Stiu ca nu m-am mai intorsc , dar uitate in jurul tau ..." nu apuc sa citesc si vad un joc de lumini cu muzica si apoi apar poze cu mine si Zayn , cad le facuse , ma uit sa vad ce scrie in continuare ,, toate astea sunt pentru tine pozele poate nici tu nu mai stiai de ele , te iubesc. " dupa ce termin de citit un chelner imi aduce o tava cu o hartie si un trandafir laga hartie. Iau hatia si o citesc, de data asta era o foaie mai mare ,, Se pare ca ai primit si acest bilet , acum trebuie sa ma cauti . Uite urmeaza petalele de teandafiri pana cend vei gasi un alt bilet ." imi venea sa il iau la bataie pe Zayn stai sa-l gasesc si il omor .
Fac asa cum scria pe foaie si urmez petalele , aceste petale se oprira cand eram in fata scarilor ma uit mai bine si vad un biletel , il deschid si citesc ,, urca scarile , si intra in camera numarul 10 " , ce ....ahhh, il omor am obosit ma asez putin pe o scare si stau putin. Eram cam obosita si in momentul ala sper ca in camera 10 sa ma astepte un pat in care sa ma pun si sa dorm era devreme , dar nu stiu ce ma face sa fiu asa obosita .
Ma ridic si incep sa il caut din nou pe Zayn , cand termin de urcat scarie ajung pe hol lung , incep sa caut camera numarul 10 .Cand ajung in fata camerei pe usa era limipt un biletel ,, Daca vrei sa intri iti trebuie o cheie , nu? Asa ca trebuie sa o cauti , mai intai trebuie sa gasesti un alt bilet , nu este departe de tine " , ZAYN!! Spun eu tipand , nu o sa-l mai caut , m-am plictiait , ce intalnire mai era si asta . O idee mi-a venit , eu nici nu incercasem usa sa vad daca e inchisa . Cand dau sa deschid usa era deschisa , intru in camera nervoasa si il strig pe Zayn :
- Zayn ! Iesi am obosit sa te caut .
Dar se pare ca nimic nu se misca in camera si Zayn nu se vedea , dar vedeam cum se inchide usa de la intrare pe care o lasasem desvhisa ca se inchide singura .
- Zayn .....spun eu cu un glas tremurator .
Simnteam cum lacrimile incepeau sa isi faca aparitia , ma pun in pat si bag capul in perna .
- Emily....aud o voce cunoscuta care se pare ca era foarte vesela.
Ma intorc si il vad pe Zeyn care desigur nu avea nicio treaba era fericit , imi venea sa sar sa-l strang se gat . Ma rigic nervoasa din pat si ma intrept spre el .
- Tu...de ce mi-ai facut asta ? ii spun eu suparata .
Zayn se uita la mine zambea si nu zicea nimic .
- Ziiii, de ce ?
Zayn ma prinde de mijloc sia trage la il in brate si ma saruta .Ziceam eu ca o sa-l omor , dar nu pot sa fac asta . In momentul ala uitasem tot ce se petrecuse si cat de suparara eram pe Zayn .
* De dimineata *
Ma trezesc si razele soarelui imi intrau direct in ochii , ma trezesc si ma duc la baie . Eram inca la hotel , petrecusem o noapte la hotel ma intreb oare cum am putul adormi .
Dupa ce ies din baie il vad pe Zayn care era langa usa de la baie .
- Astepti de mult ? Il intreb eu zambind .
- Nu , imi raspunde el cam adormit .
Dupa ce Zayn iese sin baie , il vad ca se duce pe hol , si nu pe holul din camera , holul principal pe care circula lumea din hotel.
- Zayn!
- Da ?
- Unde te duci?
- Pana la receptie .
- Asa?
- Cum ?
Zayn se uita pe el si vazu ca era doar in boxeri , se intoarce in camera ia niste pantaloni pe el si coboara . Pana atunci eu ma schimb , dupa ce Zayn a urcat sus in camera s-a schimbat si el ,si-a aranjat putin parul si am coborat ca mancam .Am comandat amandoi acelasi fel de mancare si dupa Zayn mi-a spus ca trebuie sa imi zica ceva ..........