Amy cred ca este cea mai enervanta sora , daca sunt mai mica decat ea cu patru ani ,
crede ca sunt mai proasta .
- Emily, surioara ta a ajuns acasa , unde esti?
Uite ca a aparut si nebuna casei , parinti nostri lucreaza in Londra , iar eu trebuie sa stau cu o nebuna in casa .
- Emily ! Unde esti?
- Vin acum !!!
Cobor scarile si o vad pe Amy , dar nu era singura . Langa ea era un baiat atat de frumos...
-Of , in sfarsit ai venit si tu , trebuie sa ti-l prezint pe Zayn el este iubitul meu , Zayn ea este sora mea .
Cred ca este al 3-lea sau al 4-lea iubit de cand mama cu tata erau plecati . Ei erau plecati doar de 4 luni . Ea trece repede pintr-o despartire . Eu am avut doar 3 iubiti pana la varsta asta . Daca stau sa ma gandesc cati a avut ea pana la varsta ei...
- Te rog adui ceva de baut lui Zayn .
- Amy mai bine te duci tu , sti mai bine ce ii place lui sa bea.
- Oh , Zayn asteapta putin .
In timp ce ea facea niste sucuri , Zayn se uita la niste fotografi cu mine si cu Amy .
- Astea sunteti voi doua ?
- Da , ii raspund cu zambetul pe buze si m-am uitat intamplator in ochii lui , iar el se uita in ochii mei , nu puteam sa ma opresc , dar gata trebuia sa ma opresc asa ca mi-am intors privirea .
Zayn era baiatul potrivit , in sfarsit Amy a facut o alegere buna . Era perfect , si atat de frumos , dar desigur era iubitul lui Amy ...
- Gata sucurile , Emily poti sa pleci noi ne vom uita la un film .
- Unde sa plec ? Vreau si eu sa ma uit la film cu voi .
- Amy , las-o sa se uite la film cu noi daca vrea.
- Ok .
Am stat sa urmaresc filmul cu ei . Pe parcursul filmului nimeni nu a scos un sunet , Zayn o luase pe in brate pe Amy , erau asa draguti mi-ar fi placut sa fiu eu in locul ei .