- Alo?
- Buna ziua v-am sunat sa va spunem ca ati intrat in trupa , trebuie sa veniti se semnati ceva si ma facem o poza cu toate .
- O sa vin , va multumesc !
Amy era foarte fericita in timp ce vorbea la telefon, ma mir oare cine o fi.
- Aaaaaa...am intrat in formatie !
- Aaaa, bravo , m-am dus sa o iau pe Amy in brate .
Zayn s-a dus si el la ea sa o felicite , si a strans-o in brate. Amy trebuia sa plece , dar ia spus lui Zayn sa astepte ,si sa nu plece . Ea s-a schimbat si a plecat . Eu cu bunica si Zayn am ramas acolo , intr-un timp bunica a adormit asa ca i-am zis sa se duca in camera .
- Am ramas singuri .
- Da...
- Asta nu este de rau , bine ca nu am ramas eu singur.
- Ce ai fi facut ? Il intreb eu pe Zayn .
- Nu stiu...
- Ma duc sa-mi fac un suc , vi?
- Da...
Am preparat doua sucuri si ne-am asezat la masa si am inceput sa vorbim.In timp ce noi vorbeam a aparut si Amy , ne-a spus ce a facut acolo.
- Apropa , am uitat sa va spun azi eu si cu baieti dam o petrecere vreti sa veniti?
- Da , de ce nu , dar pot sa vina si fetele? a intrebat Amy .
- Desigur.
Nu pot sa cred o sa-i cunosc pe cei de la One Direction , dar preferatul meu va ramane tot Zayn .
- Pai atunci schimabativa o sa mergeti cu mine .
Eu m-am dus sa ma schimb , dar in timp ce urcam scarile am stat putin sa aud ce vorbeau Zayn cu Amy.
- Ia-o tu pe Emily si luati-o in fata , eu raman sa ii spun bunici si o sa ma duc sa iau fetele si venim .
- Ok .
Mi-am continuat drumul spre camera , m-am schimbat si am coborat .
- Amy nu esti gata ? am intrebat-o eu pe Amy , stiam ce se va intampla dar...
- Ia-o tu in fata cu Zayn , voi veni si eu .
- Bine...
Ne-am urcat in masina si am pornit.
- Nu zici nimic ?
- Zic , dar ce sa zic ?
- Nu stiu ceva nu conteaza .
Zayn se uita la mine si zamneste , cred ca in momentul acela m-am rosit toata la fata .
- S-a intamplat ceva ? nu intaleg de ce Zayn zambea atata , din cauza lui aram asa :)
-Nu ,de ce?
-Te-ai rosit la fata .
Atunci m-am uitat in oglinda si eram rosie.
- Cred ca este din cauza calduri.
- Crezi?
- Da...
- Nu vrei sa-mi spui nimic ?
- Eu tie , nu , sau poate...
- Ce ?
- Vreau sa-ti zic ca esti un baiat de treaba , si ca te potrivesti cu Amy perfect . Dupa ce am zis asta nu stiu ce s-a intamplat cu mine , dar starea de bucurie nu o mai aveam , incercam sa zambesc , dar nu prea puteam .
- Asta stiam .
-Mda....
Sper ca Zayn sa nu isi dea sema ca imi place de el . In sfarsit am ajuns , Zayn s-a dat primul jos , in timp ce eu imi inghideam geanta , imi pusesem telefonul acolo , el a venit si mi-a deschis usa de la masina si am intrat in casa . Se auzea muzica , dar mai erau doua ore pana sa inceapa .