M-am indragostit de cine nu trebuie

250 15 0
                                    

De dimineata ma trezesc , inainte de a cobora jos am intrat la Amy in camera sa vad ce face , dar nu era in camera .Am coborat jos si nici acolo nu era asa ca am luat telefonul si am sunat-o.

-Amy?

- Sunt Zayn , lui Amy ia venit rau de dimineata asa ca am venit sa o iau ai acum suntem la spital.

- La spital , atat de grav este?

- Cam da...

- Oh... o sa vin si eu acum .

Zayn mi-a spus unde sunt si m-am dus sa-mi vad sora , poate ca vroiam sa-l vad si pe Zayn putin ...

Am ajuns in fata spitalului si cand am intrat in curtea spitalului , i-am vazut pe Amy si Zayn . Am alergat putin pana la Amy si am luat-o in brate .

- Amy ! Cum te simnti ?

- Mai bine acum .

- Fetelor va voi duce eu acasa , hai urcati in masina .

Zayn ne-a dus el acasa . Am ajuns , Amy s-a dus sa deschida usa casei , iar eu m-am dus sa cumpar ceva de la magazin .Mai aveam unpic si era sa ma muste si un caine .Cand am dat sa intru pe poarta :

- Daca te musca cainele trebuia sa mai merg si cu tine la spital .

Cand ma uit in spate era Zayn care facea misto de mine , era cu zambetul pana la urechii.

- Da , dar norocul tau ca nu ma muscata.

- Da asa este .

- Apropo de ce nu ai intrat in casa , pe cine astepti? Zayn oare ma astepta pe mine ...

- Pai ...

- Niciun pai...

- Comportamentul tau este diferit fata de a lui Amy .

- Da...poate .

-Hai sa intram .

Zayn ma ia de mana , zambeste si ma ia in casa , bineintales cand am ajuns in casa i-am dat drumul.

- Zayn ce ai facut pana acum?

- Ti-am zis ca am putina treaba .

- Ok hai la masa am facut ceva de mancare .

Eu nu am stat cu ei la masa , mancasem . Le-am zis pofta buna si am urcat sua in camera mea.Nu ma puteam gandi decat la zambetul lui Zayn . Stateam si ma gandeam : Cum sa ma indragostesc de iubitul surori mele , am inebunit mai rau ca ea nu pot sa fiu cu el , of ...m-am indragostit de cine nu trebuia . Am coborat jos si Amy cu Zayn vorbeau in living , eu m-am dus sa beau apa . Am auzit ca cineva a batut la usa , am scos capul pe usa de la bucatarie sa vad cine era , cand am vazut nu ma asteptam sa avem o vizita de la bunica , m-am dus si eu la ea sa o imratisez . Amy mi-a soprit la urechie sa ma duc sa-i spun lui Zayn sa se duca intr-o camera.

M-am dus repede , bunica se misca mai incet , i-am spus lui Zayn asta , Amy nu vroia neaparat sa-l ascunda pe Zayn , dar planuise ea ceva cred...

- Bunico hai vino in living !

- Vin acum Emily , Amy vreau si eu o cafea te rog .

- Da bunico iti fac .

Am condus-o pe bunica in living si m-am dus sa-i duc bagajele intr-o camera , avea cam multe haine , sper ca nu statea mult .Bunica ne credea inca acele fetite de 5 ani , nu ne lasa sa facem nimic . I-am dus bagajele in camera si cand sa cobor am auzit ceva in camera mea.

- Zayn !

- Ce ?

- Ce faci aici?

- Mi-ai zis ca ma duc intr-o camera ...

- Dintre toate camerele ai aleas-o tocmai pe a mea .

- Asta am nimerit-o .

- Of...

- De ce trebuie sa stau aici ?

- Trebuie sa plec .

Am iesit repede , bunica ma strigase.

- Da , bunico de ce m-ai strigat?

- Cum mai merge cu liceul, ce note mai ai ?

- Sunt in vacanta ...

Amy a venit cu cafeaua si cu Zayn .

- Cine este asta?

- Bunico ! Este iubitul meu .

- Aaa...

Bunica s-a dus sa-l ia pe Zayn in brate . Toti ne-am asezat la masa si am inceput sa vorbim .

Lui Amy ia sunat telefonul :

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum