Mesajul... :(

92 11 0
                                    

Primesc un mesaj pe telefon de la mama ,, Emily nu ai vrea sa vi aici toata vacanta de vara? '' . Iti trimit mesaj si ii spun ca o sa ma mai gandesc . Mama ma suna :
- De data asta o sa te muti aici pana termini liceul am vorbit si cu directorul .
- Dar mama!
- Nici sa nu te aud Emily , Amy mi-a zis ce faci tu .
- Ce fac ?
- Aaa , acum faci pe nestiutoarea , hai gata inceteaza , o sa vi si punct .
Mama mi-a inchis telefonul .

Ei haideti sa va spun ce sa intamplat de aici , totul a fost cum a vrut mama , am terminat liceul unde a vrut ea si aproape de ea . Acum am 18 ani si da in acesti ani am vorbit cu baieti , doar ca in ultimele 5-6 luni nu am mai vorbit , iar Zayn nu mai imi raspundea nici la mesaje.
Acum sunt in avion , abia astept sa ajung acasa si sa vad ce se mai intampla prin zona.
Dupa ceva timp de calatorit ajung insfarsit acasa , deschid usa si intru in casa , un val de emoti ma cupride , dar oare dece .
Imi aranjez bagajele si merg la cumparaturi . Intru in magazin si cand merg spre casa de marcat il intalnesc pe Kevin :
- Kevin ?
- Da eu sunt , lucrez aici.
- Ma bucur ca te-am intalnit .
- Te-ai schimbat foarte mult Emily .
- Si tu la fel si nu te mai imbraci in negru .
- Mda ....
- Bine Kevin hai ca te las.
- Ok , pa.
Merg sa platesc cumparaturile si le pun in masina . Am masina lui tata de aici , si acum pot conduce.
In drum spre casa am luat-o pe langa casa baietilor , opresc masina pentru cateva momente si in timp ce ma uit la casa , multe amintiri ma cuprind , iar inima mea bate din ce in ce mai mult . Pornesc masina si plec , niste lacrimi din ochii incep sa curga usor in jos . Dar dupa ce am pornit masina si am plecat putin de pe loc , ma uit in oglinda si il vad pe Zayn care iesea din casa , din cauza neatentiei mele uitandu-ma la Zayn , o masina o care a venit cu viteza si a intrat pe banda mea a intrat in mine . Din momentul ala nu am mai stiut nimic ce se intampla in jurul meu , auzeam doar ambulanta , politia si oameni care erau agitati.
Dintr-o data ma trezesc pe patul de spital.
- Domnisoara ?
- Ce se intampla cu mine ?
- Stai linistita , esti bine .
Asistenta se duce sa o chieme pe doctora.Vad cum in salon intra Harry .
- Emily , cum te simnti?
- Bine .
Simnteam niste bandaje pe fata mea , aveam zgarieturi , daca imi ramaneau cicatrici.....
- Baieti sunt afara , dar Zayn nu a putut veni , Anya este acolo a dormit noaptea trecuta acolo .
- Anya ?
- Da .
Cine era fata aia ...si ce cauta la Zayn acasa, daca Zayn are pe altcineva , dar de ce mie inca imi pasa de el .....oh nu , nu se poate a trecut atata timp nu se poate ca inca sa-l mai iubesc .
- Va rog nu le spuneti la parinti .
- Am facut-o deja .
- Oh .
- Harry , iesi vreau sa intru si eu , Niall era asa dragut mai avea si un buchet mare de trandafiri .
- Bine , Harry ma ia de mana , ma saruta pe obrat si pleca .
Niall intra in salon aseza buchetul unfeva si veni la mine .
- Emily esti bine?
- Da .
- Atunci sunt si eu bine , Emily sa sti ca mie imi era dor de tine ,dupa ce zice asta ma ia in brate .
- Si mie de voi toti .
- Din pacate nu suntem toti , Zayn lipseste .
- Imi pare rau , dar poate a avut o problema .
- Anya este la Zayn , a dormit acolo .
- Anya este iubita lui Zayn ?
- Da urmeaza sa se casatoreasca , Anya vrea cat mai repede sa se casatoreasca cu el.
Nu ştiu dacă sa observat ,dar in interiorul meu eram cam trista.
- O sa o intalnesti si tu cu ia si o sa vezi cum este .
Am vorbit cu toti baieti si i-am imbratisat pe toţi ,dar am ramas putin dezamagita . Ma intind pe spate si inchid ochii ,aud ca cineva bate la uşa........


O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum