Cand ma trezesc dimineata, in camera nu era nimeni ,,cred ca am visat '' nu stiu unde erau toti , dar eram singura in casa, am coborat jos .
- Va-ti trezit ?
Ma intorc si vad o doamna imbracata intr-o uniforma alb cu negru.
- Eu am terminat de facut curat acum o sa plec .La revedere!
Cred ca era menajera.
- La revedere .
M-am dus la baie , dar pana sa deschid usa il vad pe Zayn iesind din baie .
- Zayn , unde sunt ceilalti ?
- Baieti au plecat acasa , iar Amy si fetele se pregatesc de concert.A ramas sa te duc eu acasa .
- Ok...
Am iesit din baie si m-am dus in bucatarie :
- Cum ti s-a parut petrecerea ?
- Frumoasa .
- Ma bucur sa aud asta , te rog ajuta-ma putin ia din dulapul acela o cutie de ceai si da-mi doua pliculete .
- Uite iale.
- Multumesc .
- Stai singur in casa ?
- Da, uneori mai vin baieti si dorm la mine
- Aha...
- Uite bea o cana de ceai .
-Mersi.
- Dar baieti cand au plecat?
- De dimineata pe la 10 cam asa , Niall si Liam m-au sunat si mi-au spus ca sunt la concert cu fetele.
- Da?
- Da .
- Vroiai sa te duci si tu?
- Nu , as fi vreut sa fiu alaturi de Amy , dar nu puteam sa te las singura in casa .
- Ooo... dar puteai sa ma trezesti si ma duceam acasa .
- Mi-ar fi placut sa fi tu in locul surori tale ,o iubesc si pe ea dar... Zayn era foarte serios cand zicea asta.
- Si mie , nu stiu la ce se refera Zayn , dar eu stiu bine la ce ma referam.
Eu ma ridic de la masa pun cana in ghiuveta , si simnt cum Zayn ma luat in brate .Zayn ma ridica si ma duce intr-o camera:
- Zayn!!!!
Ma pune in pat si apoi se pune si el :
- Vrei sa o inseli pe sora mea cu mine ? Il intrb eu zambind .
- Of , am uitat ...Zayn zambea atat de frumos
- Da...
- Din pacate ai doar 16 ani .
Zayn nu cred ca sa aptinut si ma sarutat si apoi a fugit repede razand .
-Aaa... o sa te prin eu ...
Coborasem jos si ma uitam sa vad pe unde se ascunde Zayn . Pana sa il prind eu pe el tot el ma prins pe mine . Ma luat in brate si a zis :
- Gata , am obosit .
-Bine , dar nu o sa scapi tu asa usor .
- Daca ma iubesti , te rog lasa ma nu imi face nimic , imi zicea el mie tot cu zambetul ala si cu o voce de copil .
- Cine a zis ca te iubeste ? Incercam sa nu rad si inceram sa stau serioasa , ceea ce nu prea reuseam , da poate il iubeam dar ...
-Tu .
-Cand ?
- Inainte .
- Nu am zis asta .
- Ba ai zis , eu am zis ca mi-ar place sa fi tu il locul surori tale , iar tu ai zis ca si tie .
- Aa la este te refereai ...
- Mda ...
- Pai...
Nu am mai apucat sa ii spun continuarea ,ca lui Zayn ia sunat telefonul. Il auzeam pe Zayn cand vorbea la telefon era putin cam nervos .
- Nu se poate asa ceva , nu mie , Niall ma minti ...daca o prin o omor , nu pot sa cred ...chiar incepusem sa o iubesc , poti sa o anunti ca ne despartim!
Inchide telefonul si arunca paharul jos , nu-l vazusem niciodata nervos .Intru in bucatarie si ii vorbesc incet :
- Zayn ?
- Sper ca tu nu esti asa , Zayn se ridica vine la mine si incepe sa ma sarute , pana cand m-am enervat , si l-am pleznit peste fata .
- Zayn oprestete !
Zayn nu a zis nimic si a intrat in baie . Acum imi pare rau ca il pleznisem , ma simnteam prost . Si acum imi dadusem seama ca Zayn se despartise de Amy .