Casatoria

87 9 1
                                    

Emily: - Pai , scuze...dar nu pot sa vin , chiar imi pare rau , dar nu ma simnt in stare sa fac asta , inca mai am cateva bandaje .
Anya: - Ooh , draga nu-ti mai face atatea griji nu ne suparam , nu-i asa iubitule ?
Zayn: - Nu-i nicio promblema , dar mi-ar fi placut sa vi .
Amy : - Haideti sa mancam ceva .
Amy ii gatise mancarea preferata a lui Zayn .
Anya : - Mmmm...mancarea asta nu imi place , te auperi daca nu mananc .
Amy: - Nu .
Anya : - Zayn daca nu iti place poti sa nu mai mananci .
Zayn : - Este mancarea mea preferata , Amy stie mereu sa-mi faca asta .
In timp ce ei diacutau despre mancare gandul meu statea numai la Zayn si zambetul lui ma facea sa simnt ca zbor si ma inveselea si pe mine , dar pe inerior eram dezamagita , uram sa o vad pe Anya langa el . Se facuse liniste , nimeni nu zicea nimic , eram atat de gandurata in cat nici nu mi-am dat seama ca era liniste deplina , oftatul meu se aude dintr-o data , toti isi indreapta privirile spre mine .
Emily :- De ce va uitati asa .
Amy : - Nimic .
Toti zambeau si se uitau la mine , numai Anya era indiferenta ca deobicei.
Emily : - Eu am terminat , ma duc putin pe terasa e cam cald .
Amy :- Ok.
Ies putin la aer , nu credeam ca totul se va termina asa si ca nu voi fi cu Zayn .Dar aici era sfarsitul Zayn se va casatori in cateva zile , iar eu ....nici nu stiu ce se va intampla cu viata mea , cred ca voi fi o batranica necasatorita cu o multime de pisici .
* Ziua nunti * In persp. lui Amy *
Ma trezesc si ma pregatesc sa plec la coafor sa ma pregasesc de nunta lui Zayn , ce ciudat suna ar fi trebuit sa fiu eu mireasa , dar multe se schimbasera intre mine ai Zayn si nu puteam sa continuam , o sa merg la nunta prietenului meu sau mai bine zis fostului iubit . :))
Eu aveam chef de glume , iar Emily se vedea pe fata ei ca nu se simtea foarte bine cand ii vorbeai de casatoria lui Zayn cu Anya . Emily nu se ridicase nici acum din pat , era ora 12 si ea inca dormea , de obicei la 8-9 era trezita , am anuntat-o ca plec , i-am inchis usa si am plecat. O intaleg ca este trista ca Zayn se casatoreste si nu este ea mireasa,dar nu am ce sa-i fac . Urc in maaina ai plec .
* In persp. lui Zayn *
A venit ai ziua asta trebuie ca sa ma casatoresc odata ,imi pare rau ca Emily nu a putut sa ajunga pentru ca nu prea este in forma . Dar ...ia stai putin o sa o vizitez eu inainte , nu voi sta mult , dar ce ii voi zice lui Anya . Mai bine nu ii spun , dar o sa ma sune .
- Anya plec ma intorc in cateva minute , nici nu apuca sa zica ceva ca eu si plecai .
Ma urc in masina si pormeac , in drum spre casa lui Emily am vazut-o si pe Amy care venea .Cand m-am dus la masina invitati ma intrebau ca de ce plec , dar eu nu le puteam spune . Cand ajung in fata casei il vad pe Harry care iese din masina , opresc masina repede sa nu ma observe , si il vad ca se duce apre intrare . Il vad cum bate la usa si nimeni nu ii raspunde , oare nu o fi nimeni acasa , dupa a plecat si s-a intors in masina lui si a plecat , atunci m-am dus eu .
* In persp. lui Emily *
Vreau sa treca mai repede ziua asta , nu ma simnt bine , nu ma pot ridica din pat . Dintr-o data aud ca cineva bate la usa , dar imi este atat de rau incat nu ma pot ridica , dintr-o data se opreste . Oare cine fusese , voi incerca sa ma ridic si sa ma duc iar la spital , cred se agraveaza , nu stiu ce dar ma simnt foarte rau.
Auzeam niste pasi prin casa si apoi usa se deschide .
- Emily ?
Era Zayn , offff....ce cauta aici , eu nu i-am zis nimic . Se apropie de mine si se uita direct in ochii mei , cand il priveam parca tristetea mai disparea .
- Te simnti bine ?
- Eu da , dar tu nu ar fi trebuit sa fi la nunta ? Pentru un momentdat am crezut ca a anulat nunta pentru mine , dar nu era asa .
- Pai am venit sa te vizitez inainte de nunta .
- Multumesc pentru vizita , tu ai batut la usa .
- Nu , eu am intrat pe geam .
Era atat de sincer cand zicea asta incat ma facu sa bufnesc in ras .
- Cum sa intri pe geam ?? Il intreb eu razand .
- Nu am fost foarte usor , te-am facut sa razi , sincer imi era dor sa te vad razand .
- Cu tine in preajma nu prea pot sta serioasa .
- Emily ...
- Da .
Zayn parea sa fie serios , iar eu nu ma mai puteam ori , imi venea sa rad .
- Imi era dor de tine , as vea ca tot ce sa intamplat intre mine ai Anya sa nu se fi intamplat si ca noi doi sa fim impreuna .
Dintr-o data zambetul imi dispare si devin si eu serioasa .
- Din pacate e prea tarziu ...
Dupa ce am zis asta ma simnte-am ciudat si am lasat capul in jos . Dupa cateva secunde imi ridic capul si Zayna privea il privesc in ochii si ii spun :
- Zayn cred ca ar fi bine sa pleci , te asteapta invitati si Anya cred ca cel mai mult .
- Anya ! Emily cred ca nu o cunosti , Anya uneori imi spune ca ma iubeste si ca ar face ori ce sa nu ne despartim , dat eu cred ca vrea mai mult sa se dea pe langa mene ca sa castige popularitate si sa se scrie in presa despre ea .
- Tu ai ales-o .
- Defapt la inceput nu era asa , am fost nevoit sa stau cu ea pentru cateva saptamani , luni , dar uite ca s-a ajuns la casatorie .
- Deci tu nu vruiai sa fi impreuna cu ea?
Zayn da din cap si spune ''nu... "
- Emily sunt multe lucruri care sau intamplat .
Zayn isi ia la revedere si pleaca .
* In persp lui Zayn *
Ma urc in masina si plec la cununia civila , toata lumea stepta acolo , nu imi mai pot sa imi iau gandul de la Emily,ori unde ma gandeam , gandurile mele se indreptau spre ea .
Cand ajung toti intrasera . Intru si eu , toti ma asteptau dupa ce m-au intrebat de ce am intarziat am inceput . Bine inteles ca nu le-am zic unde am fost cu adevarat , m-am uitat in ochii lui Amy parea sa fie fericita pentru mine , dar cand ma gandesc la Emily , si mai degraba cand ma gandesc la decizia pe care trebuie sa o fac imi e mai greu , gata trebuia sa ma gandesc doar la prezent ai la decizia mea pentru ca ceremonia civila incepea :
- Anya de buna voie si nesilita de nimeni il iei in casatorie pe Zayn ?
- Da!
- Zayn de buna voie su nesilit de nimeni o iei in casatorie pe Anya ?
- ............

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum