O stare de rau

99 10 6
                                    

Anya isi intoarce capul spre mine ai se uita in ochii mei .
- O sa va mai intreb odata .
- Scuzati-ma , pot sa ies nu ma simnt prea bine , vom continua dupa .
- Bine .
Am iesit afara , iar Anya ma urmarit . Parea sa fie nervoasa.
- Zayn ! Ce se intampla nu poti raapunde o data , cum poti sa-mi faci asa ceva?
Eu ii raspund calm ai incet .
- Anya , te rog taci ai intra , vreau sa ma liniatesc nu sa imi urli tu in cap .
- Bine voi pleca , dar grabestete .
In sfarait un momenr de pace , dar tot auzeam niste tocuri , cineva se indrepta spre mine . Stand jos pe scari si cu capul in jos o vad pe Amy cum se aseaza langa mine .
- Hei , Zayn ce ai ?
Vocea ei calda, ma linistea .
- Amy credema ca nu stiu ce sa fac .
- Adica ,cum nu sti ce sa faci?
- Amy in tot timpul in care am lipsit am fost sa vizitez pe cineva care nu a putut ajunge , si de atunci nu ma pot concentra la nimic , in momentul asta as vrea sa ma duc la ea si sa o iau in brate .
- Deci este o fata .
- Nu iti pot spune , am spus ea adica persoana aceea , nu am zis ea referindu-ma la o fata .
- Zayn , sa sti ca nu ma poti minti atat de usor , te cunosc foarte bine .
Se uita in ochii mei zmbind , nu m-am putut abtine si am zambit si eu , isi dasuse seama ca este vorba de Emily in povestea asta.
- Chiar ma cumosti .....
- Eu intru , gandestete mai repede si hai vino.
- Bine .
Am inchis ochii am oftat si m-am ridicat si eu si am intrat.
- Sa incepem .
- Bine , o iau de la inceput sau continuam ?
-Continuam , vruiam ca totul sa se termine mai repede .
- Zayn de buna voie si nesilit de nimeni o iei in casatorie pe Anya?
- Nu !
Toti se uitau ciudat la mine , mai ales Anya care se rosise la fata de nervi cred .
- Atunci nu pot sa va declar sot si sotie .
Ma indrept spre iesire , la usa ii vad pe baieti , nu erau deloc tristi ba chiar zambeau .
- Zayn !
Ma uit in spate , Anya era nervoasa rau , m-am oprit le-am spus baietilor sa ma astepte afara.
- Zayn! Cum ai putut sa imi faci asta ?
- Anya scuze , dar nu te mai iubesc .
- Nu ma mai iubesti ? Bine , lasa vei plati pentru tot ce mi-ai facut!
Dau din umeri si ies afara , dintr-o data ma simnt mai bine parca sunt mai liber .
Harry: - Zayn , eram sigur sa nu o vei face .
Niall: - Zayn , sincer nu imi placea fata aia .
Liam: - Zayn acum esti liber , iar femei sunt peste tot , nu vei suce lipsa .
Zayn: - Nu cred ca imi va fi dor de ea .
Louis: - Zayn ,aici s-a terminat misiunea ta .
Vede pe fetele lor ca Anya nu ar fi fost o alegere buna , am iesit la un suc sa ne relaxam putin , oar apoi ma voi duce la Emily , am vazut ca pe Amy a venit cineva sa o ia cred ca fost una din fetele din trupa ei .
* In persp lui Anya *
Cum poate Zayn sa ma lase asa , cred ca stiu motivul , si niciunul nu va scapa de mine . Cred ca s-a dus deja la ea sa vada ce face , sa-i spuna ca planul a mers . Lasa ca vedeti voi . Ia sa-i fac eu o vizita , parchez masina si dupa bat la usa .
* In persp lui Emily *
Cineva batea la usa:
- Imediat ...
Oare cine este ?
- Anya?
- Emily , ce faci draga esti bine ?
- Da , dar de ce nu esti la nunta .
- De ce nu sunt la nunta ? Din cauza ta zdreanta imbutita ce esti , crezi ca te voi lasa sa pui mana pe Zayn , niciodata draga .
Mai era putin si ma lua la bataie , dar Amy intra nervoasa pe usa si tipa la Anya :
- Anya! Iesi imediat afara din casa asta si sa nu te mai prind pe aici!
- Ca daca nu ce ?
- Nu iti permit sa te iei de sora mea , dandu-i o palma , acum stiu de ce Zayn te-a refuzat .
Anya era nervoasa se uita la Amy si pleca .
- Emily esti bine ? Si ma ia in brate .
- Da .
- O sa omor cand o mai prind .
- Dar ce s-a intamplat cu nunta lor ?
- Pai Zayn nu a vrut sa se casatoreasca cu ea .
Cand am auzit asta parca o stare de fericire ma cuprinde .
- S-a intamplat ceva ? Parca esti mai fericita ? Imi spune Amy zambind la mine .
- Pai .....nimic , ii raspund eu bucuroasa .
- Emily sper sa nu te superi , dar trebuie sa plec filmam pentru o noua melodie .
- Nu-i nimic poti sa te duci.
- Peste noapte voi ramane la fete , te superi?
- Nu .
Trebuie sa ma duc sa fac niste cumparaturi , imi iau un tricou si blugi scurti si plec . Lumea se tot uita la fata mea , mai avem cateva zgarieturi pe fata si din cauza aia se uitau la mine cred.
Ajung la un magazin alimentar si cumpar ceva deancare si dupa ies o multime de persoane se indreapta spre mine cu microfoane ai camere :
- Domnisoara Emily stiti cumva de de Zayn nu acceptat sa se casatoreasca cu Anya ?
- Domnisoara Emily sunteti cauza despartiri lui Zayn si Anya ?
Si multe alte intrebari care nu imi placeau , abia ma strecuram pintre ai , dar inzadar se tot tineau dupa mine .
- Va rog lasati-ma , nu stiu nimic .
M-au urmarit pana acasa , cand am intrat in casa am oftat si m-am uitat sa vad daca plecasera in fata casei. Nu mai vedeam pe nimeni , pun pungile cu cumparaturile pe masa si ma apuc sa le despachietez . Dupa ce asez totul la lacul lui ma apuc sa gatesc ceva .
Se facuse seara , imi fac o punga de floricele si ma asez pe canapea cautand o emisiune sau un film . Cand deodata aud soneria de la usa sunand .

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum