Intalnirea cu Mary

127 13 0
                                    

      Am intrat in casa , casa lor de aici eara mai mare decat a mea si a lui Amy , dar asta nu insemna ca o sa imi fie mai bine chiar daca eram alaturi de parinti.
      Trebuia sa mai astept putin , cateva zile , pana sa incep scoala pana se facea transferul. Eran dezamagita total , totul aici este diferit . O sa imi fie dor de beieti glumele lui Niall si Liam  , povestile lui Louis , zambetul lui Zayn si prietenia care Harry o avea fata de mine, ma intalegeam cu foarte bine cu el. O sa ii mai vad , dar nu asa de des...
     Am despachetat bagajele si am incercat sa ma acomodez  ,  sau sa incerc sa ma acomodez cu noua locuinta  . Mai venisem pe aici  , dar nu sa stau pentu o perioada de timp.Mama ma chemat la masa , nu voiam sa cobor , dar nu vroiam sa raman nemancata in seara asta.
    Dupa ce am mancat m-am dus in camera si m-am culcat .
    Urmatoarea zi , de dimineata m-am dus la bucatarie sa mananc , eram singura parinti erau la servici.
     Dupa ce am mancat am iesit afara sa vad cum mai este pe aici. Cand am iesit pe usa peste drum o vad pe Mary iesa din casa . Ma observat asa ca i-am facut cu mana.Traversa strada si venea spre mine .
    - Heii ....
  Mary sa oprit , cred na nu stia cum ma chiema .
    - Buna , Mary ce faci?
    - Bine tu ? Cum te chiema?
    - Emily .
    - Asa , nu imi mai aminteam , te-ai schimbat si nu te-am mai vazut de mult .
    - Si tu te-ai schimbat .
    - Sora ta a devenit o vedeta?
    - Cam asa ....
    - Ma bucur , bine eu plec pa.
    - Pa .
    Mary si Amy nu se intalegeau de loc . Vedeam invidia pe fata ei cand a zis ca se bucura.
    Acum ma intrept spre centru , o sa-mi cumpar ceva dulce . Intru intr-un magazin si ii spun vanzatoarei ce vreau .
    Cand ies ma ciocnesc de un baiat .
    - Fi mai atenta pe unde mergi m-ai  lovit .
    - Scuze , dar nu a fost numai vina mea.
    - Adica ...?
     Am plecat si la-am lasat pe impiedicat sa isi vada de drum . Daca se uita si el ca eu ies nu se mai intampla nimic .
     Am vizitat centrul , apoi am plecat acasa e plictisitor aici .
     Cand am intrat in casa aud telefonul fix ca suna ma fuc repede se raspund .
    - Alo , buna ziua , sunt directoarea v-am sunat in legatura cu transferul .
    - Da.
    - Nu se poate face nu stim din ce cauza .
   Cand am auzit imi venea sa sar in sus de fericire .Cred ca directoarea nu si-a dat seama ca sunt eu nu mama.
    - Fata dumneavoastra trebuie sa se intoarca la scola acolo maxim intr-o saptamana.
    - Nu-i nicio problema , la revedere .
    -La revedere.
    Nu pot sa cred ma voi intoarce acasa ....
    I-am sunat pe toti de acolo sa le spun ca ma voi intoarce .
    Am sunat-o pe mama si i-am zis , era socata . M-am apucat sa imi fac bagajele , m-am uitat de bilete de avion le gasisem doar trebuia se le cumpere mama . De sigur cum a ajunt acasa am inebunit-o sa le ia .
     Urma a doua zi in care trebuia sa plec , in sfarsit plecam din locul asat . Nici nu satusem mult .
      Venise si ora mult asteptata , mi-am luat la revedere de la parinti si am intrat.
       Stand in avion si uitandu-ma pe geam vad pe cineva care se aseaza langa mine .
     - Ce faci imiedicat-o .
    Era baiatul de la magazin .
     - Bine....
     - Atunci ai plecat asa repede , nu am apucat sa te intreb cum te chiama?
     - Emily .
     - Pe mine ma chiama Kevin.
     - Mda....incantata de cunostinta.
     - Si eu , unde mergi?
     - Acasa .
     - Si unde e casa ta ?
     - Auzi pui cam multe intrebari , hai gata pleaca , de ce ai venit la mine?
     - Stai draga , atat de rau te-am deranjat?
     - Da.
     - Bine , bine Emily .....
    Nu imi placea de loc felul in care imi zisese numere , imu venea sa sar sa-l omor ma enerva , dar eram in avion.
    In sfarsit aterizasem , Amy nu era acasa si asta insemna ca sunt singura.
   Am asteptat sa iau bagajele si am iesit afara , am auzit cum cineva ma striga .
     - Emily....
   Cand ma uit in spate ii zambesc , nu ma asteptam sa vina ....

    Hei , ce faceti ? Cine credeti ca a venit sa o ia pe Emily de la aeroport
   

    
   
   

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum