Trebuie sa-l uit

157 13 0
                                    

Bat la usa de la baie si ii spun lui Zayn ca eu plec . El nu zice nimic ,cobor scarile si la ultima dreapta Zayn ma prinde de mana si imi zice:

-Te rog nu pleca , ramai si asta seara la mine , este tarziu oricum.Te voi duce eu de dimineata.

- Bine , doar daca imi vei spune ce s-a intamplat .

- Bine , s-a intamplat ca sora ta sa ma insele , nu credeam ca o va face vreodata .

- Nu imi vine sa cred , sigur este adevarat?

- De ce m-ar minti Niall.

- Zayn ....

-Ce ?

- Scuze .

- Pentru ce iti ceri scuze, tu nu nu ai nicio vină.

- Pentru palma care ti-am dato.

- A , aia , a fost tot vina mea , nu trebuia sa reactionez asa.

Zayn ne se suparase pe mine ceea ce ma facu sa nu ma mai simnt asa prost

-Sti sa gatesti?

- Nu prea .

Nu prea stiu sa gatesc , Amy gatea mereu in casa eu doar faceam ceva simplu, dar ei ii place sa gateasca , sper ca Zayn sa nu ma puna sa gatesc .

- Atunci vom conamda o pizza .

- Ok.

Intr-un fel mi-ar fi placut sa-i gatesc lui Zayn , dar din pacate nu stiu .Comanda ajunsese , Zayn iesi la usa , ia pizza si intra in casa . Vine cu ia la mine si imi zice sa mananc si eu, dupa ce am mancat el s-a dus la bucatarie , iar eu adormisem uitandu-ma la un film pe care Zayn il pusese.

Nu eram chiar adormita , simnteam tot si auzeam , insa nu il auzisem pe Zayn care era langa mine si in momentul acela ii simnteam buzele lui lipite de ale mele , deschid ochii ma uit in ochii lui , iar el se retrage usor .

- Credeam ca dormi , imi zice el zambind .

- Nu adorm chiar asa de repede.

Zayn ma ia de mana si se apropie de mine, si imi zice soptind :

- Te iubesc ! si ma saruta pe obraz.

Eu ma uit la el si ii zambesc .

- Tu ma iubesti?

- Nu , nu imi doream ca Zayn sa stie asata , eu vroiam sa-l uit .

- Si tu ma minti ?

- Cu ce te mint ?

- Nu mai conteaza , si apropo te-ai rosit cand ti-am zis ca te iubesc .

-Eeee...este din cauza calduri de aici .

-Mereu cand ma apropi de tine te rosesti .

- Bine ma bine .

- Deci recunosti ca ma iubesti.

M-am uitat la el zambind si am intors capul .

- Asta ai facut si prima oara cand ne-am cunoscut , te-ai rosit la fata , ai zambit si ai intors capul in alta parte .

- Aaa, pe bune , te-ai apucat sa-mi povestesti , povesti din trecut .

Zayn a inceput sa rada :

- Ce imi place sa te enervez .

- Vad , ii raspund eu serioasa .

Zayn s-a dus sa-si faca un dus , in timp ce el era in dusi , lui Zayn ii suna telefonul , nu am raspuns si am lasat sa sune .Dupa 10 minute cineva bate la usa , de data asta m-am dus sa raspund , m-am gandit daca era Amy ce o zice cand o sa ma vada inca aici , dar nu putea sa termine concertul asa de repede.Raspund la usa nu apun ca apun nici macar un cuvant ca Harry ma ia in brate :

- Emily!

-Harry?

Il invit pe Harry in casa .

- Nu ai mai plecat?

Nu stiam ce sa-i zic .

-Zayn nu prea s-a simntit bine si nu a putut sa ma duca , asa ca a zis sa mai raman.

- Unde este Zayn acum?

-La baie .

- Cred ca ai auzit ce s-a intamplat cu Zayn si Amy .

- Mda...

- Eu cu tine nu ne vom desparti niciodata .

- Mda...dar nu suntem impreuna .

- Dar vom fi ...

- ...

- Emily ?

- Da?

- Iubesti pe altcineva ?

- Nu...

- Stiam eu , am simntit eu ca tu nu ma iubesti.

- Harry , esti un baiat buna si frumos , dar nu simnt nimic pentru tine , desigur ca tin la tine ca la un prieten , dar nimic mai mult.

- Cine esti baiatul care are ceea ce nu am eu ?

Daca ar sit Harry ca eu il plac pe Zayn , dar gata trebuia sa-l uit , ma simnteam ciudat sa fiu impreuna cu fostul iubit al surori mele.

- Harry, nu sunt indragostita de nimeni .

- Atunci de ce nu incerci sa fi impreuna cu mine?

- Pai...nu am mai apucat sa continui ca Zayn m-am stigat .

Ma duc sa vad de ce ma cheama Zayn , iar Harry a ramas jos.

- Emily , cu cine voerbesti jos?

- Harry ,a venit la tine .

- De ce dracu o fi mai venit si asta.

- Nustiu.

Coboram in living , Harry si cu Zayn s-au dus la bucatarie sa vorbeasca .Iar eu ma gandeam , ii aud pe Zayn si Harry ca deschid usa , Harry pleaca si Zayn vine la mine.

-Va-ti certat ?

-Nu .

- Emily hai sa ne culcam e tarziu .

- Ok.

Zayn ma intrebat daca dorm cu el , dar nu am vrut .

De dimineata ma trezesc.....

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum