Merg sa deschid usa eram cad oboaita ai adormita . Cand deschid usa vad un baiat care isi acoperea fata cu o foaie ,, I love you " . Mi-am dat seama cine era si incep sa zambesc .
- Zayn ...
Zayn isi da foaia la o parte si zambeste , ii spun sa intre ( mergem in living ).
- Emily , imi pare rau .
- Pentru?
- Pentru tot ce ti-am facut .
- Zayn , tu nu ai de ce sa iti ceri scuza asa ca taci , ii spun eu zambind .
Zayn ma imbratiseaza , imi era dor sa-l tin in brate si cred ca si lui ii era dor de asta .
- Emily te cunosc de mult timp , in acei anii cat ai fost plecata eu ma gandeam la tine , imi era greu sa cred ca tu inca esti singura si ca nu ai iubit , ma gandeam la chiestia ca tu ai uitat de mine definitiv si din cauza asta am ales sa accept relatia cu Anya , bine aceeasta fata nici nu a fost aleasa de mine .
- Te-ai inselat , eu tot timpul ma gandeam la tine si la baieti , in ultimul timp cu tine nu prea mai vorbisem , vorbeam mai mult cu Harry .
- Lui Harry ii spuneai toate secretele ai tot ce te durea .
- Mda ....ii rapund eu lasandu-mi capul in si oftand.
- Scuze daca te-am ranit , landu-ma de maini .
Imi pun capul pe umarul lui si dupa cateva secunde adorm . Am simntit cum Zayn s-a intins si el pe canapea si m-a luat in brate , si am adormit amandoi .
De dimineata deschid ochii si ii vad fata lui Zayn ( care inca dormea) este asa dragut , buzele lui perfecte in indemnau sa-l sarut , dar nu puteam sa o fac . Ma ridic din pat , cad sa trec piciorul peste Zayn ca sa ma dau jos din pat , Zayn ma ia de picior si nu ma lasa sa mut piciorul .
- Ah , mai speriat , m-am pus din nou jos langa el .
- Sunt asa de inspaimantator ? Imi spune el zambind .
- Da , mai ales cand zambesti ma speri mai rau , ii spun eu razand .
Zayn se opreste imi zambeste larg mai avea putin si ma surute , dar asta era numai in gandul meu cred . De cate ori ma uitam in ochii lui ma pierdeam .
- Bine , hai sa ne ridicam sa mancam ceva .
- Bine .
Zayn se duce la baie , iar eu intru in bucatarie , ma apuc sa fac ceva pentru micul dejun . In timp ce pregateam ceva de mancare simnteam doua maini care ma cupind de mijoc , mereu Zayn facea asta .
- Ai pregatit micul dejun ?
- Da , sper sa-ti placa , intorcandu-ma cu fata la el si zambindui .
Zayn imi zambeste si el , se apropia cat mai mult de buzele mele iar eu simniteam ca imi explodeaza inima .
Dar sarutul ce urma sa se intample intre mine si Zayn a fost oprit de Amy care a intrat pe usa , si Zayn s-a dat de langa mine .Ma intreb oare NU PUTEA SI EA SA VINA CU 10 MINUTE MAI TARZIU ?
- Emily ? spriga Amy la mine
- Daa, si eu i-am raspuns tot stigand parca eram pe camp cu oile .
- Zayn erai si tu pe aici ? spune Amy intrand in bucatarie .
- Da, ii raspunde Zayn facand o fata asa de draguta .
- Emily nu o sa stau mult am venit doar sa iau ceva si dupa plec , imi spune Amy putin grabita .
- Ok , ii raspund eu dand din umeri .
Amy urca sa ia ceva de sus, dupa ce Amy a iesit din bucatarie m-am uitat la Zayn si amandoi ne-am pus pe ras . Ne-am asezat la masa si am mancat , Amy coboara ne spune pofta buna si placa , chiar se grabea cred .
Ma ridic de la masa si ma duc la giuveta sa spal vasele. Dupa ma duc sa ma schimb din pijamale . Imi iau o rochita pe mine si cobor , Zayn era in living se uita la televizor . Ma duc incet in spatele lui si il speri .
- Nu mai speriat , stiam ca vi te-am auzit , imi spune el razand cred ca mai mult l-am facut sa rada .
- Ai ma , ii spun eu razand .
M-am asezat pe canapea , Zayn se apropia de mine din ce in ce mai mult , cand dintr-o data incepe sa ma gadile .
- Nuuuu , Zayn , nu mai puteam sa ma opresc radeam incontinu mereu se intampla asta cand ma gadila cineva .
- Da, da si tu ai vrut sa ma speri , imi spune el zambind oh...iar zambetul ala minunat .
Dintr-o data se opreste, uita in ochii mei si ma saruta . In sfarsit sarutul mult astepat , simnteam fluturi in stomac si simnteam ca plutesc .
- Te iubesc , imi sopteste el .
Eu eram complet pe alta lume in momentul ala , credeam ca visez cred ca ma rosisem de tot la fata .
Aud soneria usi , oare cine era nu asteptam pe nimeni , ma ridic si ma duc sa raspund ..............