Incepe liceul ..... :(

138 13 0
                                    

Harry a intrat cu mine in camera zicea ca vrea sa-mi zica ceva si dupa pleaca , i-am zis ca ma duc pana la baie si ma intorc .

* In perspectiva lui Harry *
,, Acum Emily este la baie o sa ma prefac ca dorm , poate ma va vedea ca dorm ''.
- Harry ,dormi?

Aaaa, nu voi zice nimic . Emily se apropie sa vada daca chiar dorm , dar eu continui sa ma prefac , am vazut cum Emily a inchis lumina si s-a pus in pat sa se culce .

* In perspectiva lui Emily*

Harry chiar adormise nu il mai puteam trezi imi parea rau sa-l trezesc. Cand inchid ochii auzeam ceva , am stat putin sa vad ce se aude si cand ma intorc cu fata la Harry radea:

- Chiar nu ti-ai dat seama ca ma prefac ?

- Aaaa....te prefaci bine eu iti zic sa te prefaci in continuare ca dormi , dar jos imping jos , sper sa iti placa acolo , poti sa te duci pe covor .

- A da , si Harry sare odata de jos si se arunca langa mine in pat .

- Ce ti-am zis eu.....nu apuc sa continui ca Harry imi pune mana la gura .

- Daca nu ma lasi sa dorm aici maine de dimineata vei avea o surpriza , si zambeste , dar zambetul lui ma speria , ce surpriza ....

- Poti dormi aici.

- Ma gandeam eu , pacat era o surpriza frumoasa .

- Ce?

- Acum nu mai conteaza .

L-am lasat sa vorbeasca singur eu m-am culcat.De dimineata ma trezesc , ma uit la ceas si era 9: 30 . Ma duc jos in living si observ ca mama si tata cred ca plecasera la bunica . Harry cobora si el pe scari , nu stiu de ce ,dar cand il vad imi vine sa-l omor.

- Ce faci , te-ai trezit?

- Nu Harry , eu dorm nu vezi .

- Eati somnambula ?

- Mda...

- Unde sunt parinti tai?

- Nu stiu .

Zayn si Amy coboara scarile si vin in bucatarie la noi .

- Heii, buna dimineata .

Am mancat si dupa am vrut sa mergem la strand . Parinti intra in casa si au un anunt de facut :

- Fetelor Amy tu vei incepe concertele in cateva zile , nu?

- Da ....

- Iar Emily tu vei incepe liceul .

- Da.....oh nu iar liceu , cand a trecut vara .

- Asa ca trebuie sa va pregatiti.

Buna , scuzati-ma pentru greseli si ca nu am mai postat , dar nu prea am mai avut timp . Va multumesc pentru voturi :* Capitolul asta este cam mic , dar sper sa va placa .

O viata complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum