-Zayn , ce a fost cu intrebarea aceea din masina?
- A fost doar o intrebare , doar voiam sa vad ce zici, de ce?
- Intrebam .
- Dar tu ai vrea sa se intample asta?
- Ce?
- Nu te preface ca nu sti .
Si zambetul ii reapare pe buze, ma saruta pe frunte , imi spune noapte buna si pleaca.
Saptamana asta de scoala o termina-sem bine , veni-se mult asteptatul weekend . Toata saptamana statu-sem la Zayn .
De dimineata ma trezesc si cobor in bucatarie , Zayn pregatea micul dejun .
- Buna dimineta.
- Neata, te-ai trezit?
- Da .Zayn azi ma voi duce acasa .
- Singura ?
- Vrei sa vi cu mine? Vedeam cum Zayn astepta sa-l intreb asta.
- Da .
Zayn pune mancarea pe care o pregatise pe masa . In timp ce mancam cineva a batut la usa . Zayn se ridica de la masa si se duce sa vada cine este. Holul era destul de aproape ca sa pot auzi , asa ca am auzit totul.
- Heiii!
Parea sa fie Amy.
- Amy , ce faci ? Intra .
- Bine , stiu ca Emily este aici si vreau sa o iau acasa , nu am nici chieie .
-Aa , ok hai la masa .
- Emily !
- Amy ! Ne imbratisem ai Zayn ii pune si ei o portie . Eu am terminat prima asa ca m-am dus sa ma schimb ca sa plecam.
* In bucatarie *
- Zayn iti multumesc foarte mult pentru tot ce ai facut pentru Emily .
- Mi-a facut placere sa stau cu ea , este o persoana langa care nu ai cum sa te plictisesti .
- Dar tu , si formatia nu ati mai avut de mult concerte .
- Stiu , doar ca eu asi vrea sa renunt la asta , vreau sa am o viata normala , fara camere ai concerte care ce-i drept ma obosesc .
- Oh , acum te intaleg stiu cum este , dar totusi chiar vrei sa renunti ?
- Am stat mult sa ma gandesc la asta si am ajuns la o decizie , dar daca voi parasi trupa asta nu inseamna ca nu voi mai fi prieten cu baieti .
- Si pentru mine este cam greu , si din ce in ce mai greau si sunt la inceput .
- Iubesc sa cant, si cateodata imi place sa fiu in lumina reflectoarelor , dar astea ma obosesc sunt prea mult ai cand vin nu se mai termina .
Imi fac si eu aparitia in bucatarie :
- Despre ce vorbiti?
- Nimic important , hai sa mergem .
Amy se ridica ma ia de mana si imi zice sa maergem , erau asa tristi , oare despre ce vorbisera . Ne luaram la revedere de la Zayn si plecaram.
Ne urcam in masina si pornim spre casa .
- Despre ce vorbeati?
- Emily degeaba o sa-ti zic nu o sa intalegi .
- Dar ce eate asa de neintales ? Cred ca ridicasem umpic tonul , Amy se uita la mine si dadu din cap , isi intoarsa privirea in fata si continua sa conduca fara sa mai zica numic .
Ajungem intram in casa :
- In sfarait acasa .
- Cum au fost concertele ?
- Frumoase , dar putin cam obositoare .
- Ma duc sa-mi duc astea sus .
- Ok .
Cand ajung in camera mea primesc un mesaj pe telofon : ,, Emi te astept deseara la mine acasa , dau o petrecere sunt toate colegele invitate , lasa-mi un mesaj daca vi , si sper sa vi esti cea mai buna prietena nu trebuie sa lipsesti " era de la Maya , nu puream sa refuz asa ca i-am zis ca o sa ma duc . Amy intra la mine in camera:
- Emily hai sa mergem la cumparaturi trebuie sa-mi cumpar niste haine .
- Bine , apropo mai tarziu o sa ma duc la Maya acasa da o pertrecere si cred ca o sa dorm la ea .
- Ce? Nu o sa te duci niciunde .
- De ce?
- Am venit acasa si tu pleci , spunei ca nu o sa mergi.
- Dar Amy i-am zis ca o sa ma duc , si o sa ma duc nu ma inteteseaza ce zici tu .
- Vrei sa vezi ca nu te duci.
Amy iese din camera si tranteste usa . Nu o suport cand face asa , imi da ea mie ordin ce sa fac . Si daca nu ma lasa o sa o sun pe mama , ea sigur ii va zice sa ma lase . De-odata primesc un mesaj de la mama :,, Draga nu mergi niciunde ! " Aici era vina lui Amy , mama mereu ma lasa unde vreau .
- Amy !!!
- Nu mai tipa , ce vrei ?
- Ce i-ai spus lui mama , ea ma lasa sigur i-ai zis altceva.
- Nu conteaza ce i-am zis , dar eu ti-am zis ca nu o sa mergi niciunde .
- Esti cea mai rea sora de pe lumea asta!
Imi venea sa o iau de paru ala , ma scose-se din sarite.Trebuia sa-mi fac un plan cum asi putea sa plec , Amy inchise-se usa si luase toate chieile , parca eram sechiestrata in casa. Pana la urma am evadat din casa , am sarit pe geamul de a parter. Cand o sa vada Amy cred ca o sa faca ca trenul in gara.
Dar am stat putin si i-am dat telefon lui Maya :
- Alo , da Emily ?
- Maya am o problema , Amy nu ma lasa sa ies din casa .
- Ok , nu-i nicio problema , mai bine stai in casa , data trecuta v-ati certat rau.
- Imi pare rau .
- Nu are nimic .
Intru inapoi , daca ma vedea cineva zicea ca sunt nebuna . Urc in camera mea si imi deschid leptopul . Amy vine la mine in camera cred ca avea iar pofta de cearta.
-Ce faci ?
- Stau .
- Ce-i de esti asa suparata?
- Amy nu am pofta de cearta , asa ca poti sa pleci.
- Stai linistita draga nu am venit sa ne certam.
- Atunci de ce ai venit?
- Culcate , lasa leptopul.
- Da ma lasi .
- Nu te las , noapte buna .
- Pa .
Aaa , vreau sa plece mai repede . Imi suna telefonul, era Zayn .
- Alo.
- Ce ai ?
-Nu am nimin , ce sa am .
- Emily , te cunosc .
- Ma cert cu Amy , nimic special, tu ce faci?
- Stau , m-au sunat baieti si maine de dimineata plecam , vom aveam cinci concerte unul dupa altul .
- Succes.
- Se vede ca te-am intristat .
- Crez ca o sa dau o petrecere ca pleci .
- Asa ma gandeam.
- Nu te gande-ai bine , o sa va duc dorul .
- De cine o sa-ti fie cel mai dor .
- Eee si tu acum....
- Bine , bine stiu ca de mine , dar....
-Mda .
- Bine noapte buna .
- Noapte buna , drum bun.
Inchid telefonul si ma culc . O sa imi fie dor de ei .