unORDINARY

48 3 10
                                    

  Simt nevoia de a vorbi despre ceva foarte recent într-un capitol, așa că am decis să discut despre cum am ajuns să mă grăbesc să termin manhwa "unORDINARY".

  Probabil că vă întrebați de ce m-aș grăbi să fac așa ceva, o manhwa trebuie citită încet și cu atenție pentru a nu sări peste detalii care ar putea fi mai mult sau mai puțin importante. Ei bine, în două săptămâni se termină, ceea ce înseamnă că voi putea citi un capitol pe zi, iar această manhwa are 234. Trebuie să bag viteză, altfel voi sfârși prin a o citi cu viteza melcului tubat, iar asta nu fac decât cu "God of High School" și probabil în viitorul îndepărtat și cu "Lookism".

  Cum am ajuns prin a afla că mai e puțin și se termină "unORDINARY"? Ei bine, am văzut o notificare pe ceea ce îmi place să numesc "panoul de știri". Inițial am ignorat existența acelui anunț, dar apoi mi-am amintit cât de greu citesc "Noblesse" din cauza faptului că am întârziat câțiva ani, așa că, după ce m-am certat cu mine însămi în jur de 3 minute, am decis cu durere în suflet că mă voi opri din citit "God of High School" la episodul 320 (care, la fel ca tot tot ce am citit până acum din sezonul 6, m-a cam băgat în ceață), și voi băga viteză și voi citi "unORDINARY" până nu e prea târziu.

  M-am apucat ieri. Azi sunt la partea 95, cred că mă descurc destul de bine. Nu pot spune că îmi place nici pe departe atât de mult pe cât îmi plac "God of High School", "Weak Hero", "Eleceed" și "Tower of God", dar nu pot spune că nu îmi place. Stilul de artă e foarte frumos, îmi place design-ul personajelor și povestea e bună. Totuși, nu e niciun Ilpyo pe-acolo, și sufăr din cauza asta.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum