Astăzi am decis să discut despre manhwa care dau dependență, pentru că există câteva pe sfântul Webtoon care fac imposibil pentru mine să mai vreau să mă opresc din citit.
1. Omniscient Reader (număr actual de episoade gratuite: 59; zi de publicare gratuită: miercuri)
Citesc manhwa aceasta la momentul actual (15 august) și sunt la capitolul 45 momentan. Pot spune cu mâna pe inimă că îmi este greu să mă mai opresc din citit, dat fiind faptul că povestea este atât de interesantă.
Acțiunea se învârte în jurul unui bărbat de 28 de ani, Kim Dokja, care în ultimii 10 ani a fost singurul cititor al unui roman apocaliptic de 3149 de capitole. În ziua în care s-a publicat epilogul, acțiunea din roman a ajuns să se întâmple în viața reală.
E o manhwa fantasy și apocaliptică, având personaje extrem de interesante și simpatice și un univers foarte bine dezvoltat. O recomand cu cea mai mare încredere.2. unORDINARY (număr actual de episoade gratuite: 234; zi de publicare gratuită: joi – momentan este în pauză)
Manhwa acesta, deși are capitole lungi, dă dependență. Ideea în sine este una foarte interesantă, iar puterile personajelor sunt foarte creative. Îmi place cum protagonistul sfârșește la un moment dat prin a fi antagonist, iar felul în care emoțiile lui au fost arătate e fenomenal.
Acțiunea se petrece într-o lume în care oamenii au puteri supranaturale cu care se nasc. Cei puternici au tot dreptul să se ia de cei slabi și să îi abuzeze cum doresc ei, în special pe aceia care nu au nicio putere – care sunt extrem de rar întâlniți. Personajul principal, John, este cunoscut în școala sa pentru că este singurul elev lipsit de putere, de aceea, sfârșește foarte des prin a fi abuzat de cei aflați mai sus în ierarhie. Acesta este motivul pentru care urăște ierarhia atât de mult, crezând cu tărie că toți cei puternici – în afară de singura lui prietenă – sunt monștri. După ce ajunge să se sature de felul în care este tratat, arată lumii faptul că este defapt unul dintre cele mai puternice persoane aflate în școală, ajungând în vârful ierarhiei manipulându-i pe alții și folosind violență, apoi conducând școala cu o mână de fier.3. The God of High School (număr actual de episoade gratuite: 526, zi de publicare gratuită: vineri – se află în pauză la momentul actual)
Am mai discutat despre acestă manhwa, însă nu e vina mea că este atât de bună încât simți că vrei mai mult. Pur și simplu ideea e genială, iar execuția e cu adevărat impresionantă. Toate capitolele, deși lungi, sunt atât de bune încât vrei să vezi ce se întâmplă în continuare întotdeauna, iar să aștepți o săptămână pare a fi una din cele mai crude pedepse.
Este vorba despre o competiție internațională de lupte, al cărei câștigător primește dreptul la a își pune o singură dorință, aceea putând fi orice, mai puțin readucerea morților la viață. Acțiunea se învârte în jurul a trei adolescenți: Jin Mori, Han Daewi și Yoo Mira, ce ajung să participe împreună ca o echipă, reprezentând Seul în competiție. Mori nu știe exact ce își dorește inițial, participând doar de distracție. Daewi participă pentru a își salva prietenul cel mai bun, ce are leucemie într-o etapă înaintată. Mira participă pentru a găsi un bărbat puternic și a își întemeia o familie, astfel putând populariza din nou stilul de mânuire al sabiei lunii, o metodă de luptă ce a luat naștere în familia sa. Cei trei înaintează în competiție, de-a lungul acestui proces aflând faptul că Mori este la fel de puternic precum un zeu, iar, printr-o greșeală, reușesc să ridice blestemul pus pe umanitate, dând astfel oamenilor capacitatea de a ucide zeii și începând un război imens între umanitate, demoni și zei.4. Noblesse (număr de episoade: 544 status: finalizată)
N-am terminat Noblesse niciodată, dar nu pentru că nu e o manhwa bună, e minunată, însă pentru că Webtoon nu îmi permite să citesc tot, așa că trebuie să intru pe site-uri unde a fost piratată ca să am acces la toate capitolele. Chiar am citit cele 52 de capitole la care mi-a dat Webtoon acces într-o singură zi.
Până unde am ajuns eu – și ce am înțeles din anime – acțiunea se învârte în jurul unui bărbat dintr-o specie numită "nobili", vampiri ce nu omoară oamenii și care se află într-o țară numită Ruritania. După ce a dormit pentru 820 de ani, Raizel se găsește nevoit să se obișnuiască lumii moderne, dar și să își protejeze prietenii noi de pericolele care vin odată cu apropierea de el.
Ador la Noblesse cum aproape fiecare capitol, chiar și dacă a fost extrem de serios, se termină cu ceva amuzant.5. Weak Hero (număr actual de episoade gratuite: 147; zi de publicare gratuită: joi)
N-avea cum să nu pun manhwa asta aici, deși nu mi-a plăcut deloc la început, am sfârșit prin a citi 134 de capitole în 4 zile. Luptele sunt atât de interesante, iar personajele, atât de simpatice! Pur și simplu e imposibil pentru mine să mă mai opresc din citit Weak Hero.
Acțiunea se petrece într-un liceu de băieți destul de slab, acesta fiind împânzit de bătăuși în căutare continuă de victime. Gray Yeon, elev în clasa a noua, are ghinionul de a sfârși cu unul din aceștia în clasă, și devine ținta lui din cauza fizicului său mai feminin și corpului destul de firav. Surprinde pe toată lumea însă, atunci când se dovedește a fi un luptător excelent. Așa începe aventura lui de a supraviețui bătăușilor liceului Eunjang și de a deveni unul dintre cei mai puternici luptători din zonă.6. It's Mine (număr actual de episoade gratuite: 105; zile de publicare gratuită: luni și joi)
A fost a doua manhwa pe care am citit-o vreodată și am ajuns să fiu absolut dependentă de ea. Totul e atât de misterios și interesant! Personajele sunt foarte simpatice, iar character development-ul e minunat.
Acțiunea se învârte în jurul unui băiat, Yohan Do, care este obsedat de a proteja o fată. O urmărește și până la urmă ajunge să meargă la aceeași școală cu ea. Fata știe de comportamentul lui, însă ajunge până la urmă să îi dea o șansă, cei doi devenind prieteni. Trecutul lui Yohan ajunge să fie descoperit din ce în ce mai mult, aflându-se că s-au făcut experimente pe el și că a ajuns să aibă obsesia asta cu Dajeong, fata respectivă, deoarece acesta era scopul experimentului. Pe parcurs, din ce în ce mai multe informații despre originea lui ies la iveală.7. Jungle Juice (număr actual de episoade gratuite: 28; zi de publicare gratuită: joi)
Pe cât de mult urăsc gândacii, pe atât de mult ador manhwa asta. E surprinzător cum de am ajuns să fiu atât de investită în poveste deși sunt doar 28 de capitole apărute până acum.
Acțiunea se învârte în jurul unui licean ce a ajuns să aibă puteri de insectă după ce a folosit un anumit spray pentru a ucide o libelulă. După ce își expune puterea în fața multor oameni când a salvat-o pe fata de care-i plăcea, a fost abordat de o persoană care i-a recomandat să vină la un liceu pentru oameni cu puteri de insectă, exact ca el. Acolo ajunge la un curs greu, predat de un profesor mai dur și află că dacă îl trece cu note maxime, atunci va putea primi o poțiune ce-l va transforma înapoi într-un om obișnuit, scopul lui acum fiind să facă rost de ea.
CITEȘTI
Random Anime and Manhwa Related Shit
SonstigesDin pura dorință de a scrie la ceva - pentru că nu pare că am chef să mă ating de nicio altă carte de-a mea - am decis să scriu asta. Am văzut multe persoane având cărți random, iar la momentul actual sunt cea mai interesantă de anime-uri și manhwa...