King Uma

10 3 0
                                    

  În acest capitol total neinspirat, am decis să discut despre King Uma, din manhwa "The God of High School". 

  Ce femeie! Am ajuns să mă atașez de ea încă de când am văzut-o prima oară în manhwa. Mi se părea dubios cum rasa de tauri condusă de ea o venera în halul ăla, dar cu cât citeam mai multe capitole în care apărea ea, cu atât înțelegeam acele mici creaturi de o culoare ruginie mai bine.

  Femeia e nebună, iar asta e evident. Îi place lupta și se pricepe la asta extraordinar de bine. Nu pare a fi cea mai strălucită, dar lipsa inteligenței sale este compensată de personalitatea ei uimitoare. Este o persoană bună, și o soră mai mare excelentă pentru Mori. Îmi place mult de ea, e foarte simpatică.

  Ador cum nu acceptă refuzuri și cum este destul de barbară, iar relația ei cu Seungcheol îmi dă viață. Îmi pare chiar rău că autorul nu s-a axat pe ea atât de mult, eu cred că ar fi fost doar aceea capabilă să fie o poveste separată, și una chiar foarte bună. Aștept acum cu nerăbdare să apară capitolul în care se întoarce la el, pentru că faptul că a așteptat-o 17 ani mi-a topit sufletul.

  Uma este o femeie frumoasă, bună, și cu o personalitate absolut splendidă. Sper să apară iar în peisaj și să dețină un rol important în cel de-al doilea război al lumii, pentru că îmi vreau fata înapoi, a dispărut pentru mai bine de 200 de capitole.

Random Anime and Manhwa Related ShitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum